Skip to content

Islamismus vítězí s podporou sionistů

Leden 27, 2012
by

wildersTak nám minulý rok v několika zemích proběhly tzv. „arabské“ revoluce. Od servilních novinářů a ještě servilnějších politiků se nám dostalo spousty jásotu nad tím, jak ta báječná demokracie vítězí na všech frontách. Někde stačilo podplatit pár násilnických barbarů, aby rozpoutali teror v ulicích. Jinde musely zasáhnou letadla NATO a provést humanitární bombardování. Výsledek byl však všude stejný. Zhroucení stabilního vojenského režimu, jenž potíral extrémní islámské fanatiky a jeho nahrazení chaosem z něhož vycházejí vítězně radikální muslimové.

O tom, že se tak stalo nedopatřením a byla za tím naivní snaha o demokratizaci těchto režimů, silně pochybuji. Už jenom proto, že se tomu stále děje např. v Sýrii. Prosazování ekonomických zájmů nadnárodních koncernů je již více realistické, ale i tohle pokulhává, neboť třeba v Egyptě té ropy zase tolik není. Nejspíše to vypadá tak, že někomu vzniklý chaos a radikalizace muslimů z politického hlediska vyhovuje. Někomu, kdo se staví do role hráze vůči radikálním islamistů. Někomu, kdo inicioval masivní příliv muslimů na starý kontinent, aby tuto představu a s ní spojený strach přenesl i do Evropy.

Většina lidí má z tohoto vývoje naprosto oprávněný strach. K těmto lidem se skrze masivní mediální masáž nedostane skutečná příčina tohoto stavu. Jsou tedy ochotni naslouchat „oficiálním“ populistům, kteří pravidelně jejich radikální naděje rozpustí v nicnedělání, k němuž dochází v zájmu těch, kterým se pravidelně klaní s hadrovou plackou na hlavě. Čekat změnu od někoho, kdo vychází z elit a žije za vysokou zdí, je stupidita největšího kalibru. Změna musí přijít z davu a všeobecné vůle. Ne z křečovitých úsměvů úplatných politiků do kamer.

Musíme se oprostit od jednoduchých klišé, jež nám předkládají někteří „pravicoví“ politici, kteří si jezdí na Blízký východ  pro příkazy a finanční almužny. Chce to prostě řešit příčinu, a ne pouze iluzorně „hasit“ důsledky. Zásadní problém je v tom, že jsme někým ovládání a vše co se děje je v jeho režii. Občas sice některé jejich kroky nechápeme, ale oni zřejmě nic nedělají náhodou a vše podřizují snaze o světovládu v souladu s tím, co jim jeden nejmenovaný nenávistný prorok zjevil v poušti.

Advertisements
komentářů 12 leave one →
  1. Vladislav permalink
    Leden 29, 2012 11:07

    Lukáš: to je stejné, jako když se u nás židomédia neustále snaží podněcovat nenávist vůči Rusům a dalším východním Slovanům. Jedním z jejich nejoblíbenějších triků přitom je, že Rusům „vděčíme“ za komunismus a vše s tím spojené.
    Přitom to byli Židé a zase jen Židé, kdo VŘSR vymyslel, financoval, provedl, kdo stál za vyhlazováním kdekoho v gulazích, za ožebračováním stamiliónů lidí v rámci komunistického experimentu.
    Je to lež na lež, tisíciletí opakující se trik: Žid se infiltruje do národa XY, navenek přijme jeho jméno, naoko i zvyklosti, provede, co provést chce, a pak prohlásí, že TEN NÁROD je vinnen, nikoliv Žid samotný.
    Ale to tady – doufám – všichni víme…

  2. Ron permalink
    Leden 28, 2012 18:24

    Dobré slovo za hranice a do všech světových stran o vyvoleném národě Jahveho, kterýžto je, jakožto nejlepší ze všech, vždy a všude nenáviděn, pronásledován, bezdůvodně vyhlazován, pouze kvůli celosvětovému spiknutí zosnovanému na úsvitu věků skutečně zlými lidmi proti chudým a skutečně neškodným Židům, šířiti budeš. V odpovědi na kritiku na Židy cílenou, vyřkni, že antisemité, věříc židovské konspiraci, hloupí jsou. Ve skutečnosti nejméně hloupí mezi nimi o těchto věcech nehovoří, protože konspirace za slabost považují; Židé silní jsou, konspirace nepotřebují tedy; držíce zemi a v ruce bič. Každý rok ve Francii jejich nejmocnější organizace CRIF (“Representative Council of Jewish Institutions in France”-“Představenstvo židovských institucí ve Francii”) večeři pro tisíc “hostů” pořádá, na níž jsou političtí vůdci národa kritizováni za neschopnost zasáhnout proti antisemitismu, popisovanému jako všudypřítomný; namísto protestování obvinění souhlasí, děkují a slibují pro Židy v následujícím roce udělati více. V roce 2011 prezident [Nicolas Sarkozy], premiér a patnáct ostatních ministrů na tuto večeři přišlo. A prezident, kterýžto je židovského původu, splní své závazky do roku 2012, pak možná nahrazen bude, můžeme-li soudit z běhu událostí, bohatým Židem [Dominique Strauss-Kahn] provdaným za mimořádně bohatou Židovku [Anne Sinclair]; nebude-li nahrazen tímto Židem, pak jistě jiným; v každém případě úřad prezidenta Francouzské republiky zůstane židovským privilegiem.

  3. Leden 28, 2012 13:15

    K těm mafiánům: Ve dvacátých letech byla na výchoodním pobřeží USA a v oblasti Velkých jezer nejen italská mafie, ale silné byly i irské gangy. Jenže tehdy se začla vzmáhat i židovská mafie (Mayer Lansky,…). Irové a Italové se běžne nesnášeli, ovšem proti Židům se spojili a vystříleli je. To se však nestalo na pacifickém pobřeží, kde Židé ovládli téměř vše.

  4. Lukáš permalink
    Leden 28, 2012 02:28

    Když už se opět debata na Bratrstvu obrátil směr Judea, tak přispěju trochou hnoje do chlíva. Pořád se mi dere na mysl otázka, co pro mnohé vlivné lidi znamená židovství (povětšinou jsou židovského původu) – včetně hollywoodských režisérů, přes politiky a bankéře. Setkávám se se snahou nacionalismus stavět na racionálních základech a s tím spojeného odmítání nějakých „židovských spiknutí“. Mně se to slovní spojení taktéž nelíbí, ale jak si mohu vysvětlit třeba tu jistou schematičnost v amerických filmech od židovských tvůrců?

    Psal jsem to tu již dříve – byl natočen americký film (kanadsko-židovským režisérem!!!) o „ruské“ mafii – Eastern Promises.
    Ten film je o mafii řízené Semjone Mogiljevičem –jak mnozí znalí vědí, to je Žid, nikoli Rus. Nutno dodat, že s největší pravděpodobností nebude ani křesťanem. Přesto se tento film snaží mafii vylíčit jako čistě RUSKOU záležitost – plavovlasí lidé, pravoslavní (viz tetování V. Mortensena: http://www.tattooculture.ro/Celebrity_Tattoos/viggo-mortensen-tattoo-pictures.htm) atd. Nerad to píšu, ale pokud tohle není propaganda, tak co to je?

    A mimochodem, i David Duke, kterého jsem v mnohém bral s rezervou – tak píše o filmu (staršího data), kde byl mafiánem Žid a pak se natočil film, kde mafiosa hrál ryzí běloch!

  5. Atri permalink
    Leden 28, 2012 01:24

    Myslič:
    Nevím, jestli je to zrovna takhle, je to na mě moc přímočaré. Ale máš pravdu v tom, že ze závětří pokaždé vykukuje Jehova.

  6. Leden 28, 2012 00:47

    Atri:

    Naprostý souhlas, ale ono jde pořád o toho Jehovu. Lhostejno, jak mu budeme říkat. Je to stejné, jako s Windowsem: Nejdřív taková testovací verze (judaismus), pak trochu pokročilejší (dopln´me si další verzi) a nakonec Islám, tady už se jedná o super-moderní program nejnovější generace…..

  7. Lukáš permalink
    Leden 27, 2012 23:01

    Miloš: evidentně tě jako potencionálního turistu neláká Egypt, Tunis, Libye a jiné z těchto států. Popravdě mě taktéž ne (ač bych třeba rád navštívil pozůstatky po dávných civilizacích). Fundamentalisté jisto jistě k většímu cestovnímu ruchu nepřispějí. Vzpomínám si, kamarád mi vyprávěl, jak mu egypský Arab říkal, jak nenávidí Evropany, fundamentalista to nemusel být, přesto bych od fundamentalistů čekal podobné postoje…

  8. Miloš permalink
    Leden 27, 2012 22:22

    Tentokrát vyjímečně souhlasím se Svantovítem. Co by sionisté mohli získat pádem spřátelených diktátorů jako byl Mubarak? Myslím si že sionisté nestáli za revolucemi v Egyptě, v Tunisu a v Jemenu. Dokázali ale velmi rychle situace využít a rozpoutali nepokoje i v Lybii a v Sýrii. Jinak ale s arabskými revolucionáři sympatizuju a radikální muslimy rozhodně nepokládáím za naše nepřátele, ale spíše jako možné spojence proti sionismu. Mnohem raději bych viděl v arabských zemích u moci radikální islámské fundamentalisty než vlastizrádce kolaborující s Izraelem

  9. Atri permalink
    Leden 27, 2012 21:28

    Ten článek je dobrý, snaží se analyzovat současnou situaci, ale na můj vkus loví v nižších patrech než by měl. Nalézt v této rovině odpovědi…to patrně nelze. Je zřejmě třeba hledat v jiných sférách.
    A teď si zanadávám. :) Dodnes jsem nepochopil, proč se pro kdejakého Žida používá výraz sionista. Považuji to za jev silně politicky korektní a tedy nepřijatelný. Předpokládáme-li, že na světě je zhruba 14 mil. Židů, tak v Izraeli jich žije jen necelá polovina a ještě ani ti nejsou všichni sionisté. Žid prostě zůstane Židem, i kdyby se momentálně schovával třeba za sionistu. Je třeba jejich spolupráci nazírat z vyššího nadhledu, přímo globálního. Jen tak je možno odkrýt vysokou sofistikovanost spolupráce mezi různými částmi Ž/žida. Ty jejich hry mezi Izraelem a diasporou, mezi Židem a židem, mezi ortodoxními a ostatními….to je něco podobného jako si s námi demokracie hrají na levici a pravici.
    Osobně by mě daleko víc zajímalo, jestli se islám snaží hledat pevnější půdu pod nohama v podobě návratu původních tradic a nebo jestli definitivně spěje do stejných sraček jako židokřesťanství. Asi je blíže pravdě to druhé, ale jistý si tím nejsem.

  10. Asgard permalink
    Leden 27, 2012 19:39

    Swantoviet
    Revoluce v arabském světě bych se sionismem nespojoval. Spíše bych to vztáhnul k cyklické teorii-lidi potřebují sem tam změnu (jako u nás sametovka), aby měli pocit, že se budou mít lépe (bohužel je v nich málo trvalé sociálně-pospolitní jednoty a hlavně pevné vůle, propospolitní pracovitosti a seberozvoje a odpovědnosti,pospolitost=řetěz jehož celková pevnost je dána nejslabším článkem). Jen Arabové jsou radikálnější a horkokrevnější, tak místo klíčů štěrchají Kalašnikovem. Spíše náladu obyvatelstva využila nějaká mocenská skupina z jejich řad.
    To srovnání M.K. s Torou je zajímavé, jako hnůj bych to nenazýval, ale spíš bych to zobecnil, že život je boj (to může každý vnímavější vidět kolem sebe na různých úrovních) a pokud má určitá komunita skupinovou strategii, jejíž zájmy (čili zájmy vlastní komunity, pospolitosti) jsou podloženy danou komunitou adorovanou strategickou knihou či nejlépe přímo náboženstvím (které komunitu adorují nad ostatní), může je to v prosazení vlastních zájmů nad zájmy ostatních komunit či skupin výrazně podpořit (etika, použité prostředky, „morální správnost“ atd. jsou jiná věc, bavím se jen o účinnosti).
    Není dobré vidět za vším sionistu či Žida. Logicky je třeba si připustit, že pokud někdo vlastní větší kapitál (a moc), přemýšlí jak ho ještě zvětšit. A než se vysilovat vzájemně, je lépe vytvořit s obdobnými jedinci zájmovou skupinu s určitou strategií (a štěstíčku trošku napomoci manipulací šachových figurek ve vlastní prospěch). Je možné, že současná ekonomická krize je přípravou na globální konflikt (viz příklady z historie) s cílem dalšího upevnění moci, možná též neustálé účelové globální přelévání a generování elektronických peněz (jenž nemá odraz v hodnotě vytvořené prací, ba dokonce ani ve zlatě, jako zástupné uchovatelné hodnotě práce) už dosáhlo takové fáze, že je další sanace lepením velké záplaty ještě větší není možné.

  11. Ron permalink
    Leden 27, 2012 19:14

    Výstižná myšlienka, ktorá trafila kliniec po hlavičke.
    Ak človek dlhšie sleduje dianie tu na webe, dôjde k niektorým záverom.
    Sme dospelí ľudia. Každý má svoj názor, za ktorým si stojí a je ho ťažko presvedčiť o opaku. Ale tým, že sme tu pravidelne, tak nás spája nejaké (bratské) puto. Každý prináša svoj kamienok, ktorý je veľmi potrebný do spoločnej mozaiky názorov. Môžeme s nimi nesúhlasiť, ale je zbytočné rozbíjať (kvôli menej podstaným veciam) to spoločné čo nás spája.
    Vieme, že niektorí sú presvedčením liberálni, a bytostne im vyhovuje tunajší neukotvený stav.
    Potrebujeme aj ľudí, ktorí majú už s vyhranené názory a životné skúsenosti i ťažko fyzicky pracujúcich, ľudí zaujímajúcimi sa o dejiny, antiku a so sociálnym cítením.
    Tak isto sú potrebné myšlienky o genetike, rase a dysgenických trendoch, hlavne, keď sú odborne a fundovane podložené. I keď niektoré názory na ekonomiku nekorešpondujú s pohľadom iných.
    Ja osobne sa vyhranene staviam iba k tým, ktorí sú zodpovední za terajší morálny a aj fyzický stav v našich končinách. Tí, ktorí rozložili duchovné základy založené na odkaze našich predkov, naočkovaním cudzíeh náboženstiev z púští Blízkeho východu v našich končinách (a aj v Arabskom svete). Samozrejme vieme na akých základoch sa zrodili a kto stál u zrodu týchto ideológií – vlastne o tom je dnešná úvaha.

  12. Swantoviet permalink
    Leden 27, 2012 15:17

    1.) Jaký dlouhodobý prospěch by sionisté získali řízenou destabilizací a pádem atoritářských režimů LAS, jenž obepínají Izrael, předpokládaný to domov sionismu?
    * * *
    2.) Jaký dlouhodobý prospěch by sionisté získali řízenou destabilizací a pádem států EU, EFTA, Švýcarské konfederace a ostatních, jejichž background tvoří pílíře hospodářské a politické stability a respektování integrity státu Izrael, předpokládaného to domova sionismu?
    * * *
    3.) Neplete si sionismus T. Herzla se snahou židovských org. vytřískat ze „šoa“ co nevíce chchtáků?
    * * *
    Také mám problém s charedim a věřícími židy vůbec, jejich Tóru považuji za stejný hnůj jako mein kampf. S hebrejskými ateisty a sekularisty problém nemám, doufám, že věřící židé z Evropy naleznou svůj domov (a štědré sociální dávky) v jejich domovině, jsem sionista.

    Děkuji komukoliv za relevantní odpovědi. :-)

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: