Skip to content

Terorismus ve Francii

Srpen 1, 2013
by

Vzhledem k zájmu, který u Vás vyvolala zpráva o zatčení Varga Vikernese, Vás tímto chceme upozornit na sérii článků Terorismus ve Francii. Varg ji napsal ve dnech bezprostředně po svém propuštění z vazby. Podrobně v ní popisuje zatčení sebe a své manželky, včetně okolností s tím souvisejících. Český překlad všech šesti dílů je nyní ke stažení v naší Knihovně, přímý link zde.

„Název série těchto příspěvků zní “Terorismus ve Francii” a já jsem tím samozřejmě v ničem neodkazoval na jejich obvinění, vznesená vůči manželce a mně, ani drbům médií o terorismu.  Celou dobu jsem odkazoval na jejich teroristický čin. Na jejich terorismus. Jen proto, že jsem online vyjadřoval své politicky nekorektní názory, teroristicky zaútočili na mou rodinu, (zne-) užívajíce policii, aby mne vystavili skutečnému násilí: na naše vstupní dveře se střílelo, sklo se vysypalo, řev a výhrůžky u hlavně zbraní (ve smyslu “ruce vzhůru, nebo vás postřílíme našimi puškami”), ozbrojené vniknutí maskovaných mužů do soukromí, vystavení supům v médiích, nasazení pout před zraky našich dětí, uvěznění bez jakéhokoliv důkazu a tak dále. Cožpak to není terorismus, když k tomu neměli žádný skutečný důvod?“

úryvek z VI. části

komentářů 6 leave one →
  1. morgarath permalink
    Srpen 4, 2013 01:21

    Tak, přečteno. Opravdu jsem si nemyslel, že v obou tak silně multikulturních zemích bude naprosto odlišný přístup policie.

  2. morgarath permalink
    Srpen 3, 2013 13:47

    Super

  3. morgarath permalink
    Srpen 3, 2013 12:38

    ;-)

  4. straightXedge permalink
    Srpen 3, 2013 12:37

    Sice jsem něco málo pochytil z originálu, ale jelikož má anglina není perfektní, taky děkuju za překlad. Dneska na noční se na to vrhnu;-):-D:-D

  5. Slav permalink
    Srpen 2, 2013 23:09

    Wolfe, díky za ty překlady.

  6. Cj aka Elderofzyklons Blog permalink
    Srpen 1, 2013 23:02

    Reblogged this on ElderofZyklon's Blog!.

Zanechat Odpověď

