Skip to content

Von Thronstahl – Europa calling (s českými titulky)

Květen 8, 2011
komentářů 14 leave one →
  1. Hlutwig permalink
    Květen 11, 2011 15:56

    No dobrá, nechme toho :-) Moje příspěvky byly myšleny spíš jako konstatování a víceméně klidné hodnocení tehdejších událostí, ne jako nadávání. Vlastně jsem měl docela radost, když jsem viděl Mithrovu sochu v úvodu toho klipu. Byl to rozhodně inspirující kult.

  2. Květen 11, 2011 14:42

    Hlutwig: Ale ano, plně souhlasím. To je právě ten důvod, proč považuji křesťanství za špatné.

    Nicméně, už jen to, že se o něm zmiňuji, znamená, že má na mě nějaký vliv. Na mě vliv nemá.

    V podstatě neuznávám (chtěl jsem napsat nechápu ale já ho chápu :) ) princip, který dovede diskusi pod takovýmto článkem opět ke křesťanství. Vlastně mám k tomuto principu stejný vztah jako ke křesťanství samotnému.

    Kašlu na to. Stokrát raději jít vlastní cestou než pořád nadávat jak je něco naprd.To je princip křesťanský. Vždyť ony ty protihodnoty se pak jen stávají útěchou proti špatnému křesťanství.
    A v čem se to pak tedy, kromě názvů, liší???

  3. Hlutwig permalink
    Květen 11, 2011 13:37

    Neřeknu:
    Hlavní rozdíl je v tom, že v mithraismu byla iniciace základem duchovní cesty každého jedince, celý systém byl na ní postavený. To se o křesťanství říci nedá. Jehova křesťanovi nabídne bezvýhradný soucit, polechtá mu lymbický systém, ujistí ho v jeho slabostech a slíbí mu jistotu a posmrtné odměny. To k žádnému duchovnímu rozvoji nepodněcuje, spíše k latentnímu (dnes už zcela otevřenému) materialismu.

  4. Květen 11, 2011 11:53

    Hlutwig: Ono křesťanství je na vyšších stupních jistě také iniciační. Na stupni „ovce“ samozřejmě ne.

    Myslič: Tady jde spíše o slovní spojení „něco + povstaň“, které bylo používáno však víte kde…
    Jinak p Mareš kdysi tvrdil, že nejde dělat posudky na základě čistě věcných, ale vždy se musí přihlédnout ke kontextu.
    V praxi to znamená, že co řekne, to je „pravda“. Hnus to samozřejmě je, ale pro nás z toho plyne to, že klidně jedna osoba může symbol používat a druhá ne.
    Otázkou by bylo, jak moc se to (ne)vylučuje s naším právním řádem. Ale na zodpovězení tohoto by bylo potřeba nějakého zkušeného právníka.
    Čistě dle mého názoru, kdyby se v tom začal někdo šťourat, tak by byli tito znalci od soudů vyloučeni. Ale kdo by se štoural, že… :(

  5. Hlutwig permalink
    Květen 10, 2011 22:15

    Sol Invictus Mithras. Další kult, který kdysi křesťané krvavě potlačili. Jehova vedle sebe nesnese konkurenta, který nemá problém tolerovat i jiné kulty. Navíc mithraismus byl tvrdě iniciační a to se nehodilo do všeobjímajícího židokřesťanského krámu.

  6. Orel permalink
    Květen 10, 2011 20:28

    Sláva Neporazitelnému Mithrovi!

  7. Myslič permalink
    Květen 10, 2011 15:18

    To asi taky zakážou fotbalovou Spartu, ne?
    Ta taky používá přílbu řeckého hoplíty… Možná jim vadila na tom transparentu!

  8. Europa erwache! permalink
    Květen 10, 2011 10:40

    Pak mám nelegální přezdívku a zasloužím si jít za katr :)

  9. Kostlivec permalink
    Květen 9, 2011 22:40

    Ano, nad tím už opravdu zůstává rozum stát!

    http://www.delnickamladez.cz/5-let-za-spolecnou-evropu-nasich-narodu_

  10. Europa erwache! permalink
    Květen 9, 2011 22:32

    Já osobně song neznám, ale z těch záběrů se mi chce blít.

    Za ten transparent s nápisem Evropo, povstaň! se zatýkalo?

  11. jackass96 permalink
    Květen 9, 2011 22:17

    čau. googlil jsem evropo povstaň jak za to v brně zatýkali a tohle na mě na konci stránky vypadlo. co je to za písničku a od koho? a může ji taky někdo nahrát přeloženou? dík. a ten odkaz na wordpres nefunguje :-/

    http://www.viddler.com/explore/PLANETAOPIC/videos/4/

  12. Hermann permalink
    Květen 9, 2011 18:00

    Já nehodnotil překlad, ale písničku ;-)

  13. Květen 9, 2011 17:11

    hmm hmm s tím nic nenadělám … :-)

  14. Hermann permalink
    Květen 8, 2011 23:33

    Kdyby polovina písničky nebyla „hmm— hmmm“ tak by to bylo za jedna. :-D

Zanechat Odpověď

