Skip to content

Proč?

Prosinec 4, 2013
by

Proč u všech všudy bojuju za ôðalismus? Jakou mám motivaci? Proč obětuju tolik pohodlí, prestiže a vážnosti? Proč tolik riskuju? Lidé mě kvůli tomu nenávidí a vyhrožují mi, vážně to poškozuje mou profesionální kariéru hudebníka, stává se tím ze mě persona non grata prostě všude a v každé souvislosti. Tak proč si dělat potíže? Nebylo by mi osobně lépe s podporou hudebního průmyslu, s turné Burzum, koncertováním, vyšším procentem lidí, co by mě měli rádi, a více penězi k utrácení za cokoliv bych chtěl? Možná by bylo. Dobrá; bylo by.

Lituji, ale ne; nebylo by mi lépe, protože nemůžu. Mám dar – či prokletí, když chcete – o němž mnozí moderní muži jen slyší vyprávět, o němž slyší, že byl běžný v minulosti a v našem světě je už opravdu zastaralý. Ano; mám svědomí. To mne nutí pečovat, dělat si starosti a chovat naděje ve svou rodinu, rod, národ, rasu, druh a  nakonec i lidstvo jako celek. To mne nutí klást dobro druhých před dobro vlastní. To mne nutí konat takové oběti, které jsem tu výše zmínil. To mne nutí bojovat za to, co vidím jako odpověď na otázky dneška, jediné řešení problémů dneška; ôðalismus [česky].

Mnozí jsou jako já a dobře mi rozumí, a po přečtení tohoto  poznají i další, co motivuje mne i další mně podobné, ale čemu přinejmenším nerozumím, je, proč někdo tak aktivně pracuje na zničení vlastních rodin, rodu, národa, rasy, druhu a  konečně i lidstva? Co motivuje např. Nory, že dělají, co mohou, aby zničili všechno norské a nahradili to čímsi, co nazývají «multikulturalismus»? Jsou duševně zaostalí? Nemají žádné svědomí? Nemají snad žádné vědění? I kdyby to činili proto, že mají prostě vymytý mozek, co je tedy pak motivuje? Co motivuje člověka s vymytým mozkem? Proč to dělají? Proč by někdo, kdo není kříženec, chtěl zničit veškeré kultury a rasy na této planetě?

castel

Internacionalismus

Těm, kteří si myslí, že mám já a jedinci jako já vymytý mozek, chci položit pár jednoduchých otázek. Jako např., kdo si myslíte, že nám vymyl mozek, abychom si mysleli něco, co nesmí nikdo říct nahlas? A jaké skupině byl s největší pravděpodobností vymyt mozek, skupině, která plave proti proudu – tak jako já – nebo té, která plave proudem? Komu byl s největší pravděpodobností vymyt mozek; osobě, která mluví proti tomu, co ji učí 40 let, nebo těm, kteří papouškují slova po těch, kteří je vzdělávali? I rest my case. Lituji, ale nepochybně máte vymytý mozek vy, ne . Nacionalisté jsou nacionalisty, protože to mají v krvi. Internacionalisté jsou internacionalisty, protože jim někdo vymyl mozek, aby svou nacionalistickou přirozenost zavrhli.

Takže, co motivuje internacionalistu? Proč tak dychtí po zničení všech kultur a ras na planetě? To bych rád věděl. Vím, kdo ho oslepil a zbavil sluchu, ale nerozumím jeho osobní motivaci. Prosím, poučte mne v této souvislosti, jestli můžete. Já si zatím budu dál dělat starosti a chovat naděje ve svou rodinu, rod, národ, rasu, druh a lidstvo. Protože mám svědomí! HailaR WôðanaR!

Nacionalismus

Nacionalismus

Varg Vikernes

5. března 2013

přeloženo z: www.thuleanperspective.com

One Comment leave one →
  1. Atanor permalink
    Prosinec 4, 2013 13:47

    Dovolávat se u multikulturalistů svědomí je naivní. Jejich osobní motivace je buďto rasového původu (jsou to přičmoudlíci nebo Semité a potřebují tudíž prostředí, do kterého lépe zapadnou) a nebo pochází z obyčejné lidské potřeby navazovat kontakty s jinými lidmi, mít zájem o to, jak žijí, o jejich osud, z potřeby být u nich oblíben. V tomto druhém případě to mají multikulturalisté také v krvi :-) , akorát to někdo šikovně vyhnal až do extrému.

    V nacionalismu, jako v pouhém politickém názoru, kterému se nevyhýbá všeobecná krize, šanci nevidím. Snad kdyby se začalo stavět na osobním rozhodnutí, na vůli a na disciplíně…

Zanechat Odpověď

