Skip to content

Prezidentské volby – katastrofa

Leden 15, 2013
by

252180_479159592120283_1395237055_nNebojím se říci, že prezidentské volby nám ukázaly naplno ubohost v které se nachází naše společnost. Nemyslím jen tu politickou složku, ale i inteligenční úroveň celého národa. Jak si jinak vysvětlit, že se lidé nechali opět utáhnou na iluzi, že o něčem rozhodují a v nebývalé míře volili darebáky, kteří naši zemi zatápí již mnoho let. Teď mám na mysli zejména knížete z Bildebergu, který je spojen nejen se zločineckou vládou jež nám vládne, ale i s kruhy nepřátelskými naši zemi, a to už vůbec nesmíme hledět na jeho vyjadřovací schopnosti a pokročilou senilitu.

Nechápu, jak lidé opět mohli podlehnout iluzi demokracie. Kromě potetované obludy a narcisky Bobošíkové se v ostatních případech jednalo o příslušníky stávajících zločineckých politických kruhů. Už předvolební kampaň v masmédiích, kdy obzvláště protěžování určitých kandidátů, ukazovala pravou špinavou tvář demokracie, tedy mediokracie. Neobvyklé slevy na inzerci (až 92,5%) pro judaismus vyznávajícího Fišera a raketový nástup knížete. (Zde by bylo zajímavé dovědět se, co Fišer provedl, že byl ke konci kampaně medii odstaven a nahrazen knížetem.) Lidé se opět předvedli jako stádo, které podléhá trapným trendům o hodném knížepánovi a naivně věřící blafům ve stylu, že on je bohatý, tak už nebude krást.

Jediným kladným momentem může snad být výprask, který obdržel nevýrazný sionista Sobotka, který kandidoval za modré straky. Jenže zde jde spíše o přeliv tunelářů a pravičáků ke knížeti a Zemanovi, kdy oba zastupují podivné podnikatelsko-mafiánské struktury. Zeman alespoň nebyl nějakou dobu vidět a lidé rychle zapomínají. Je tedy možné, že si ho již s různámi aférami nespojují. Schwarzenberg je však pravou rukou zločineckého darebáka Kalouska a svým projevem nám dělá ostudu dennodenně. Nejspíše zde došlo k mobilizaci zlodějských „pravičáků“ a multi-kulti neoliberálů, kteří všichni ruku v ruce v duchu rozkrádání vyrazili volit. Bohůmžel sám z debat s lidmi vím, že ho volila i spousta prostých a slušných lidí. Prostě naivkové, kteří podléhají mediální masáži. A zde máme ty voliče co všeobecně určují vývoj naší země a to podle toho, jak mediální krysy pískají..

V druhém kole voleb se tak rozhodne o tom, zda naštvaní obyčejní občané přijdou z nouze volit Zemana nebo tunelářští zbohatlíci a masmédii zpracovaní tupci odvolí Schwarzenberga. Obojí bude katastrofa, ale v případě knížete totální. Zde nejde ani tak o to, že se do prezidentské funkce dostane příslušník „temně destrukčních“ sil a ještě ke všemu senilní. Zde spíše půjde o to, že se ukáže katastrofický úpadek intelektuální a morální úrovně společnosti. Z voleb se stává trapná reality show, kdy se volí zvrácené celebrity a málo kdo je schopen domýšlet důsledky jejich zvolení. Hlavně, že se dotyčný hlupák připojí k trendy většině.

Advertisements
komentářů 18 leave one →
  1. Leden 27, 2013 22:31

  2. Leden 22, 2013 12:24

    Jen si říkám, co by se řeklo, kdybychom šli první dámu Schwarzenbergovou přivítat zdviženými pravicemi :-D.

    http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/2548-tak-tohle-uz-je-moc-na-hrade-schwarzenbergovy-manzelky-se-hajluje-.aspx

  3. Andreos permalink
    Leden 21, 2013 17:22

    Jak jsem se dočetl, tak Zeman je v otázce přijetí eura téměř stejný eurohujer jako Schwearzenberg:
    http://www.novaustava.cz/clanky/zeman-a-prijeti-eura

    Z mého hlediska to byl přitom nakonec jediný důvod, pro který bych byl ochoten snad Zemana volit. Zákazy žárovek biopaliva apod. jsou nesmysly a život znepříjemňující věci, ale ne zas tak moc. Ovšem přijetí eura by se každého z nás dotklo víc než dost a měla by existovat maximální snaha o jeho odmítnutí. Do eura bychom s jeho negativními důsledky pro naši menší a exportně orientovanou zemi v žádném případě lézt neměli. Nemluvě o dluhových závazcích plynoucích z členství v eurozóně, a to vůči zemím, které si za své dluhy mohou samy a není tak jediný důvod, proč bychom měli jejich „sekery“ ze svého sanovat.
    Jak vidím, v této zásadní věci se od sebe oba ani moc neliší. A pokud jde o to, že by snad obecně byl Zeman k Bruselu o něco vlažnější, tak to je pro mě příliš málo na to, abych ho volil.

    Proto jsem za sebe definitivně rozhodnut nevolit nikoho.

  4. B.S. permalink
    Leden 18, 2013 15:31

    lomikel: Souhlas, převládá atmosféra nihilisticky pasivní, jako mezi zombínama kdy je hnilobná nečinnost vydávána za ctnost. Nechápu to.

  5. lomikel permalink
    Leden 18, 2013 10:22

    tomas: nemyslim si ze nekdy bude kandidovat na pesidenta tvuj nebo muj kandidat, ve smyslu jak o tom pises.

    Neverim ze nevidis rozdil mezi nimi, ted nemyslim v porovnanim s tvym neexistujicim idelanim kandidatem, ale v tom co delali a delaji ted a hlavne co pravdepodobne budou delat po zvoleni.

    Pro me je horsi varinata Schwarzenberg, mene spatne Zeman, jina neni. Nevolenim volis Schwarzenberga, kvuli te masazi co ted probiha.

    NENI zadna sance na zmenu ted v teto volbe, NENI. Ale je mozne uvazovat ktere volba ji vice snizuje.

    neni na co cekat, nic neprijde pokud nebude prostor, volba Schwarzenberga ten prostor dale vyrazne zmensuje.

    Uprime dost nechapu tenhle odevzdany pristup, obzvlast na tomhle webu :). hezky den.

  6. Tomas permalink
    Leden 17, 2013 21:08

    Osobně také vnímám oba kandidáty jako rovnocenné ztělesnění moru. Ani jeden z nich nepředstavuje menší „zlo“. Politiku vnímám podobně jako Andreos. Jako pouhé divadlo pro masy, jednu velkou iluzorní cirkusovou šou, která stojí neskutečné peníze nás všech. Podívejme se na poslední volby- ani jedna z koaličních stran nedodržela program se kterým do voleb a do vlády šla. A takhle to chodí neustále, bez ohledu na to, kterého kandidáta či politickou stranu zvolíte. Ani Zeman, ani knížepán, nic nevyřeší a je v podstatě skutečně jedno, který z nich se stane prezidentem. V každém případě půjde o evokaci staré dobré České sody, k čemuž oba kandidáti mají nesporné předpoklady. Změny nepřijdou ale alespoň bude velká legrace.
    K tomu aby nastali nějaké skutečné změny, je třeba něčeho co by touto společností a všeobecně civilizací skutečně otřáslo, protože současný stav spěje pouze k zániku. Absence hodnot duchovních a etických a život bez cíle a smyslu, jenž je naplněn závislostí na levném žrádle, nakupování, televizi, zbožštění některých rádoby celebrit a podléhání iluzi, jenž se nazývá politika. Tak se jeví stav dnešní většinové společnosti.
    Právo zvolit si cestu má každý…

  7. Andreos permalink
    Leden 17, 2013 16:20

    Lukáš
    Jen k té obhajobě demokracie. Za prvé – obhajoval jsem omezenou demokracii – tj. omezenou nějakýmým cenzem. A za druhé omezenou tím, že o zásadních otázkách přežití by rozhodovali nějací nevolení odborníci z oblasti demografie, genetiky, sociologie atd.

    Takže ano, nejem zástáncem diktarury, ale ani neomezené demokracie. Ostatně k tomu, že dnešní politika je šaškárna, přispělo i to, že dnešní demokracie je neomezená. Na druhé straně diktatura se taky časem změní v šaškárnu – jen v šaškárnu jiného typu.

    Proto je dle mého názoru v této věci nejlepší aristotelská „střední cesta“.
    A propo, když jsme na „pohanském“ webu hodně se hlásícím k tradicím dávných indoevropanů, tak právě z jejich společenstev přece vyšlo pricipiálně podobné uspořádání tomu, o kterém píšu já – vojenská demokracie – kde tedy existovala demokracie, ale vyhrazená jen pro ty lepší, moudřejší a schopnější (aristokracii). Svými představami se tady dávným indoevropanům nakonec blížím nejvíc. Kombinace demokracie a aritokracie je asi to nejlepší, co se dá vymyslet.

  8. Leden 17, 2013 15:50

    Andreos: v zásadě s tebou souhlasím – až na drobnost. Mnohokrát si tu obhajoval demokracii (na rozdíl od jiných) a nyní říkáš to, co už zde mnozí psali – holt demokracie není nastavena, aby přinesla změnu (jakoukoliv). Souhlasím, že je to šaškárna – smutné na tom je pouze to, že kvůli té šaškárně se i přátelé mezi sebou neskutečně uráží. Snažím se nad to povznést a už raději nic nekomentuji (ani jeden z kandidátů mi za to nestojí). Přesto mě štve ta jednostranná podpora Schwarzenberga, která je halasně slyšet od mladých, zvláště pak od tzv. elity národa – vysokoškoláků. Zeman je možná exot (a to nikoli kvůli vyjadřování, to je mi na něm sympatické), ale kvůli minulosti. Jak obyčejní lidé zapomínají, tak mnozí nacionalisté nezapomněli v diskusích připomenout, jaké proti nim zaváděl represálie. Přesto je pro mě (a jiné nacionalisty) Zeman přijatelnější, než člověk scházející se s lidmi z Bilderbergu. Kamarádka mi psala, že se o Bilderbergu otevřeně píše (že to není žádné tajemství). Dal jsem si tu práci a našel jsem několik let staré články z mainstreamu, kde se o Bilderbergu psalo (v souvislosti s naším Karlem) a všechny byli od Adama Bartoše. Je to v desetimiliónovém národě jediný člověk, který se věnuje těmto nepopulárním tématům na solidní úrovni (bez takových těch keců o božím soudu, cestou za světlem a sluncem v duši :-D).

    Jinak nepropadejte přílišnému pesimismu, pomocí sociálních sítí se podařilo snížit preference Žida Jan Fischera. A nejsem tím zcela jistý, ale kampaň na facebooku „Nechceme Fischera“ zřejmě vznikla na popud lidí z krajní pravice. A získala podporu okolo 8000 lidí (což bylo podobné množství lidí jako těch, co JF podporovali). Já vím, že 8000 je malé číslo, ale stačí, když člověk něco sdílí, komentuje a vidí to další desítky lidí.

  9. Andreos permalink
    Leden 17, 2013 15:42

    Je otázka, zda je vůbec Zeman ono mnohými proklamované „menší zlo“:
    http://www.novaustava.cz/clanky/druhe-kolo

  10. Andreos permalink
    Leden 17, 2013 15:34

    Článek tématu od Pavla Kohouta:
    http://www.novaustava.cz/clanky/koho-nevolit-schwarzenberg
    Docela se s ním ztotožňuji.

  11. Andreos permalink
    Leden 17, 2013 15:25

    Ješte dodatek
    Podle mě je dnešní politika v podstatě jeden velký podvod, který nás každý měsíc odírá o víc jak polovinu toho, co si vlastní prací vyděláme a ještě se přitom zaklíná tím, co všechno dobrého pro nás dělá. Tragikomické divadlo pro veřejnost, v jehož zákulisí jde jen o handlování s mocí a veřejné (tedy naše) peníze. A jak jsem zmínil, nic skutečně podstatného neřešící a neschopná zvrátit, pokud jde o naše přežití. Tudíž mě až tak moc nezajímá ani to, kdo bude sedět na Hradě.

    K tomu srovnání obou:
    Cirkevní restituce – ok, to je jasné rozlišení pro to, koho volit. Ale to je tak jediné
    Benešovy dekrety – netahají se tady kostlivci ze škříně? Myslím, že tato věc už je pasé, takže postoje obou kandidátů nejsou až tak podstatné. Maximálně symbolicky. Každopádně by o nich nerozhodoval prezident.
    Škrcení ekonomiky – opět – prezident nemá na hospodářskou politiku žádný vliv. Navíc Zeman by ji nejspíš škrtil taky, kdyby měl možnost. Nedáno se nechal slyšet, že by v dnešní době stagnace ještě zvedal daně. Zvedání daní v době stagnace ekonomice dvakrát nepomůže.
    Fajn, ale vláda za účasti Zemana by nebyla o moc lepší.

  12. Andreos permalink
    Leden 17, 2013 15:15

    lomikel
    V posmrtné zadostiučinění nevěřím, neboť jsem ateista. V žádné lepší nebo příští v rámci naší civilizace/národa už nevěřím vůbec, pokud jde o zachování naší civilizace v dnešním stavu. Ta je totiž neodvratně odsouzena k zániku. Nikdo by si neměl dělat iluze o budoucnosti, ať bude zvolen kdokoli, protože se zásadními věcmi týkajícími se našeho přežití nedělá nikdo absolutně nic. V budoucnosti nás čeká stárnutí a vymírání populace, záplavy přistěhovalců a dysgenický úpadek.
    Jediná šance je obrat některých bílých k separatismu a survivalismu – z budoucího zhroucení Západu by pak mohli vyjít jako vítězové, kteří mohou položit základ pro nový začátek.

    No, trochu jsem odběhl od tématu, ale ono to s tou volbou souvisí. Když se podívám na ty zásadní věci, tak mezi oběma vlastně žádný rozdíl není. Jistě, jeden je ještě větší kretén než druhý, ale obecně vzato – co udělají pro naši záchranu? Ani jeden vůbec nic. Kdo chápe, o co tady jde, tak už dnešní politiku ani moc neřeší, včetně volby prezidenta (politicky stejně není tato funkce až tak důležitá) – neboť na co ji řešit, když už je to de facto jen šaškárna, která už nic zásadního pro nás neudělá. Naši civilizace v dnešní podobě beztak čeká bohužel zánik. Z tohoto hlediska jsou rozdíly mezi oběma kandidáty vlastně bezvýznamné.
    Navíc, jak jsem řekl, on prezident zas tak velké pravomoce nemá, takže Schwarzenberg by byl třeba o něco servilnější k Bruselu, ale to spíše jen v symbolické rovině. Mnohem víc nám tento eurohujer škodí dnes, kdy se podílí na konkrétní politice coby ministr zahraničí.

    A k tomu prvnímu kolu – koho jsem měl teda volit? Uvažoval jsem o Bobošíkové, i když se až stydím, že o sobě něco takového říkám, ale při té hrůze se mi nelze divit. Nakonec jsem ji ale nevolil kvůli svým výhradám a rovněž proto, že jsem věděl, že beztak neuspěje – a taky že ano; skončila až poslední. A že bych už v prvním kole volil Zemana, to tedy ne. Stejně nebylo jasné, zda vůbec postoupí. A navíc mezi těmi ostatními kandidáty se mi nezdál o moc lepší.

    Ještě nakonec poznamenávám, že si to možná nakonec rozmyslím a Zemana volit půjdu. Ale ať se mi nikdo nediví – že bych někdy uvažoval o volbě někoho jako Zeman, to mě nikdy ani ve snu nenapadlo.

  13. lomikel permalink
    Leden 17, 2013 10:42

    Dnes uz nema cenu meditovat nat kadidinaty prvniho kola. Pokud jsi nevolil ani v prvnim kole tak bych rekl ze jsi se vzdal, doufas v lepri pristi ktere se nejak prichumeli, nebo v posmrtne zadostiucineni ?

    Rekneme ze oba kadnidati nejsou nic moc, je ale mozne mezi nimi rozlisit par veci

    – restituce
    – benesovi dekrety
    – dalsi skrceni ekonomiky
    – podpora tehle vlady

    Kdyby nic jineho Zeman neni Kalouskuv clovek, budou si vzajemne delat naschvali a proces destrukce Ceske republiky se zpomali.

    Muj pohle je ten ze ted volim Zemana abych nasypal trochu pisku do Kalouskova valce.

  14. Andreos permalink
    Leden 16, 2013 16:06

    S tou volbou, pokud jde o výběr kandidátů, to opravdu dopadlo katastrofálně – a tím myslím i první kolo.

    Opravdu mám těžké dilema – představa Schwarzenberga na hradě mě opravdu děsí, ale na druhé straně představa, že aktivně volím Zemana, mě děsí zhruba stejně. Kromě toho samozřejmě ani Zemana nepovažuji za zrovna toho pravého kandidáta.

    Nerad to říkám a je hrůza to konstatovat, ale podle mě byla nejlepším kandidátem (ale opravdu jen relativně) Bobošíková. Jediná dávala jasně najevo odpor k EU a podobným nadnárodním organizacím i jejich diktátu a kladla důraz na národní zájmy. Důsledně byla proti ESM, biopalivům a všem těm dalším nesmyslům, co si v Bruselu navymýšleli. Zároveň představovala relativně liberální názorový směr, pokud jde o ekonomiku, což se mi vcelku zamlouvá (mnoha lidem tady však asi ne). Ale i v jejích názorech jsou patrné některé levicově populistické prvky. Je to ovšem taky celkem kariéristka, co se nezdráhá požádat o pomoc komunisty (kdysi za ně na prezidentku kandidovala). A je to navíc typická představitelka „prozápadního“ barvoslepého univerzalismu – jakákoli skupinová kritéria včetně rasových tedy odmítá. To sice zní teoreticky hezky, ale v praxi je neto přístup naší zkázou. To ovšem nemá cenu jí moc vytýkat, to je automaticky vyžadovaný postoj u všech politiků – a byl nepochybně stejný u všech dalších kandidátů.
    Když to shrnu, uvažoval o její volbě při vší té hrůze jako o nejmenším zlu, ale nakonec jsem ji nevolil – a ani nikoho jiného.

    K Okamurovi – myslím, že to je především populista, co se chce všem co nejvíce zalíbit, tak říká to, co chce kdekdo slyšet. Myslím, že by se na hrad ale nehodil – připadá mi na tu funkci moc hrubý. Kromě toho jeho názory jsou tak trochu zmatený mišmaš – na jedné straně pravičák a podnikatel mluvící o efektivitě, ale pak zase mluví o „těch zlých boháčích, co kradou“ a prosazuje silně levicového ekonoma Waltra Komárka. Jestli je to promyšlený populismus nebo nevědomá zmatenost těžko říci – ale asi to první. Krom toho jako podnikatel by se měl držet svého – měl by podle mě příliš velký sklon řídit stát jako firmu, což není dobré. A nakonec nemohu opomenout, že je to míšenec – pokud nám jde o naši sebezáchovu, tak nemůžeme podporovat někoho, kdo postrádá naši plnou identitu, i kdyby to byl kandidát sebekvalitnější (což Okamura stejně není). Na tom je třeba bez debaty trvat – jinak je to náš konec.

    K pseuodopravičákovi, ve skutečnosti politicky korektnímu, multikulti a pro-EU salonnímu („modernímu“) levičákovi a politickému turistovi Schwarzenbergovi, netřeba nic dodávat. Kdo chce, zjistí si sám, co je to zač. (Na svém blogu ho hodně kritizuje třeba Dušan Streit.) Jen dodám postřeh, že údajně počátkem 90. let uplácel, aby rychle zrestituoval. Pak však svůj majetek obratně převedl na bratra, aby mu zrestituování majetku neměl český volič za zlé – už tehdy myslel na politickou kariéru. Není to žádný dobrák, jak se snaží vypadat, naopak bezcharakterní vypočítavý křivák a navíc nejhorší představitel moderního a neformálního politicky korektního totalitarismu.
    O jeho reprezantativnosti a zdravotním stavu nemluvě (nedivil by se, kdyby usnul i při prezidentském novoročním projevu).

    A ještě obecnější poznámka na závěr. Občas mám podle všcech řečí kolem té volby pocit, že se volí premiér a ne prezident. Naštěstí se ale volí prezident a jeho ústavní pozice, pokud jde o pravomoci, není příliš silná, takže ať tam bude kdokoli, v praktické politice skoro nic nezmůže. Mnoho z těch slibů prezidentských kandidátů jsou jen plané řeči, protože by je stejně z pozice prezidenta nemohli prosadit. Nevím, jak by třeba Okamura z úřadu prezidenta mohl bojovat s korupcí – je to nesmysl, nic takového by dělat nemohl.
    Při dnešním výběru kandidátů je to jedině dobře a snad tedy není třeba brát i eventualitu Schwarzenberga na hradě jako úplnou tragédii. Mnohem horší by bylo, kdyby jeho (a Kalouskova) TOP09 vyhrála volby. Což naštěstí nehrozí.

    Vypadá to tak, že asi nepůjdu nikoho volit ani v druhém kole. Schwarzenberga fakt nechci, ale Zemana moc taky ne a aktivně volit někoho takového se mi velmi příčí.

  15. lomikel permalink
    Leden 16, 2013 15:21

    jde o mensi zlo

    Muj kandidat nepostoupil, do druheho kola jdu volit Zemana.
    Proc ? Volim toho kdo mi je nazorove blizsi, toho kdo _nereprezentuje_ tuto vladu.

    1. udelal jsem si test na http://volebnikalkulacka.cz abych videl do jake miry se me nazory shoduji s nazory kandidatu.

    2. pan Schwarzenberg je predseda TOP09, ministr zahranici za TOP09 a 1. mistopredsedu vlady, volba Schwarzenberga je volbou Kalouska a vyjadreni podpory teto vlade.

    Cela kampan TOP09 je zalozena na zamaskovani teto skutecnosti:

    Propaganda knížete Schwarzenberga
    http://blisty.cz/art/66865.html

    3. kdo nejde k volbam voli pana Schwarzenberga, TOP09 si reklamu zaplati.

    4. a pro pobaveni jeste dva, tentokrat iracionalni, duvody.. ;)


  16. Leden 16, 2013 15:07

    Mnoho lidí si stěžovalo, že se o level výše nedostal Tomio Okamura. Kdyby to nebyl takový populista, nekoketoval s komoušema a kdysi nenavrhoval za prezidenta (židobolševika) Valtra Komárka, tak bych se podílel na jeho propagaci i já. Snad i ty šikmý oči bych přehlédl. Ale kouknu-li se zpětně, tak se mi jeví jako nejmenší zlo právě pan Pitomio. Už to, jak proti němu psali mnozí antifašisté, svědčí o tom, že by mě to mělo mrzet.

    Zemana jsem nechtěl volit v prvním kole, páč se mu přičítá (právem) mnoho špatného (ale komu ne). Jsem góglil na jemnostpán Schwarzenberga kdejakou špínu a vězte, že ten toho má na svědomí. To, že se spojil s Kalouskem je jen třešinka na dortu. Naposled mě zaujala zpráva o tom, že ministerstvo financí by mělo být nezávislé na vedení České národní banky (které dosazuje prezident), i proto říkám Karlovi ne!

  17. B.S. permalink
    Leden 16, 2013 11:18

    A co takhle volit menší katastrofu? Pokud si můžu vybrat mezi angínou a morem, tak zvolim radši angínu. Jakkoli to stojí za prd, tak ignorance nutnosti zvolit menší zlo činí z nevoličů stejně národu škodící ksindly jako jsou ti „demokrati“. Pokud hrozí, že vyhraje „knížepán“ a víme co je to za hrozbu a neučiníme nic proti tomu tak jsme jeho voliči tak jako tak, účast neúčast.

  18. antidemokrat permalink
    Leden 15, 2013 21:16

    Kdybych stále choval, byť i jen tu nejmenší, naději v demokracii, asi bych si tu s chutí zanadával s Vámi….
    Protože však mám tuto fázi za sebou a nenechám se podobnými věcmi vytáčet, tak jen suše a důrazně radím – NEÚČASTNĚTE SE VOLEB, TĚCHTO SVÁTKŮ DEMOKRACIE. :-)

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: