Skip to content

Antifa podporuje teroristy a drogové mafiány

Únor 20, 2012
by

K použití tohoto nadpisu a sepsání úvahy mě vedlo trapné vystoupení „Antify“ na pochodu „Kosovo je Srbsko“ v Jihlavě. Už jen pouhá identita svolávajícího subjektu stačí k tomu, aby takzvaní antifašisté ukázali svou pravou tvář a vystoupili na podporu sil provádějících etnické čistky v Kosovu a (možná proto) distribuující drogy atd. Ostatně proč ne. Dnešní doba je falešná naskrz a je jen dobře, že udatní bojovníci proti fašismu opět ukázali, na čí straně stojí. Na straně současného Režimu. Kdy jsou jen poskoky, co nastavují svoji falešnou tvář za „pravdoláskaře“, novolevičáky a další v teplých kancelářích sedící exponenty Systému.

Antifašismus nemá nic společného už ani s „levicí“ a její snahou o sociální spravedlnost. Stal se prázdnou frází, pomocí niž jsou napadáni odpůrci Režimu a dává možnost „vybouřit“ se uvědomělých revolucionářům. Osobně nemám rád, když se někdo vymezuje pouze proti něčemu jinému, aniž by nabídl vlastní řešení. Je to primitivní a bořit bez nabídnutí alternativy dovede každý blbec, tedy i drsný anarchista. Antifašismus byl vytvořen uměle Stalinem, jako prodloužená ruka stalinského komunismu. Po válce, kdy již fašismus prakticky neexistoval, muselo tedy dojít k transformaci. V souladu s kapitalismem bez skrupulí se přešlo od revolučního charakteru k byznysu s touto ideologií.

Jak neomarxistické teorie byly v souladu s konzumem a multikulturou stále více uváděny do souladu s vládnoucími elitami, tak se antifašismus stával pouhým prorežimní sluhou. Na západě bývalí anarchisté a antifašisté sedí na ministerstvech, u nás se neustále více probíjí na dobře placená místečka všemožných „ziskových“ nadací (prozatím i v ČR jistě míří výše). Sociální problémy prostých lidí jsou jim ukradeny. Starého člověka, kterého exekutor pošle na ulici klidně nechají jeho osudu. Zato zlodějského feťáka, nikdy nepracujícího asociála, kde jakého přivandrovalce se postaví okamžitě. Na tom lze na základě dnešního multi-kulti trendu vytřískat kapitál, získat dotace pro nadaci, kde jsou „antifašističtí“ novolevičáci zalezlí.

Dnešní antifašisté nejsou nic jiného než práskači a udavači, kteří se neštítí přispět k poslání člověka s jiným názorem do kriminálu. Opět ta pověstná „symbióza“ neomarxistů, neoliberálů a dalších v zájmu budování lepších zítřku, kdy bude na zemi vládnout jen ta jediná pravá láska a pravda. Opět to z křesťanství převzaté černobílé vidění světa a snaha o mesianismus naroubovaná na pokrytectví vlastního prospěchu. Orwelovské vize se prostřednictvím nejen těchto blíží. Jak by ne, když většina mlčí!

Advertisements
komentářů 77 leave one →
  1. Březen 1, 2012 14:50

    Freiman:

    Nic ti opisovat nebudu, nebud‘ línej a přečti si to. A pak si zbal svou hnědou košilku a táhni.

  2. freimann permalink
    Březen 1, 2012 13:19

    Myslič, pokud jste tedy vy Hitlerovo dílo přečetl a jsou tam opravdu pasáže, kde se nacismus jasně vymezuje proti Čechům, opište mi je sem laskavě. Já reagoval na komentář Miloše.
    Na Čechy tu nadávají lidé jako já? Omyl, Mysliči. Na Čechy tu nadávají ti samí diskutéři, co se tu se mnou hádají a za hloupé (líné, švejkující, ovčany, lůzu atd.) Čechy je označují také oni. I článek nad touto diskuzí obviňuje za současnou situaci český národ. Proč to dělají a že jim je národ stejně jako vám úplně ukradený, to jsem už vysvětlil v posledním komentáři. Je to důsledek úplně stejného pokrytectví, s jakým se někdo v jednom komentáři dokáže odvolávat na legionáře a plivat na Moravce (vyznamenaný český legionář) nebo se odvolávat na Karla IV. a plivat na sv. Václava (Karel IV. nechal speciálně vyrobit svatováclavskou korunu, na kterou se tu všichni moji pohanští kritici odvolávají a osobně latinsky sepsal Legendu o sv. Václavu). Karel IV. byl rovněž hlavou německé Svaté říše. Tedy té říše, která oficiálně dovolila sv.Václavu a jeho následníkům koexistovat v jejím prostoru, která také později oficiálně korunovala místní vládce za jejich příkladnou oddanost a loajálnost říši a která poctivě vymítala pohanství. Abych se vám v pokrytectví a názorových kotrmelcích vyrovnal, musel bych tu oslavovat jako veliké české politiky třeba pana Havla, pana Kocába nebo pana Lišku. A ano, Češi v Sudetech směli dál žít. Nikdo je odtamtud plošně, velmi drsně a systematicky nevyháněl. Jako to dělali Poláci a Slováci.
    Kdo žije ve lži a nerespektuje svojí minulost, nikdy nepochopí přítomnost a nezmění budoucnost. Ale o to tady až na drobné vyjímky stejně nikomu nejde. Takže máte pravdu, je chybou sem vůbec chodit. Na tom se shodneme.

  3. Březen 1, 2012 11:35

    Freimane,

    ty bysis to Adolfovo „veledílo“ měl přečíst a ne se odvolávat na to, co tam „prý“ je. A zrovnatak by sis měl přečíst něco z „geniálního“ Rosenbergova titulu „Mýtus Dvacátého století“ nebo nějakou Darrého podobnost. Slyšel jsi o těch „knihách“ někdy?! Ne? Tak si to vygoogluj a stáhni si to, anglicky (nebo v tvé oblíbené němčině) to na netu jistě najdeš…. A že v Sudetech po okupaci mohli Češi dále “ v klidu žít“?! To si z nás děláš prdel?! Oni tam samozřejmě ti vybraní zůstat mohli, ale museli si zažádat o občanství a německou národnost. To ty by jsi jistě moc rád udělal, že?! A že se tu „plive na Čechy“? No, to plive, dělají to právě tací ubožáci jako ty, kteří mají nad postelí fotky Emanuela Moravce a Elmara Skružného. Tobě asi taky bude líto, že jsi Čech, že?! Ještě že My hloupí a neschopní Češi ty hodné Němce máme. Už bys nám mohl i zkoušet nalhat, že Karel IV. byl třeba roduvěrný Němec….. A naši Legionáři, ti teda asi bojovali zbytečně, že jo?! To tvůj praděda byl jistě jiné eso, že? Ten samozřejmě do poslední kapky krve bojoval za Kaiserera! Když se ti tu nelíbí, tak sem prostě nelz. Můžeš si jet pro moudra třeba do Sas nebo do Bavor a modlit se k tomu kriplovi sv. Václavu. Možná si taky vysloužíš ten jeho Štít.

  4. freimanm permalink
    Březen 1, 2012 01:46

    Miloš, nacismus byl zaměřený proti Čechům? Myslíte jako tenhle web, kde se v diskuzích i v článcích píše o Češích jako o „tupých ovcích, hloupých ovcích, tupém stádu, hloupém stádu, zbabělích švejcích, tupích konzumentech, kunzumním stádu, tupích ovčanech, hloupých ovčanech, tupé lůze…“ – to je jen výběr z diskuzí a článků za poslední 3 měsíce, které jsem měl náladu a čas prolistovat. Čechům se tu v textech a komentářích všeobecně přeje co největší krize, co nejméně potravin, co největší utrpení, co největší bolest, a kupodivu taky VÁLKA. V Mein Kampf má být zmínka o Češích jen jedna. Hitler tam má pochvalovat nacionalismus českých kněžích, kteří mají prý národ na prvním místě a až pak boha. Narozdíl od německých kněží, kteří mají prý tyto priority naopak. Pokud je to pravda, Hitler tedy dokázal o Češích napsat víc pozitivních věcí, než většina zdejších „nacionalistů“ v uvozovkách tady dohromady. Na český národ se tu plive nadstandardně. Romea, antifa nebo lidé jako JXD nevyplodí nikdy tolik protinárodní špíny, kolik se jí nachází tady. Určování toho, kdo je a kdo není proti Čechům mně od diskutérů na tomhle webu přijde jen jako další ukázka nechutného pokrytectví.
    Československo první obětí říše? Jestli se nepletu, bylo Československo až třetí „obětí říše“. Ubohé Porýní a tamní obyvatelstvo byli prvními obětmi, Rakousko a rakouští podlidé zřejmě nacistům leželi v žaludku také mnohem víc. Na druhou stanu, kdyby v nějakém státě stříleli bezpečnostní složky demonstrující české dělníky žádající lepší zacházení, upírali českým lidem jejich právo na sebeurčení (na jejichž základě měl tento nesvobodný stát paradoxně vzniknout), trestali snahu po osamostatnění smrtí a okupací (lidé v Sudetech na základě práva na sebeurčení vyhlásili své vlastní autonomní území, které byli násilně zlikvidovány), tak jako český nacionalista bych tento stát rád neměl a investoval bych vše, abych ho ztrestal a české lidi osvobodil. Navíc za skutečnosti, kdy hlavní město toho státu i většina krajských a okresních měst by byla vystavěna a obydlena původně českými lidmi. Víte proč vznikla válka na Balkáně v 90.letech a proč se dnes Srbům nelíbí status Kosova? Přemýšlejte……….
    Československo mi leží na srdci asi tolik jako tento současný banánistán. Nejen českým lidem nepřinášelo nic dobrého, nic pozitivního. Tento stát je stejně jako první republika naším koncentračním táborem a blázincem v jednom. Celá politická garnitura se k předválečné republice hrdě a upřímně hlásí. A moc dobře ví proč.
    Co říkáte Slovákům a tomu, že jim někdo sliboval samostatnost, pak autonomii a nakonec se jim smál do očí? Po obsazení Sudet německou armádou tam směli Češi dál v klidu žít. Po osamostatnění Slovenska se hodně rychle museli Češi balit a mazat pryč. Slováci nás po 20 letech okupace měli asi hodně rádi. Co na to říkáte jako český okupant? Stejně tak museli Češi honem rychle utíkat i z Těšínska, lačně obsazeného hrdou a statečnou polskou armádou. Milovaní slovenští a polští bratři Slovani se spolupodíleli na zániku slavného Československa a nás doslova vyháněli z jimi nově dobytých území. Narozdíl od těch strašně zlých šovinistických germánských nacistů, co nás údajně tolik nenáviděli. Když je podle vás tak jasné, kdo koho nenáviděl…………
    Z dostupných informací a faktů mi vyplývá, že nacismus zřejmě přímo proti Čechům zaměřený nebyl, pouze proti Československu a to z pochopitelných důvodů. Jako proti němu byli Poláci i Slováci a zřejmě i Maďaři, kterým jsme celkem sprostě ukradli jejich historická území.
    Proti Čechům je zaměřen pouze tento web. Národ a vlast se (nejen) na těchto stránkách vnímá jako zaprášená hračka, bezcílně a bez zájmu pohozená dlouho v koutě. Kvůli které malé dítě začne okamžitě hystericky vřískat, jakmile mu ji chce nějaká autorita vzít a dát jí lepší smysl a využití. Když hrozba zmizí, hračku zase hodí do kouta a víc si jí nevšímá.

  5. Miloš permalink
    Únor 29, 2012 22:59

    Freiman:
    nacismus byl zaměřený proti Čechům. To je snad jasné už z Mein Kampfu a Československo se stalo první obětí třetí říše.

  6. freimann permalink
    Únor 29, 2012 13:44

    Miloš, ten komentář patřil všem, kdo se tu ohánějí pohanstvím nebo nejvyšším představitelem křesťanské Svaté říše, Karlem IV. Nebo českým královstvím, které se zrodilo při šíření křesťanství a slávy německé říše. V úzké kooperaci s církví, německým císařem a onou říší, v níž mělo české království svůj počátek, svojí oporu a jíž bylo politicky, nábožensky i kulturně součástí. Ten komentář nesměřoval konkrétně přímo vám.

    Nacismus byl zaměřený proti nám? Koho myslíte tím my?

  7. Orel permalink
    Únor 28, 2012 22:52

    Když už jsme u té královské koruny, je zajímavé, že králem byl český vládce mnohem dřív, než bylo v Praze zřízeno arcibiskupství. Tak moc na nás té Církvi záleželo, že tu bylo arcibiskupství zřízeno dlouhá staletí po arcibiskupství v Hnězdně nebo Ostřihomi. A to jsme byli setrvale jedním z nejmocnějších států od Rýna na východ.

    ***

    Zase, freimane, kdyby Svatá říše římská vůbec neexistovala, tak by už v raném středověku bylo postavení českého státu jako takového možná mnohem pevnější, protože bychom nemuseli poslouchat císaře. Ale vztahy Čechů a říše měly i své světlé stránky. Když se Poláci rozhodli zničit český stát a popolštit náš národ, tak právě císař pomohl českým knížatům vyhnat Poláky z Prahy.

  8. Miloš permalink
    Únor 28, 2012 22:04

    Freimann: neříkám že nacismus byl hrůzný a neakceptovatelný protože válčil a okupoval. Já nejsem pacifista a vím, že to dělaly všechny režimy jaké kdy existovaly. Římám jen že nacismus byl zaměřený proti nám.

  9. freimann permalink
    Únor 27, 2012 23:36

    Nacismus okupoval, válčil atd a proto byl zrůdný a neakceptovatelný? Opravdu si myslíte, že pohané v Evropě nikdy neválčili, nezabíjeli, neloupili, neokupovali, neasimilovali? O čem by vlastně byla evropská historie, kdyby evropské kmeny seděly na zadku u své jeskyně od pravěku dodnes? Já jsem ten poslední člověk, který by podporoval válku, zabíjení a zlovůli. Ale nikdy bych tu takto pokrytecky ze sebe nedělal hippie a neshazoval evropské předky a to, čím se Evropa stala významnou a co její vývoj hnalo kupředu. Když je válka nevyhnutelná, protože jinak hrozí zánik civilizace, tak se musí všechno vsadit na jednu kartu. Kdo by znal nějaké české království bez bratrovražedných bojů o moc mezi slovanskými vůdci, vyvražďování celých slovanských rodů, napadání okolních slovanských i germánských kmenů a knížectví, obsazování polských, rakouských, německých, italských měst atd. Za okupaci italského města spolu s bratry germány jsme získali z rukou německého císaře pro naše vůdce korunu, pánové. Nikoliv z Ruska za založení kroužku slovanské vzájemnosti. To jen tak na okraj. Kdo by znal celou římskou říši bez obrovských utrpení, např. pohanských Sasů – tedy těch zlých „Němců“? Čemu by vládl Karel IV.? Toho tu mnoho diskutérů vidí jako svého spasitele, kterým se mohou vysmívat Němcům a schovávat se za něj jako malé děti za sukni své mámy. Ale nebýt válek, zabíjení a okupací, nebyla by žádná římská říše, nebylo by žádné české království, nebyly by české a ani evropské dějiny. To jsou fakta. A ty je třeba znát, respektovat a brát jako součást našeho kulturního dědictví a jako součást naší identity. Historie není spravedlivá. Ale je blbost ji popírat nebo ji falšovat a myslet si, že to projde. Šidíte tím jen sami sebe. A kdo staví na lži a vlastním pocitu méněcennosti, nikdy nevybuduje hrdý národ.

  10. Miloš permalink
    Únor 27, 2012 21:14

    Lukáš: v něčem s tebou souhlasím, ale ve většině toho co píšeš ne. Já jsem hrdý na to že jsem Čech a Slovan a proto nemohu souhlasit s ideologií která byla nepřátelská k našemu národu a ke všem Slovanům. Ať měli nacisté jakékoliv plány tak rozhodně nás nepovažovali za sobě rovné a v nové Evropě po vítězství Německa měli Češi zastávat podřadnou úlohu. To co se děje dnes také není dobré, ale nemyslím si že v případě vítěztví Německa by to bylo lepší.

    Andreos: máš pravdu, jsou tady ještě mnohem větší germanofilové než ty.

    H: to s tím Slezskem je docela možné a nešlo jen o starověk, i v moderní době tam bylo dost promíšené obyvatelstvo, Na Opavsku nebo na Těšínsku měl prakticky každý české, polské i německé předky. Nicméně obyvatelé Slezska mluvili slovanským jazykem a slovanská krev nepochybně převažovala.

  11. Lukáš permalink
    Únor 27, 2012 21:14

    H: ty napíšeš o rozpoutání války Německem, pak v závěru dodáš, že jistě válka měla mnoho otců. Němci jí chtěli? Kteří Němci? Obyčejní Němci? Albert Speer ve svých (tolikrát ideologicky předělaných) pamětech zmiňuje, že Hitlerova sláva značně poklesla v době, kdy se začalo mluvit o válce. Z toho mi tak nějak přirozeně vyplynulo, že byli i Němci, co ji nechtěli.

    Dále píšeš:
    „..nacismus zdriskeditoval národní hnutí celé Evropy a dal těm “silám rozkladu” do ruky zbraň v podobě “strašáku neonacismu, rasismu, extremismu”

    Nemyslím si, že nacismus, spíše protinacistická propaganda. Když se koukneš na zvěrstva po celém světě, která způsobil komunismus, tak by bylo celkem logické, že ta zvěrstva musela zdiskreditovat komunismus s mnoha jeho ideovými základy. Nestalo se, strašidlo komunismu obchází Evropu stále…a na rozdíl od strašidla nacismu se komunističtí strašáci nemusejí ničemu zpovídat, omlouvat, stydět se. Stejně jako proameričtí a proizraelští strašáci mohou ve „slušné“ společnosti vyjádřit podporu těmto státům. Vše vidím jako věc propagandy, než jen toho, že ten stát byl zločinný (podobně jako ty, jež proti němu válčili).

  12. Únor 27, 2012 20:38

    Oprava: zdiskreditoval

  13. Únor 27, 2012 20:34

    Němci nejsou „čistí“ Germáni ve smyslu starověkém. Jsou směsicí Germánů, Keltů, Římanů, Polabských Slovanů a nejspíš ještě staších kultur – jak kde, jinak na jihu Německa, jinak na severu. Těžko mohou tedy provádět germanizaci v tom starověkém slova smyslu. Přirozenou germanizací je, chcete-li to slovo ale používat (dle mého je to ale nesmysl), když Češi slaví vánoce (původně německé slovo) a zdobí vánoční stromek, což k nám přišlo také odtamtud, pokud vím. Nepřirozená a násilná germanizace-poněmčení je, když někdo cíleně směřuje k potlačení jazyka některé země. Dělali to Angličané Velšanům a dělali to Němci Čechům, například. Ztráta samostatného území je snad také důvod k jasnému odmítnutí té doby. Tady bylo dost staletí království, tak nevím proč bychom měli být nějakým dalším německým krajem. Navíc ten systém byl v mnoha směrech sám o sobě zvrácený, kult vůdce, totalitní stát co člověka v mládí „sežere“ a „vyplivne“ až skoro před smrtí, přičemž stát má monopol na všechny organizace a spolky. I ti patriotičtí Buršáci byli pro ně nepřijatelní. Nemožnost jakéhokoliv tvůrčího vývoje díky zničení opozice – která pokud existuje sama nejlépe dokáže prověřovat schopnosti těch co vládnou. Indoevropský a tedy árjovský člověk je člověk tvůrčí, ale zároveň pochybující. To je to co ho žene vpřed, mimo jiné. Když se zakáže nad věcmi přemýšlet a nařídí se jenom věřit, v tomto případě v ideologii NS, tak by to dříve nebo později vedlo k zdegenerování toho NS systému. Je také zajímavé, že se tolik starali o árjovskou kulturu a to natolik až se ta jejich láska projevila v rozpoutání války ve které umírali především potomci těchto dávných Árjů-Indoevropanů. Láska až za hrob, skoro bych řekl. Navíc jsem převědčený o tom, že když by někdo měl doopravdy nějaký pozitivní vztah k Indoevropanům, bral by je v jejich současné národní pestrosti a neměl by potřebu někoho předělávat.

    Multikulturalismus a podobné věci by se v Evropě nejspíš neuchytily a to asi ze dvou důvodů: 1. Ve válce zahynulo mnoho statečných lidí na všech bojujících stranách, kteří prostě po válce chyběli. 2. nacismus zdriskeditoval národní hnutí celé Evropy a dal těm „silám rozkladu“ do ruky zbraň v podobě „strašáku neonacismu, rasismu, extremismu“ s poukázáním „kam to všechno vede“. Myslím, že to byla především ta Hitlerovo válka co vyneslo multikulturalismus a politickou korektnost do popředí a následně k moci. Je možné, že válka měla více otců, ale nevěřím tomu, že ti Němci k ní byli vyloženě dohnáni – ne, oni jí chtěli.

  14. Lukáš permalink
    Únor 27, 2012 19:59

    :-D, jací germanofilové? Hold někteří z nás berou jako výrazně menší zlo germanizaci než vše, co vzešlo z komunismu a současné demokratůry (vnucování domnělé idei rovnosti, mediální podpora rasově smíšených sňatků, multikulturalismu, vymírání původního obyvatelstva, likvidace přírody, konzum atd.)

    Napsat o mě, že jsem germanofil by mělo asi stejnou logiku, jako napsat o Mysličovi, že je monarchista, když vzhlíží k italské monarchii z let 1922-45 :-D

  15. Lukáš permalink
    Únor 27, 2012 19:40

    Miloš: částečně souhlasím, na druhou stranu jsou fakta, která naznačují, že mělo dojít ke germanizování tak jako tak (o rozsahu lze diskutovat, je otázkou, kam se lze dohrabat). Germanizaci neschvaluju, jen jí beru jako menší zlo. O tom, že byla záměrem, svědčí z té doby mnohé – ať už to bylo falšování dějepisu nacisty, kdy se Češi učili o svých velikánech jako o Němcích, ať už propagandou, která mluvila o tom, že jsme česky mluvící Germáni. Skrze průzkumy vycházelo najevo to, že jsme „rasově lepší“ materiál než třeba Sudeťáci. Nevěřím tomu, že by existoval jeden koncept, jedno řešení, natož konečné řešení (ať už tím propagandisté rozumí cokoliv). A už vůbec si nemyslím, že by po teoreticky Německem vyhrané válce nastalo pro Čechy peklo, aspoň ne větší, než které nastalo při průchodu „osvobozenců“ a nastolení diktatury blbů.

  16. Únor 27, 2012 17:00

    Germanofilů máme v Čechách mnoho. Vzhledem k tomu, že Islanďané a Seveřané jsou germánského původu, je nejspíš germanofilní i Klub islandských fanatiků a lidé ze Severských listů. Také zde máme lidi co se hlásí ke germánskému pohanství – velmi často tyhle věci neřeší, ale někdy se odkazují na naší zčásti germánskou identitu – což se zdůvodňuje jednak starým germánským osídlením mezi léty 50 před n. l. až do konce 6. století a také někdy osídlováním měst ze německy hovořících zemí ve středověku. Přičemž mnozí tito Germáni a později Němci prostě přijali slovanský a český jazyk. Takže vzhledem k tomu, že náš národ je už zčásti (nejen) germánského původu, těžko hovořit o germanizaci. Myslím, že šlo hlavně o jazykové poněmčení – což ale nijak neobhajuju. Vidím prostě rozdíl mezi germanizací a poněmčením.

    K tomu mizernému Protektorátu: Okupace zůstane okupací, popravy popravami, koncentráky koncentrákama a válka válkou – to prostě nikdo neokecá tím, že dělníkům někdo postavil bytovku a nebo tím, že máme dálnici…..

    Miloš:
    K tomu Slezsku: Myslím, že tohle je důvod:
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Silingov%C3%A9

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: