Skip to content

Může být jasnější důkaz!

Listopad 11, 2011
by

Nedávno pronikl do médii úryvek z rozhovoru mezi Sarkozym a Obamou. Kdy tito dva si mysleli, že mluví bez přítomnosti mikrofonů. Sarkozy v něm označil izraelského premiéra Benjamina Netanjahua za lháře. „Nemůžu ho (Netanjahua) už ani vidět, je to lhář,“ prohlásil prý Sarkozy. „Ty ho máš plné zuby, ale já s ním musím jednat den co den,“ řekl na to lakonicky Obama.

komentářů 74 leave one →
  1. Lukáš permalink
    Listopad 22, 2011 22:35

    Wolos: já a doufám že nikdo jiný nepsal o všemocnosti. Navíc ani to nemusí být důkaz úspěchu mocných. Mnoho diktatur přiškrcující lidem krky zchátralo prostě proto, že to ty lidi dlouho nevydrželi. Jistá svoboda, nebo alespoň zdání svobody musí fungovat jako nástroj moci.

    Swantoviet: Kyle a celá jeho rodina jsou zmetci. Já fandím Carmanovi, to je racionálně uvažující jedinec, navíc sympaťák ;-D

  2. Wolos permalink
    Listopad 22, 2011 20:18

    Swantowiet:

    „vyjádření o čem je rodnověří“

    A nebylo to tu už v poslední době a v dosti zdařilé podobě? („Proč ožívá stará duchovnost?“)
    Mimoto, domnívám se, že co jedinec, to jiná interpretace rodnověří. Ale byl by to zajímavý vzorek, když se nad tím zamyslím. :)

    Mě osobně by spíše zajímalo, do jaké míry dnes je pro jedince možné být pohanem. Obklopeni internetem, postmoderním světem, bez vztahu k půdě (ruku na srdce, kolik z nás obdělává? kolik z nás vstává se slepicemi a okrášluje svůj dům i zahradu, dává mlíčko skřítkům a med na kámen na kraji lesa lešímu?), a s příchylností k různým subkulturám a hudebním žánrům… Dá se to ještě nazvat pohanstvím (dosl. vesničanstvím)?

    Lukáš:

    „Nicméně snaha o zákazy tam je (proces se Stworou, cenzura internetu, k níž se pomalu přibližujeme) A kde to nejde zakázat, tak se pokoušejí o diskreditaci.“

    Což ale oslabuje víru (vidím v tom nový druh náboženství) v jejich všemocnost. Buď jsou mocní, a internet sejmou na dvě doby (napsat povel a odentrovat), anebo je boj s nimi o svobodu skutečný, a tedy nejsou všemocní.
    Navíc, řada těch kauz není systémových, ale od jedinců, kteří podléhají autocenzuře, systémové korektnosti a nemají s elitami nic společného.

    „Tady nejde o to, jestli jsou hrozbou. Zaprvé – alterstream ovlivní hrozně málo lidí, kteří s tím nic neudělají.“

    Právě, o to JDE. Paralýza přemýšlivějších a skeptičtějších. Nebo si myslíš, že se ti lidé pak jednoho dne zvednou od počítače, od svého každodenního přídělu konspirací a nenávisti a začnou něco dělat? :-)
    To už větší úspěch budeš mít u lidí, co moc nekoukají na televizi ani na internet, ale řeší své každodenní životní problémy.

  3. Swantowiet permalink
    Listopad 22, 2011 19:45

    A nevadí ti, že Kyle je žid? :-D

  4. Swantowiet permalink
    Listopad 22, 2011 19:44

    Což tak si dát pauzu? Zkusme nějaké pozitivní téma, jak prorazit do českého kyberprostoru a do ulic! Třeba, zpočátku, nějaké nekonfliktní (se zákoem) vyjádření o čem je rodnověří. Kdo je tady něčeho schopnej?

  5. Lukáš permalink
    Listopad 22, 2011 19:42

    Wolos:
    „..osobně vidím záměr, jak je zničit přes nenávist davů k nim. Nemusíš tomu věřit. Ale mám za to, že to tak je. Spokojen s odpovědí?“

    No, jsem spokojen, že ses o odpověď pokusil. Přijde mi to hodně neracionální a v rozporu s tím, co vidím (ve svém okolí neznám skoro žádné „antisemity“ a pokud, tak nejsou schopni vysvětlit veškeré důvody odporu). Ale je to tvůj postoj. Viděl jsi díl South-parku – „Záhada hovna v pisoáru“? Jen jsem si na to vzpomněl v souvislosti s tvojí odpovědí, jelikož tam si dělali legraci z konspirací. Výsledkem bylo, že se vláda USA přiznala k tomu, že vymýšlí sama konspirace, aby aspoň ta hrstka lidí, co jim uvěří, si myslela, že je vláda Spojených států hrozně mocná :-D. Kdo se vysral do pisoáru nebudu prozrazovat, ať z toho též mají něco ti, co se to chystají shlédnout :)…

    „Pokud by byl tzv. alterstream pro Rothschildy skutečně hrozbou, a odkrýval nepříjemné skutečnosti, ty servery by dávno zanikly, bez mrknutí oka a NIKDO by se nic nedozvěděl.“

    Tady nejde o to, jestli jsou hrozbou. Zaprvé – alterstream ovlivní hrozně málo lidí, kteří s tím nic neudělají. Zadruhé, konstatování jejich vlivu pro ně není hrozba (včetně nějakých těch zmínek o lecjaké špíně). Nicméně snaha o zákazy tam je (proces se Stworou, cenzura internetu, k níž se pomalu přibližujeme) A kde to nejde zakázat, tak se pokoušejí o diskreditaci. Ale pochopitelně, některé informace světlo světa nepatří, jsou likvidovány už v zárodku, to se nikdy nedozvíme.

  6. Wolos permalink
    Listopad 22, 2011 19:22

    Lukáš:

    „Ale pokud zanikne, nejlépe po pádu nějaké velké výbušniny, tak máš u mě pivo a panáka Becherovky, ale ozvi se včas ;-)“

    To si moc za svými názory nestojíš (rejpanec). Ale beru :) Sám přitáhnu medovinu a napijem se spolu, protože z našeho hlediska jde stejně o hovno.

    „Jsem Čech a tolikrát jsem slyšel a četl kritiku na náš národ. Na hrdosti mi to neubralo“

    Jsem rád, že jsi hrdý vlastenec.

    Jen mám za to, že česká státnost (včetně jejího vzniku) je příliš propojena s křesťanstvím, takže jsem k tomuto pojetí skeptický. (vysvětlil jsem to v jedné z předchozích diskusí)

    Sám jsem hrdým slovanem a to je moje sebeidentifikace. A zajímají mě více konkrétní osobnosti, než pojem Čech pod který se vejde spousta jedinců, s kterými nechci mít nic společného.

    „Nicméně vím, jaké postoje má tzv. elita této země – vysokoškoláci, lidé, co studovali gymnázia apod. Vím, od čeho jsou odvozeny.“

    To mě bolí nejvíc, protože se nejedná jen o nekritizovatelnost židů, ale i o mlčení, když přijde slovo na jiné. Právě tam je třeba zkusit změnit vývoj situace.

  7. Wolos permalink
    Listopad 22, 2011 19:09

    Lukáš:

    „Takže tedy KONKRÉTNĚ říkám nekritizovatelnost židů/Židů vs. kritika a někdy i posměch vůči křesťanům.“

    Vím o tom a nepopírám! Četl jsem na to téma desítky zpráv.
    To, že je v tom někdo zvenčí podporuje (různé organizace, holokaustnické reparace ap.), osobně vidím záměr, jak je zničit přes nenávist davů k nim. Nemusíš tomu věřit. Ale mám za to, že to tak je. Spokojen s odpovědí?

    „čím ses „nakazil“ od Žida, argumentací založenou na onálepkování protistrany slovem antisemita“

    Já jsem nenálepkoval nýbrž hodnotil. Označení nemusí být jenom nálepka, ale hodnocení toho, co vidím. A podle mě to tento jev, antisemitismus (kritika židů za každou cenu), je. Se snahou o degradaci protějšku v diskusi to nemá co dělat, kdyby Vladislav ubral plyn, nemusel bych ho hodnotit tak ostře (nepříjemně). Nabíhá si na vlastní vidle, čím silněji udírá, tím víc ho to bolí.

    Jen mám za to, že tyto způsoby nenávisti vedou v důsledku zpátky tam, odkud se snažíme vylézt. A tím je duchovní okupace Slovanů. Proto s tím nesouhlasím. Není to cesta pro mě, protože její konec vidím v propasti.

    „Pořád to není takové %, aby se to nazývalo mainstreamem!“

    Mainstream je pro davy a alterstream pro přemýšlivé. Ani v jednom se pravdu nedovíš, jde o cílenou manipulaci. Že do ní čás jejích šiřitelů (obvykle způsobem CTRL-C a CTRL-V, bez odborného vzdělání a beze snahy ZDROJOVAT) spadne, aniž by nutně museli být spiklenci, vyplývá zas v její chytlavosti, ve hře na honění viníka, která je odjakživa velice oblíbená, protože nemusíme ukazovat na sebe.
    Pokud by byl tzv. alterstream pro Rothschildy skutečně hrozbou, a odkrýval nepříjemné skutečnosti, ty servery by dávno zanikly, bez mrknutí oka a NIKDO by se nic nedozvěděl.
    Skutečné nebezpečí se likviduje vždy potichu, beze svědků a vždy tak, aby to vypadalo jako náhoda nebo nehoda.
    Existují-li tyto servery dál, znamená to, že si psi mohou štěkat dle libosti, neboť nebudou kousat.

    Kapišto, nebo mám použít ještě jiná přirovnání? :)

  8. Wolos permalink
    Listopad 22, 2011 18:44

    Vladislav:

    „já proti nim BOJUJU.“

    Pak mi někdy povíš, jakých úspěchů jsi dosáhl. Podle nich se rozhodnu, zda tě brát vážně nebo ne.

    „To je víc než drzé…“

    Drzé je říkat, co si bohové (údajně) myslí. A to jsi udělal TY. Postoje vlastního ega jsi projektoval do jejich.

    Moje jméno vyjadřuje odevzdání se, není náhodným nickem, nýbrž závazkem.

    „neodpouštím nepřátelům“

    Asi jich máš málo, když si nové vyrábíš jak na běžícím páse.

    “ vím málo, ale v tom, že je to jen prázdný žvást“

    Víš málo, ale píšeš mnoho. Prázdný sud nejvíc duní. A jako bojovníkovi ti absolutně chybí sebedisciplína, trpělivost a vyčkávání. Agresivitou, kterou omlouváš pohanstvím, prohraješ. Protože je osamocená, nezvládnutá a mlátíš kolem sebe jako slepý obr Polyfémos. Na konci této cesty je sebezničení.

    Miloš:

    „i kdyby si vystřílel celou rodinu Rotschildů tak by svůj majetek odkázali někomu jinému a ten by dělal to samé“

    Takže nepolapitelní supermani. Comicsy hadr.

    A z tohoto pocitu bezvýchodnosti chce někdo nad nimi zvítězit?!!! :O :O :O

    Běžte do prdele!!!

  9. Lukáš permalink
    Listopad 22, 2011 18:19

    Wolos: ten tzv. antisemitismus má mnoho podob. Už to, že se nepoužívá slov antislovanismus, antigermanismus by tě mělo trknout (antieuropieismus apod.). Nemáš člověče rád Čechy, od teď budeš antičechista a to do slušné společnosti nepatříš! Né, my Evropané jsme jiná mentalita, my nemáme touhu pojmenovávat nepřátele našich národů, naší rasy, našeho státu – Židé ano – ANTIJUDAISTA (toť ten křesťanský postoj), ANTISIONISTA, ANTISEMITA (celkem volně použitelné, je jedno, jestli člověk křičí Židi do plynu nebo se snaží o objektivní kritiku, obojí jedno a to samé, ne?, obojí je antisemita), popřípadě, jak je v módě v Izraeli – označení „SEBENENÁVIDĚJÍCÍ ŽID“. Jsem Čech a tolikrát jsem slyšel a četl kritiku na náš národ. Na hrdosti mi to neubralo, přemýšlel jsem o tom, ale jedno ti povím – ty lidi jsem nezatratil a nedal jim žádný přívlastek. To je opět to, čím ses „nakazil“ od Žida, argumentací založenou na onálepkování protistrany slovem antisemita. Tím jsi dokázal to, co jsem psal v tolika větách. Tys to potvrdil sám, ač nepřímo.

  10. Lukáš permalink
    Listopad 22, 2011 18:12

    „rothschild nwo“ – 1 820 000 odkazů
    „rothschild bank“ – 8 800 000 odkazů
    „rothschild conspiracy“ – 4 700 000 odkazů
    „jew conspiracy“ – 25 400 000 odkazů

    Ano Wolosi, pěkně sis zagooglil, teď napíšu něco, co zdroj nepotřebuje, je to má zkušenost – zkušenost s názory jiných! Ano, každý se pohybujeme jen v určité komunitě (která čítá maximálně pár set lidí). Nicméně vím, jaké postoje má tzv. elita této země – vysokoškoláci, lidé, co studovali gymnázia apod. Vím, od čeho jsou odvozeny. Dokonce i ti, co nečtou Annu Frankovou a jiné bláboly dokazující „bestialitu“ páchanou na Židech za Hitlera, tak sledují televize, občas čtou noviny apod. Obsah novin, televizních zpráv i dokumentů je mi znám, občas si ten krám též zapnu. S nostalgií vzpomínám na článek v MF Dnes o Židech, jež bojovali proti rasistickému apartheidu v JAR. Jak záslužné, ale své dcery a syny by tihle chassé za negry neprovdali a neoženili (to v těch novinách nebylo!). Tedy z těch lidí, co znám, tak málokdo má ponětí, proč máme proti nim odpor (reakcí je údiv, nechápavost, popř. reakce – „ty nácku!“). A ti „přemýšlivější“ vědí, že jim závidíme to, jak jsou bohatí, krásní a chytří :-D. Tedy podtrženo sečteno – je to NEKRITIZOVATELNÁ skupina! Tolik k tvému komentáři – konspirátorů a lidí, co čtou Zvědavce a přečtou aspoň jeden z těch tebou uvedených několika miliónů odkazů, ten je mizivý. Pořád to není takové %, aby se to nazývalo mainstreamem!

    Ještě dodatek – když jsem byl na demonstraci v N. Bydžově za DSSS, tak k naší skupině alkoskinhedů a jiných násilníků přišel jeden ze slovenských řečníků. Já si to neodpustil, ale nějak jsem se dostal na téma – Židi. V tom mi sám ten Slovák pověděl, že chápe, co si myslím, ale pro získání lidí to není dobré téma, zvláště když pak všichni začnou mluvit o holocaustu.

    Ty chceš, abych ti napsal něco „konkrétně“ – psal jsem už o Schwarzenberkovi, Hitlerovi. Nic z toho, co jsem tu napsal, jsi nepopřel. Konkrétně – třeba můj předchozí příspěvek z dneška (12.13 hodin). Konkrétně, chceš-li to opravdu konkrétně!, tak ty plivance na křesťanství trvající kontinuálně už od 1. republiky, zatímco plivance na židy/Židy se omezují jen na některá období, 2. republika, Protektorát a „lidový“ komunismus, kdy se k řeči dostal kdejaký blb (podle toho i ta protižidovská kritika vypadala). Chartisti byli z těch, co chtěli zavést výuku holocaustu na školách a pak po 89. je tu máme zase. Tedy nepopírám, že byla období, kdy byli vyšachováni, ale současný trend nedotknutelných Židů tu už 22 let trvá. Tys mi to nijak nevyvrátil, nepopsal jsi svůj pohled na věc. Ani ses to nepokusil banalizovat, jak to často dělají představení z pražské židovské obce…Takže tedy KONKRÉTNĚ říkám nekritizovatelnost židů/Židů vs. kritika a někdy i posměch vůči křesťanům.

    P.S.: Nevěřím, že Izrael zanikne. Čelí podobné situaci jako západ, že vyšší porodnost tam mají tamní musulmanové. Čelí i jiným problémům, ale nevěřím na zánik (jde o to, jak si to sám představuješ?). Ale pokud zanikne, nejlépe po pádu nějaké velké výbušniny, tak máš u mě pivo a panáka Becherovky, ale ozvi se včas ;-)

  11. Miloš permalink
    Listopad 22, 2011 16:13

    Wolos: zastřelením Rotschilda by se nic nevyřešilo, jednak je to jenom jeden z mnoha židovských miliardářů, není ani zadaleka nejbohatší, nejbohatší Žid je Bil Gates a mimo to kdyby ho zabili tak by banku zdědil jeho syn a ten by pokračoval v otcově činnosti a i kdyby si vystřílel celou rodinu Rotschildů tak by svůj majetek odkázali někomu jinému a ten by dělal to samé

  12. Vladislav permalink
    Listopad 22, 2011 15:55

    Kdepak, Wolosi, ty jsi I ŽID I KŘESŤAN. Dokazuješ to už jen tím, že řešíš, zda se za mě modlit či nikoliv – to by pravého pohana nikdy nenapadlo.
    Bohy si laskavě neber do úst, protože pokud si dáš – byť nevinný nick – se jménem Velese, ukazuješ tím, čím pro tebe Veles je – bytostí vhodnou k tomu, aby si ji člověk dal jako název nicku. To je víc než drzé…
    Ano, jsem bojovný, protože JÁ narozdíl od tebe křesťanem ani Židem/židem nejsem. Proto nenastavuju druhou tvář a neodpouštím nepřátelům – já proti nim BOJUJU.
    Zkus si laskavě zanalyzovat sám na sobě (sem to psát nemusíš), KOLIK ze tvých POSTOJŮ (nikoliv slov a proklamací!!!) je ve skutečnosti židokřesťanských. Jsi akorát taková oběť pohanské módy – proklamuješ pohanství, ale chováš se jako pravý křesťan či žid. A divíš se, když tu tvoji slupičku někdo seškrábne a uvidí tě tam s kapucí či jarmulkou.
    Neber si jména bohů do úst a nepřej mi nic, co s nimi souvisí – vím málo, ale v tom, že je to jen prázdný žvást zakukleného židokřesťana, jsem si zcela jistý. A propos, vidíš, pokrytectví … to máme další typický rys „pravé víry“.
    Zkoušej si oblafovat, koho chceš. Snad to i myslíš upřímně … ale bohůmžel se ti to příliš nedaří.

  13. Wolos permalink
    Listopad 22, 2011 15:38

    Vladislav:

    Svoje obsesivní projekce, včetně prorockého hlásání boží vůle („nasíráš Velese“) si nech pro jiné naivky. Sobě rovné.

    Tvoje postoje zavedou Tě a Tobě blízké křesťanům zpátky do chřtánu. Antisemitismus tě lepším pohanem nikdy neudělá, křesťanem však ano, oni ho rozjeli. To s nimi máš totiž společné a toho se budou fráteníci chytat, až budou oslovovat tvoje potomky. Tam to začíná, znám je velmi dobře, odkrývám jejich umění manipulace už řadu let. Nejdéle do 2 generací bude tvůj rod opět pokřtěn.
    Ku škodě nám všem, ale zašel jsi tam, odkud se těžko vrací zpět a moji snahu o pomoc novou perspektivou pohledu na věc považuješ za podlý útok židovského icika.
    S tím už nic nenadělám, máš svého ducha, a modlit se za Tebe nebudu, protože nejsem ani žid ani křesťan a respektuji svobodnou vůli.

    Bohové s Tebou Vladislave.

  14. Vladislav permalink
    Listopad 22, 2011 14:50

    Wolos: bohůmrovné ego má především ten, kdo si – ač člověk – dá jméno boha. Tím spíš, že většina z toho, co tady píše, je v dost solidním rozporu s tím, co o tom bohu a jeho vlastnostech/postojích víme.

Zanechat Odpověď

