Skip to content

Smyslové vnímání versus intuice

Září 18, 2013
by

Naši předkové neměli technologii na sběr informací, kterou máme my dnes, ale na základě své intuice v kombinaci s tím, co mohli vnímat, mohli zjistit či uvěřit absolutním faktům, pokud jde o náš vesmír. Já to vím, protože jsem sám nalezl množství odpovědí za pomoci intuice, a často jsem tyto odpovědi nalezl ještě dříve, než jsem objevil relevantní otázku či nějaký související důkaz, a téměř každá odpověď, co jsem nalezl, byla potvrzena důkazy, jež jsem později shromáždil za použití běžných smyslů. Jak jsem mohl znát odpovědi bez důkazů a vůbec důvodu klást správnou  otázku, kdyby nebylo mé intuice? 

circe_offering_the_cup_to_odysseus

Kirké

Mám moderní evropský mozek normální velikosti, ale naši neandrtálští předkové měli větší mozky než my dnes, a bez ohledu na to, co v této souvislosti lidé říkají ve snaze naše předky a jejich činy diskreditovat, a pochlebovat si, na průměrné velikosti mozku v populaci záleží.  Vždy na ní záleželo, a než byli objeveni neandrtálci, panoval postulát, že větší mozky znamenají větší inteligenci. Náhle to všechno přestal být postulát , protože nálezy neandrtálců  vyvrátilly jejich evoluční teorii. Otřáslo to jejich vírou ve vědecké náboženství a to se nemohlo tolerovat – začali tedy přicházet se všemi možnými hloupými a nevědeckými výmluvami, aby to zamluvili.

Není tedy důvod, proč by naši předkové neměli vesmír správně chápat, mnohem lépe než my dnes, i bez naší technologie. Dokonce i dnes máme lidské bytosti, autisty, abych byl přesnější, které vládnou schopnostmi, o nichž si běžný moderní člověk může jen nechat zdát. Má intuice mi říká, že takové schopnosti byly u neandrtálců běžné, a to by mohlo vysvětlit, jak mohli tolik znát a tolika věcem rozumět. Moje intuice mi říká, že má výjimečně inteligentní autistická žena má pravdu, když tvrdí, že neandrtálci neměli technologicky vyspělou kulturu jednoduše proto, že ji nepotřebovali; naše moderní a velmi technologicky vyspělá kultura nevznikla proto, že jsme tak vyspělí, ale protože my – na rozdíl od našich rasově čistých předků  – skutečně potřebujeme všechnu technologii, abychom byli schopni rozumět vesmíru na úrovni, po níž toužíme díky našemu naprogramování 99,7% neandrtálské DNA. Zoufáme si, protože nedokážeme nalézt všechny odpovědi, jež bychom nalézt měli – tudíž to kompenzujeme vytvářením technologie a používáme ji k tomu, aby nám byla nápomocna při našem hledání osvícení.

greece-oracle-at-delphi-granger

Ôðalismus není náboženství založené na víře, spíše tvrdím, že je založeno na důkazech a podpořeno intuicí,  a raději než věřit mně a tomu, co říkám, pokud bych neuspěl a nepředložil dostatečné důkazy, abych vás přesvědčil na čistě intelektuální úrovni, požádám vás, abyste naslouchali svému instinktu a nechali se vést svou intuicí. Pokud to, co říkám nepovažujete za dostatečně podpořené důkazy, ale stále z toho máte dobrý pocit, pak tomu tak asi je. Mnohým toto nestačí, a je to v pořádku, ale pak vám poradím, abyste se každopádně nevzdalovali, protože důkaz, který potřebujete, abyste uvěřili, že ta či ona hypotéza je pravdivá, se může objevit, když to nejméně čekáte.

Nejsem proti moderním technologiím, vím, že je potřebujeme, už jen ke svému uspokojení na metafyzické úrovni, ale jsem přirozeně proti běžnému používání těchto technologií, pokud ve skutečnosti sabotují naše snahy dosáhnout osvícení.

HailaR WôðanaR! 

Varg Vikernes

12. února 2013

přeloženo z: www.thuleanperspective.com

No comments yet

Zanechat Odpověď

