Skip to content

Evropo, povstaň!

Červenec 12, 2011

napsal : Adam B. Bartoš

zdroj: prvnizpravy.cz

Nejsem nadšený Evropan a svoji identitu odvozuji v prvé řadě od národa. Raději bych zvolal Palackého „Nic než národ“, než „Evropo, povstaň“. To druhé mi totiž zní jako jedna z nekonečných laciných frází pánů Barrosů, Van Rompuyů a dalších eurobyrokratů.

Mohla by to klidně být první nebo poslední věta jejich projevu, ve kterém burcují obyvatele ujařmených evropských národů k úsilí ekonomicky dohnat a předehnat Spojené státy. V takovém případě by zřejmě bylo vše v nejlepším pořádku. Sousloví „Evropo, povstaň“ by se chápalo jako projev uvědomělého evropanství.
V okamžiku, kdy tato slova vysloví vandasovci z Dělnické strany, jde bezmála o nacistický zločin, za který klidně můžete jít bručet. „Evropo povstaň“ je náhle politicky nepřístojným výrazem, provokací, rouháním.

Za tyto paradoxy protichůdného chápání identických výrazů můžeme poděkovat zmíněným Barrosům a Van Rompuyům, kteří v členských zemích EU nestrpí žádnou opravdovou opozici a uměle zde udržují při životě životu nepřirozenou a životu nebezpečnou politickou korektnost. Ale nemysleme si, že všechno zlé přichází jen z Bruselu. Netolerantní lidé (kteří mají plná ústa tolerance, ale myslí tou tolerancí jen toleranci k sobě samým a svým myšlenkám, kdežto ostatním ji upírají) žijí i u nás.

Zhovadilému systému pronásledování národoveckých či vůbec radikálnějších stran než jsou ty parlamentní bychom totiž měli poděkovat předně našim politikům. A zvláště těm, kteří svým nicneděláním a politickou bezpohlavností kralovali žebříčkům popularity. Například premiérovi Janu Fischerovi, u kterého si jeden nebyl jist, zda hájí zájmy národa českého, nebo toho svého.

Jeho jednadvacetiletý syn, který v komunistickém kariéristovi city vůči víře svých předků probudil, se dokonce stal expertem na „extremistickou“ scénu a působil jako poradce při úřadu vlády svého otce. Jako kdyby přináležitost k nějaké rase už automaticky z někoho učinila odborníka, který rozhoduje, co extremismus je a co ještě ne. Tak daleko jsme to dopracovali.

Jistě, perzekuce radikálních stran a myšlenek tu byla už za Grosse a jeho sociálnědemokratických následovníků, stejně tak i za pravdoláskařského Ivana Langera, ale korunu všemu nasadil až Fischer, který funkci (alespoň to tak vypadalo) vzal jako příležitost k osobní pomstě za své tragické rodinné zkušenosti. Že tím působí malé tragédie mnoha různým jednotlivcům, byť široké veřejnosti veskrze neznámým a pro média proto nezajímavým, ho už nijak netrápilo. Že se za jeho éry svoboda slova stala zase o něco prázdnějším pojmem (přičemž kde je jednou uzmuta, nikdy se už zpravidla nevrátí, takže svobody nepřibývá, pouze ubývá) a nastartovala se kriminilizace ultrapravicových myšlenek, se kterou se dosud potýkáme, bylo pod jeho rozlišovací schopnost.

Co nám tato éra zanechala?

Nespravedlivé věznění za vylepování neškodných samolepek, zakázání regulerní politické strany, postihy za používání číslovky 88 či nejnověji za heslo „Evropo, povstaň“. Hitler by měl z takového omezení politické soutěže radost.

Necháme si brát číslice a slova jen proto, že se některým lidem zdají být podezřelé? Vypustíme některá slova ze svého slovníku jen proto, že zamindrákovaní a útlocitní tvůrci panevropského newspeaku se rozhodli, že jim něco připomínají?

Nuže, uzavřemež s nimi dohodu. Nechme pány Fischery a další rozsvěcet každoročně obří chanuku na Staroměstkém náměstí a nebudeme jim do toho mluvit, i když si myslíme, že to k naší civilizaci a kultuře nepatří (nějaká exotika pro zpestření se vždy může hodit). Na oplátku (za tuto toleranci k cizím hodnotám a k menšinám – jde skutečně o toleranci k cizímu, není to nějaké uvědomování si kořenů, jak by někteří chtěli, abychom si mysleli) žádejme jejich toleranci k našim názorům, i kdyby mělo jít o názory okrajových skupin, toleranci k našim číslovkám, toleranci k našim sloganům i k provolání dělníků „Evropo, povstaň“.

Za prvé jsme skutečně v Evropě (a ne někde na Blízkém Východě), za druhé sloveso „povstat“ pak asi nejpřesněji vyjadřuje to, co by starý kontinet měl učinit, pokud se nechce Blízkým Východem vbrzku stát.

Ostatně, soudobý Izrael politickou korektností zrovna neoplývá a leckdy by se dalo říci, že si počíná rasisticky a šovinisticky (což se ale nesmí říkat nahlas, a když se na to přece jen někdo nahlas odváží upozornit, je hned zván antisemitou). U nás doma přitom vidí rasismus za každým bukem a  pořád by nám chtěli určovat, jaké názory jsou přijatelné a jaké už nikoli.

Nesmiřme se s tím. Nenechme si naši svobodu – mluvit, psát, provokovat, pochybovat i popírat – vzít. Jsme tu přeci doma.

Proto: Evropo povstaň. A klidně to ještě napíšu osmaosmdesátkrát…

Pro Prvnizpravy.cz
Adam B.Bartoš

Advertisements
komentářů 37 leave one →
  1. Pagan permalink
    Červenec 21, 2011 08:03

    Jen si pusťte Indy k tělu a velká imigrace Evropu nemine;jen si pusťte k tělu Írán a islamizace na sebe nenechá dlouho čekat.Spolupráce s Íránem by logicky znamenalo že by vláda musela udělat ústupky VŠEM MUSLIMŮM protože je známo že drží pohromadě.A chudí Indové kvůli bídě by jsem ve velkém imigrovali.(vždy zaostalejší rasy migrují za lepším do vyspělejších zemí)

  2. Miloš permalink
    Červenec 20, 2011 22:01

    Wolos: předpokládám že Myslič nemyslel Indii znovu kolonizovat, to je u země s 1,2 miliardami obyvatel zcela nereálné. Jde jen o oboustraně výhodnou spolupráci proti společným nepřátelům. Pokud už se evropské země neobejdou bez zahraničních investic do zemí třetího světa měly by raději investovat v Indii než v Číně.

    Orel: perský šáh byl loutka v rukou amerických a izraelských sionistů, jeho zrádcovská politika proti němu postavila celý národ, šáha nesvrhli jen islámští fundamentalisté, kteří se poté chopili vlády ale pomáhali jim i komunisté, liberální demokraté, nacionalisté a další skupiny. Myslím si že současný režim v Iránu je lepší než bývalý režim a není důvod s ním nespolupracovat.

  3. Orel permalink
    Červenec 20, 2011 20:24

    S Íránem bych klidně spolupracoval, kdyby tam vládl někdo jako poslední šáh, což byl perský vlastenec, na islám kašlal a provozoval tvrdou modernizaci. (Při té modernizaci si však počínal natolik necitlivě, že tím dohnal lid k revoluci.) Ale ájatoláhové a spol. se vždycky budou považovat v první řadě za muslimy. Jejich islám je hodně poperštělý, znepřátelený s ostatními odrůdami islámu, ale islám to pořád je. Největšími hrdiny pro ně jsou Mohamed, jeho zeť Alí a Alího syn Husajn, všechno Arabové, mající podíl na zotročení perské země.
    Kdyby v Íránu vládl někdo jiný, byla by spolupráce nesmírně přínosná. Neřekl bych, že většina Íránců má ájatoláhy ráda. Pokud je podporují proti Západu, činí tak kvůli perskému vlastenectví, které ovšem ájatoláhové popírají už tím, že se pětkrát denně plazí před Arábií. A ani jim to nepřipadá divné.

    Spolupráce s Indií se dá dosáhnout mnohem snáze i za současných podmínek. Hodně by tomu pomohlo, kdyby si evropské země přestaly hrát na to, že kamarádi jsou všichni, že muslimové nás nechtějí kolonizovat a že bez obchodu s Čínou bychom nebyli nic. Když definujeme soupeře, vyplyne z toho, že soupeři našich soupeřů jsou naši logičtí partneři. Nezbytným předpokladem pro strategické partnerství s Indií je ochota rozházet si to s muslimy a s Čínou.

  4. Červenec 20, 2011 15:30

    Wolos—-Tehdy byla jiná doba….. Dnes by Indové nějakou užší spolupráci s Evropu jistě uvítali.

  5. Wolos permalink
    Červenec 20, 2011 00:27

    Myslič – ty měli Britové taky, a stejně se museli z Indie pakovat…

  6. Červenec 19, 2011 15:29

    Wolos—-To je jednoduché, Nasypeme tam prachy a zbraně! ÷)

  7. Wolos permalink
    Červenec 19, 2011 14:17

    Miloš: máme opačné názory. S tím nic nenadělám, a přesvědčovat Tě nebudu. Stádiem, kdy jsem za každým bukem viděl sionistu, už jsem si prošel, a nehodlám se do něj vracet.

    – – –
    Shoda je tedy v tom, že bychom jako pohanští Evropané mohli být ve spojenectví s Íránem a Indií. Nyní následuje další krok: jak toho prakticky dosáhnout?

  8. Miloš permalink
    Červenec 19, 2011 01:43

    Wolos: nesouhlasím s tebou, ty přeceňuješ vliv katolické církve, církev dnes nemá velkou moc a je zcela ovládána sionisty, Židé měli vždy v církvi velký vliv a po druhém vatikánském koncilu v 60. letech se to ještě výrazně zhoršilo, na koncilu ovládli církev kryptojudaisté, židozednáři a šábes gojímové a dnes církev poslušně plní příkazy sionistů. Podívej se na situaci tady u nás, o tom co dělá Vlk, Halík a další se není třeba podrobněji rozepisovat.
    Židobolševické britské listy nepovažuji za příliš věrohodný zdroj, tyto stránky jsou tiskový orgán fiktivní opozice, tak jak je to popsáno v protokolech sionských mudrců, ve skutečnosti je jejich vydávání financováno ze státních prostředků a slouží k ohlupování lidí kteří přestali věřit mainstreamovým médiím. Ale to že by Irzael mohl být obětován pro vyšší cíle není úplně vyloučené, k čemu by byl židovský stát za situace, kdy by sionisté ovládali celý svět.

    Myslič: nesouhlasím s tebou, to že v Turecku vládnou umírnění islamisté je pro nás lepší než když tam vládli kryptojudaisté, nebo zrádní generálové sloužící sionistům. Turečtí Židé kteří naoko konvertovali na islám se dostali k moci vojenským převratem v roce 1908 a i přesto že zavedli Osmanskou říši do první světové války a válku prohráli tak se ve zbytku Turecka udrželi u moci i později. Já jsem si donedávna myslel že i Erdogan je kryptojudaista, ale roztržka mezi Tureckem a Izraelem ukazuje že není. Turecko bylo skoro sto let hlavní spojenec sionistů na Blízkém východě ale dnes se zdá že tam vliv ztratili, což je pro nás dobře a dobře je hlavně to že se Turecko začalo odvracet od Evropské unie, z toho jsem měl největší obavy, že se Turecko stane členem EU a miliony Turků vyrazí hledat práci do Evropy. Pokud vím Turecko a Irán v posledních letech docela spolupracují. Irán je náš přirozený spojenec, na tom se shodneme, bohužel však zahraniční politika evropských zemí je řízená sionisty, kteří se snaží Evropu a Irán znepřátelit. V Pákistánu je situace složitá, je možné že země upadne do chaosu a stane se tam něco jako se stalo v Afgánistánu, v Somálsku a podobných zemích, vzhledem k tomu že Pákistán má jaderné zbraně by to bylo nebezpečí pro celý svět.

  9. Červenec 18, 2011 15:21

    Miloš—-V některých věcech s tebou opět souhlasím. Ale já osobně nemám pražádnou radost z toho, že v Turecku jsou dnes u moci islamisté. V Turecku dlouho neoficiálně vládla armáda a vždy (od 60. let), když islamisté vystrčili růžky, armáda je srovnala do latě. Dnes už to tak není a radují se z toho všichni ti jejich gastarbeitři, co je jich plné Německo a dělají tam rošambo. Tohle je skutečná Pátá kolona muslimů v Evropě. A ti kokoti v Bruselu by si měli uvědomit, že podpořit znovu tureckou armádu (normální puč), je to nejlepší a nejlevnější, co může EU udělat! Arabské státy se za turecké islamisty nepostaví, protože to nejsou Arabové a Írán už vůbec ne. Tam o nějakém zblížení nemůže být řeči. Osmanská a Perská říše byly vždy nepřátelé a dodnes se jejich dědicové nenávidí. A nejde jen o to, že jedni jsou sunité a druzí šíité. Tady jde doslova o rasovou nenávist.
    Ostatně Ahmadínneřádův režim je tak nepřátelský k Turkům a Arabům, že mi vadí čím dál mín‘. Tady bych viděl velkou šanci pro Evropu. Ostatně Francouzi a Němci i Rusové tam vesele investují a dělají to přes to, že se USA a Británie netváří nijak nadšeně…. Takže, abych to shrnul. Írán je náš (Evropy) přirozený a tradiční spojenec a po nestabilitě v Turecku, jedinný spojenec v tomto regionu…. Pákistán už nemůžeme brát vážně, tam se islamisté, pokud je nezlikviduje armáda, dostanou k moci tak jako tak…Pákistán Západ jednoduše vydírá: „Dejte prachy nebo tu bude vládnout tvrdý wahabismus!“ A Indie? No, tak tady si netroufám na žádnou prognozu. I když osobně si myslím, že v Indii se k moci dříve nebo později dostanou k moci hinduističtí nacionalisté a to bude patrně znamenat konflikt s Pákistánem… Takže spojenectví s Indií a Íránem: Ano. Ano i za cenu, že tam bude třeba napumpovat zpočátku nevratné investice. Spojenectví s Tureckem: Ne. Ne, pokud tam budou vládnout Islamisté. Ano, pokud Západ podpoří armádu a ta to tam srovná, jako už tolikrát v minulosti. I za cenu, že to částečně zaplatí Židé. Abych použil Evolu : „Proč se nesvézt na tygru….“

  10. nekrestan permalink
    Červenec 18, 2011 12:53

    Dobrý odkaz, to o válce na balkáně je taky zajímavý.

    „Z naší strany za tímto rozhodnutím stála Zemanova sociální demokracie, kterou pomohli postavit na nohy vládnoucí němečtí sociální demokraté. Dohoda byla možná, vždyť jenom mezi Srby a Chorvaty bylo 20% smíšených manželství a nenávist byla uměle vyvolávána. To, co se tam stalo, je zločin, spáchaný se značným podílem naší země.

    Jediný, kdo se mimo Klause postavil na stranu nutného mírového ujednání, byl Jirka Dienstbier, který po válce v Kosovu vydal publikaci, kde mimo jiné vyjmenoval všechny složky obyvatelstva, které v Kosovu vyhladily albánské bojůvky. Jen na jedno etnikum zapomněl. V Kosovu byli prakticky do jednoho vyhlazeni židé. Nedávno jsem byl pozván do pražské židovské obce na jedno vzpomínkové setkání k holocaustu. Ke konci jsem se přihlásil, že takováto setkání jsou velmi důležitá, ale že by se mělo také připomenout, že před několika lety proběhl nedaleko od nás další holocaust – v Kosovu. Nastalo mlčení. Až mě jeden z přítomných, můj známý, začal hájit, že jsem jinak dobrý člověk. Každá komunita má svá tabu. V této se nesmí říct nahlas, že USA a Evropská unie dopustily, aby na prahu 21. století bylo v Kosovu vyhlazeno židovstvo.

    Podobně je to s Bosnou. Jsem zvědav zda se po zadržení Ratko Mladiče se možná v rámci mluvení pravdy také dozvíme, že útok na Srby v Srebrenici začali muslimové.“

  11. Wolos permalink
    Červenec 18, 2011 10:43

    Ještě k těm židům, i když bych nerad pustil původní téma z ruky:

    vyjímám z dnešního článku na blistech:

    „Dnes je ale situace podstatně jiná, nastupuje období spolupráce a vzájemné závislosti velmocí. Izrael tím ztratil funkční důvod své důležitosti. Proto Obama vyhlásil politiku „nového pohledu“, tj. ústupu od jednoznačné podpory Izraele, neboť svým přístupem a jednáním narušuje atmosféru dorozumění. Jedna má diplomantka na vysoké škole dokonce přišla s odůvodnitelným scénářem, že Izrael, pokud nezmění svůj přístup, může také zaniknout a pak nalézt dohodu o jistém soužití s Palestinci, jak to bylo po staletí. Později se mi dostaly na stůl interní studie CIA (připravené pro prezidenta), které vycházejí ze stejné situace a uvádějí možnost zániku státu Izrael do dvaceti let. Studie uvádějí řadu reálných důvodů pro tento vývoj. Přes půl milionu Izraelců má nově americké pasy a o další ně žádají – a také Izraelci ruského a ukrajinského původu (což je většina izraelského obyvatelstva) žádají zpět své původní pasy. “

    zdroj: http://blisty.cz/art/59410.html

  12. Swantowiet permalink
    Červenec 18, 2011 09:59

    Vzácní pánové,
    souhlasím s Wolosem, slavné celosvětové sionistické spiknutí je podle mě čirá fikce, dotvářející židům auroleu všemocnosti, žide zřejmě sami rádi tuto fikci živý novými „conspirated theory“, je to skvělá kampaň a zadarmo. Utvrzuje je v jejich pocitu jedinečnosti a nadřazenosti vůči gojim. Každý z nás lidí si přece přeje, aby jej doprovázel surový pocit všemocnosti, vyřazovaný do okolí a akceptovaný okolím.
    * * * * *
    Pokud nějaký se nějaký žid podílí na NWO (pokud akceptuji myšlenku, že plán NWO existuje), pude se podílet na něm jako odrodilec, resp. představitel určité frakce. I mezi židy navzájem existuje rasismus, pramenící z touhy dokázat jejich Bohu, že oni jsou ty pravé děti Šémovi. Charedim opovrhují všemi, Sefardi se nesnáší s Aškenázim, Falašové jsou pro ostatní špína, Samaritání se izolovali natolik, že to co dnes chodí po zemi, je tlupa degenerovaných.
    * * * * *
    http://denverpost.slideshowpro.com/albums/001/496/album-96832/cache/sukkot010.sJPG_950_2000_0_75_0_50_50.sJPG?1310958736
    * * * * *
    Židy vyřeší sama příroda, psal jsem tu už příspěvěk se „židovskými nemocemi“, natolik podrobný, že se Miloš ptal, zda nejsem nějaký Icik. :-DDDD
    * * * * *
    Konspirační teorie a US gouverment v podání South Park: nebudu říkat oč jde, to by byl spoiler. :-D
    http://www.zkouknito.cz/video_71012_sp-1009

  13. Wolos permalink
    Červenec 18, 2011 09:14

    Miloš:
    Sionisty rozhodně za světovou politikou nevidím. Filmy a informace typu Loose Change produkují katolicky a filokatolicky orientované spolky i jedinci. Projdi si dějiny antisemitismu a dobovou antisemitskou propagandu 19. století a pochopíš, že se stále recykluje tatáž myšlenka. Sionismus je dráždička a odváděčka pozornosti pro davy, zatímco se klíčové události dějí jinde.

    Vraťme se k tématu: s kým může bílý muž jít do aliance?

  14. Miloš permalink
    Červenec 18, 2011 01:38

    Wolos: myslím že si spletl mnoho věcí dohromady. EU se nikdy nepostaví proti USA protože jak v USA tak v Evropě vládnou sionisté. I státy ovládané sionisty mohou být být znepřátelené a dokonce proti sobě mohou vést války, jako byla například první světová válka (Sionisté ovládali Německo a především Rakousko stejně jako Velkou Británii a částečně i USA a Francii) ale dnes je jiná situace. O první světové válce bylo rozhodnuto už na kongresu v Basileji r. 1897, cílem mělo být oslabení evropských národů vzájemnou válkou, zisk z prodeje zbraní a válečných půjček, svržení ruského cara (situace v Rusku se jim nakonec ve 20. a 30. letech vymkla z rukou), vytvoření OSN a další cíle. Rozpad Rakouska Uherska zřejmě v plánu nebyl. Sionisté štvali politiky a celé národy proti sobě a po sedmnácti letech se jim konečně podařilo rozpoutat válku, a jejich moc v důsledku války výrazně vzrostla a navíc vydělali obrovské peníze. Žádné náboženství v tom nehrálo roli. Dnes je však situace zcela jiná, sionisté mají neomezenou moc v USA stejně jako ve většině evropských zemí, proto EU a USA drží při sobě. Rusko a slovanské státy obecně jsou nadále hlavním nepřítelem sionistů a bylo tomu tak vždycky po celé dějiny kromě krátkého období za Leninovy vlády. Proto za současné politické situace nepřichází v úvahu žádná aliance mezi židoevropskou unií a Ruskem. Jakou roli hrají Putin a Medveděv mi není jasné, je možné že jsou to ruští vlastenci, ale jsou asi příliš politicky slabí a nebo jsou to velmi rafinovaní sionističtí agenti. Pravdu se hned tak nedozvíme.
    11. září byla podle mě vnitřní záležitost USA a pokud do toho byly zapojené i tajné služby jiných zemí tak jedině Pákistánu a Saůdské Arábie, které dodaly „teroristy“ kteří „unesli“ dvě letadla- byly ve skutečnosti jen dvě, na Pentagon dopadla raketa a to čtvrté letadlo co mělo spadnout po rvačce mezi teroristy a cestujícími také neexistovalo. Do WTC sice letadla narazila (možné je i to že byla řízená dálkově) ale tento náraz rozhodně nemohl vyvolat zhroucení budouv, to je popsáno ve filmu 911 Loose Change nebo tak nějak. Myslím si že dávat atomovou bombu pod Manhattan nebylo nutné, stačilo přece všechny tři budovy co spadly předem podminovat a pak odstřelit. Svědci přece slyšeli před zhroucením výbuchy.
    Indičtí politici jsou především zkorumpovaní, záleží na tom, kdo jim dá větší úplatek. Snad to s tím plynovodem vyjde, podle Wikipedie to vypadá že se má začít stavět do šesti měsíců. To by bylo dobře protože by to byla těžká rána pro sionisty. Když začala válka v Afgánistánu, říkalo se že jedním z důvodů proč sionisté napadli Afgánistán bylo vedle těžby nerostných surovin a pěstování opia v Afgánistánu také to že firma Enron (ta kterou vytunelovali) chtěla stavět plynovod kterým by přiváděla plyn ze sovětské střední Asie do Indie a nedohodli se s Talibanem na podmínkách jeho stavby. Ani po deseti letech se stavět nezačal a jen tak nezačne protože bezpečnostní situace v zemi to nedovoluje. Když bude Indie kupovat plyn od Iránu tenhle plynovod nebude třeba vůbec a sionisté nevydělají na obchodu s plynem do Indie ani dolar, všechen zisk bude mít Irán.
    Situace v Turecku je také dobrá, zdá se že sionisté ztratili moc v zemi kde vládli od roku 1908. Vypadá to že se Erdoganovi povedlo odstranit sionisty od válu demokratickým způsobem bez krveprolití takže to také je za určitých okolností možné.

  15. Wolos permalink
    Červenec 16, 2011 09:29

    Garlo: sorry, přispíval jsem poprvé, nevěděl jsem, která kolonka je jméno a která titulek….

    Orel: Dovoz Indů jistě nutný není. Oni však budou k nám jezdit podle toho, jak bude třeba. Nazí asketové se šavlemi to však nebudou. Tito jógíni jsou mimo společnost, tedy nejsou ani vázáni jejími zvyklostmi – mají svoje vlastní, což vyplývá z údělu, který zvolili.

    Pravoslavní i katolíci mají k sobě i přes rozpory velmi blízko. KC dokonce uznává pravoslavné svátosti (tajiny) jako platné. Co se týče WWI, nemám ji načtenou, ale mohlo jít i o boj frakcí. Konflikty na pozadí konfliktů. Podstatné však pro mě je, když dnes vidím (alespoň svojí optikou), že existuje tichá aliance EU-Rusko v opozici na USA (koneckonců i geopolitický guru ruských politiků Aleksandr Dugin uvažuje o světě jako o souboji dvou mocností – pevninské Eurasie (původně bez Evropy, nyní však i s ní) a mořské ostrovní civilizace USA-Británie.

    Bezpečnostní jaderná nálož: umístěná v hloubce řádu desítek metrů pod mrakodrapem, a aktivovaná za situace, že je tento silně poškozen – sesune se to celé vertikálně dolů. Za stavu, kdy se jaderné střely Granit zabořily průpalnými náložemi do mrakodrapů, ale samotná jaderná hlavice neexplodovala, byly amer. úřady nuceny rozhodnout se: odpálit je ve velké výšce nad Manhattanem (jaderné sluníčko pro NewYorčany), anebo poslat dolů do díry, která při explozi bezpečnostní nálože pod mrakodrapem vzniká? Odpověď už známe.
    K výrazu Ground Zero: “ground zero” n. a point on the surface of land or water at or directly above or below the center of a nuclear explosion.
    The only definition of „ground zero“ from the Collins English Dictionary, Major New Edition (Third Edition 1991, ISBN 0 00 433286-5).
    Pro další četbu (ač je většina Khalezových stránek hackována nebo zrušena): http://www.dimitri-khalezov-video.com/

    Indie a Pákistán jsou sice ve vzájemném napětí (na válku to snad však nyní není, jak dříve), na druhou stranu je však velká snaha Íránu vybudovat plynovod Írán-Pákistán-Indie.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Pakistan%E2%80%93India_gas_pipeline#cite_ref-upi190310b_6-0
    Indie se cuká, ale dialog neodmítá
    http://www.upi.com/Business_News/Energy-Resources/2010/03/19/New-Delhi-calls-for-IPI-talks/UPI-15881269006235/
    Tím dialogem to ale asi také skončí, indičtí politici jsou nedůvěřiví.

    Co se týče sbližování s Tureckem, je nabíledni, poté co Turecko vzdalo pokusy o připojení k EU.

    Pravdoláskovci pracují pro katolickou věc, nemusí být všichni katolíci. Židé mezi nimi mohou být pochopitelně také, stejně jako kdokoliv jiný. Víra a politika jsou dvě různé sféry.

    Wolos

  16. Pagan permalink
    Červenec 16, 2011 09:02

    To ze16.7. patřilo Garlovi.

  17. Pagan permalink
    Červenec 16, 2011 09:00

    Ano křesťané chtějí jednotnou Evropu.ALE!POD SVÝM DIKTÁTEM A SVOJÍ VÍROU.A NEMYSLÍM TÍM JENOM CÍRKEV!Nechci tě tu urážet,ale sundej si prosim ty růžový brejle namočený ve svěcený vodě.Křesťansví jako víra(natož církev) bylo vždy
    oblbování,nedávalo smysl a sám Ježíš byl sektář(prostě sem syn boží a tady mě máte).Takže já říkám:GOD OF THUNDER,GOD OF WAR HAIL EUROPE,HAIL THOR.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: