Skip to content

Lidstvo je pouze a jen stádo

Prosinec 7, 2010
by

Nadpis jsem zvolil poněkud provokativní. Ono se v podstatě zboží prodává hlavně dle obalu a nejinak je tomu u myšlenek. I zde se projevuje ta lidstvu vlastní stádovost. Samozřejmě ne všichni lidé jsou jedinci podléhající na 100% instinktům lidského stáda, ale i tito nežijí ve vzduchoprázdnu a musí se tudíž přizpůsobit, měnit směr pohybu daný stádem nebo budou ušlapáni. Nemá cenu si hrát na pána tvorstva, jsme součástí přírody a lidskou stádovost je třeba si plně uvědomit i z hlediska lepší účinnosti šíření našich myšlenek.

Samozřejmě člověk se z působnosti přírodních zákonů částečně vymanil, již na něj nelze aplikovat pouze poznatky získané pozorováním stáda zeber či hejna holubů. Tisíce let života v tlupě a později v despotických společenstvech se však samozřejmě podepsaly nejen na lidském genofondu. Přežívali totiž ti, co se uměli přizpůsobit, ti, co si snažili razit vlastní cestu, většinou hynuli a nezanechávali potomků. Bouřlivý rozvoj, který nastal po možnosti nadaných jedinců se prosadit ve volnější společenském uspořádání už ztratil dynamiku. Ba naopak překrystalizoval v morální úpadek dnešní společnosti, kdy se schopnost zaměňuje za všehoschopnost. Kdy přestávají rozhodovat kladné vlastnosti, nýbrž opět vítězí ten kdo nejvíce vřeští či předvádí okázale „paví peří“. Vracíme se do doby temna, kdy zřejmě již pouze s nějakou snahou o pofiderní „intelektuální převahu“ nelze uspět. Je nutno i tak trochu povykovat a ukazovat svaly.

Je třeba si uvědomit, že nelze pouze útočit na zdravý lidský rozum, nýbrž spíše spoléhat na nízké lidské pudy a emoce. Zde doporučuji občas aplikovat masochistické praktiky a jednou za čas shlédnout blok reklam v TV nebo pár minut stupidní telenovely. Je to o nervy, ale umožní to prohlédnout a pochopit, co prodává zboží. Nacionalismus musí být prostě i „sexy, trendy, cool“, nacionalisté musí být předkládáni jako mladí úspěšní lidé, bouřící se proti zkostnatělé zpátečnické společnosti. Trendy se musí stát mladý rebel a ne huhlající knížecí degen. Tak to prostě funguje a my se musíme vydat touto cestou, i když za námi nestojí reklamní agentury a masmédia. Nacionalismus může nahradit i adrenalinové sporty, zde lze vytvořit mnoho odvětví, včetně nejrizikovějšího lepení nálepek. No, dovede si představit něco lákavějšího pro adolescenta ulítlého na sledování trendy reklam?

Že tak trochu přeháním? Ano beru to s nadsázkou, ale něco na tom nejspíše bude.

Advertisements
komentářů 12 leave one →
  1. Prosinec 22, 2010 19:32

    Ne, že bych s článkem nesouhlasil, ale…Je třeba říct, že hnutí prošlo za posledních cca 7 let změnou – ubylo agro-alkoskinheads, image se z klasického vesnického buranátu změnila směrem k alternativní a intelektuální straně, v pořádku. Je otázkou, nakolik způsobenou obměnou sestavy, nakolik kopírováním německých trendů (nic proti nim) a nakolik díky uvědomění si toho, co se ve článku píše…ale na tom koneckonců tolik nezáleží. Problém je, že aktivita je takřka nulová. Na jednu stranu se pořád vedou řeči o reformování hnutí, o jeho přiblížení. Problém je, že s akcemi národních hnutí se člověk nesetká, aktivismus je do značné míry víkendový. A pokud už se s akcí setká, je příliš okatě „zašpiněna“ politikou. Jsou lepší tři akce (nevím, střelba od boku – dětské odpoledne, čištění lesa, semináře o historii), kde návštěvníci podvědomě přijmou „jo…a mimochodem, víte, že to pořádali národovci?“ a postupně se dopracují k „jsou to lidé s hodnotami, dělají něco prospěšného“ a „na těch jejich hodnotách a názorech rozhodně něco je“, než když se na ně šklebí několik vlajek DS hned u vchodu. (obrazně řečeno) To nevede nikam. Lidé se „sami“ (pod národoveckým vlivem) musí k národním ideím dopracovat, nelze jim je najednou vnutit. Protože jinak je zase najednou vyhodí. Trend. Druhý problém je, že nacionalismus může být sexy, trendy a cool vždy jen do určité míry. Konzervativní a zodpovědný přístup nikdy nebude tak free jako „dej si brko a pár piv, kup pár panáků támdletý přičmoudlý bitch, prober s ní eminema a lady gaga (teda, pokud nemá áčko na tričku, to radši zkus sex pistols) a pak jí vohni na hajzlu…a pokud to neklapne, nech si vykouřit od kámoše, kterej bude ještě setnutější než ty, huba jako huba, to nepoznáš“. Tomu se dá jen těžko konkurovat… Čechům obecně chybí hodnoty i snaha cokoliv měnit, jakákoliv radikalita, ať už se jedná o drogy, náboženství, sexuální orientaci… Oproti Ukrajincům, Polákům, Rusům, Bělorusům, Srbům…člověk to vidí denně. Prakticky jsme jediná země, kde Slované tvoří majoritu, která je takhle tolerantní, nebo, chcete-li, připosraně pseudozápadně ignorantská. Proto se taky nejrychleji stáváme žumpou. Straně rád bych věřil v jakékoliv možné probuzení, ale nevěřím. Tolerance a dekadence nás dohnaly někam, odkud nás může dostat jen zboření hodnot, pošlapání našeho pohodlíčka. Totální ekonomická krize? Rasové nepokoje? Lynče? Válka? Nic menšího rozhodně ne.

  2. Miloš permalink
    Prosinec 11, 2010 23:33

    Kversky: s těmi vysokoškoláky jsem tě nepochopil. Máš pravdu, vysokoškolsky vzdělané ženy mají v průměru méně dětí než ženy se základním vzděláním.

    S tím zavíráním za marihuanu se mi to zdá přece jen moc přísný. Já bych s drogami po získání moci bojoval hlavně organizací volnočasových aktivit mládeže. Každý do 18 let by povině musel být členem nějaké mládežnické organizace (něco jako byl před revolucí pionýr a SSM) a tato organizace, která by byla financovaná státem by jednak prováděla politickou propagandu a agitaci a pak by se snažila mládež nějak zabavit (sport a podobně) a dohlížet na ně aby nefetovali, nepáchali kriminalitu atd.

    Narky Bohemian: s tím alkoholem to přeháníš. Alkohol pije prakticky každý a lidí co s ním mají problémy není tak mnoho. Alkohol můžeš pít celý život a nestat se závislým, zatímco u trávy ani jiných drog to nejde. Existuje spousta lidí, co se uchlastali ale ze všech lidí co občas pijí je to mizivé procento, zatímco u feťáků je těch, kteří tomu podlehnou a zemřou nebo skončí v ústavu podstatná část.

  3. Kwersky permalink
    Prosinec 10, 2010 15:28

    Neřešil jsem škodlivost čehokoli ve vztahu k čemukoli, ale byl by to dobrý bič na smažky, taky to má svoji ekonomickou stránku. Není to věc se kterou by se vyhrávali volby, ale čistě hypoteticky, kdyby někdy nacionalisté vyhráli volby, měli by v podstatě volnou ruku k čemukoli. Způsob, který jsem výše popisoval, není v rozporu s demokratickým zřízením.

  4. Narky Bohemian permalink
    Prosinec 10, 2010 13:01

    Kwersky: No kriminalizace mariuhany mi nepřijde jako něco, s čím bychom získali body. Neříkám, že ji schvaluji(to určitě ne), ale oproti třeba alkoholu rozhodně nemá tak fatální účinky. Stačí se podívat do tabulek – nejčastější důvod rozvodu – alkohol, nejvíc závislých lidí na omamných látkách – alkoholici atd. Zvýšená agrese a další negativní jevy. To je mnohem rozkladnější pro bílou společnost, než to, že si dá pár dětí trávu (tím neříkám, že to nemá být potrestáno). A vy by jste hned tvořil vězení pro polo-smažky, kde by pracovali za pár korun. A přitom hnutí je plné alkoholiků, to mi přijde dost povrchní. Stejně tvrdě bychom tedy měli vyžadovat zákaz alkoholu, ale to už by si spousta lidí musela sáhnout do svědomí a nedejbože odpustit si „tu svojí štamrpli a pivko“. A to už by se nám tolik nechtělo, že jo?

  5. Kwersky permalink
    Prosinec 10, 2010 11:14

    Psal jsem, že vysokoškoláci jsou jednou ze skupin, která demograficky nepříznivě ovlivňuje národ, dál se mi to nechce rozebírat. U nás se na vzdělaného člověka dívá jako na nějaký poklad z nebes. Ve skutečnosti je to někdo, kdo byl v rámci systému nejlépe vycvičen, aby zvládal po dlouhou dobu vykonávat složitou rutinní práci v jednom určitém oboru. Samozřejmě u vysokoškoláka nastává jiný okruh potřeb než u dělníka, ale politickou sofistikovaností jsou si rovni.

    Ve středověku byla v porovnání s dneškem situace pro většinu populace naprosto zoufalá, nevím o čem zde chceš diskutovat.

    Naopak, prosazuji kriminalizaci marihuany v návaznosti na vězeňský systém, klidně v rukou soukromé společnosti. V praxi by třeba policie dvakrát načapala nějakou fetku s malým množství trávy a soud by ho posléze poslal třeba na 3 roky do vězení. Tam by lepil pytlíky za 9 Kč na hodinu, soukromník by měl skvělý výnosný byznys a zajištěn neustálý přísun fetek. Společnost by byla ušetřena politického působení velké části fetek a navíc by byl celý jejich životní styl úředně kriminalizován. Nemustí to být přímo vězení kde jsou cely, ale spíš nějaký nápravný komplex pro určitý druh mírných zločinců.

  6. Miloš permalink
    Prosinec 9, 2010 19:42

    Slovan: Dělnická mládež přece dělá takovou pozitivní činnost, o které jsi mluvil, viz tohle video: http://www.youtube.com/watch?v=jgz2bUEazlM

    Kversky: proč by měli být vysokoškoláci více dekadentní než zbytek společnosti?

    Jak si přišel na to že ve středověku byli lidé hloupější než dnes? Byli nevzdělaní, ale vzdělanost a inteligence není totéž, myslíš, že kdyby si nikdy nechodil do školy, neuměl číst a psát a od 10 let pracoval na poli zě by si byl hloupější než jsi teď?

    Jak mám rozumět poslední větě, ty by si chtěl legalizovat drogy? To snad nemyslíš vážně. Také mě to napadlo že s programem legalizovat trávu bysme získali řadu příznivců mezi mládeží (i když hlavně mezi mládeží, která ještě nemá volební právo) ale přesto to nejde, jiné stoupence bysme zase ztratili a hlavně v zásadních otázkách se nemůžeme přizpůsobovat veřejnému mínění, pak bysme se nijak nelišili, od TOP 09, Věcí veřejných a podobných stran. My nacionalisté musíme mít své pevné a neměnné zásady a těch se za každých okolností držet. jedině tak získáme postupě podporu stále větší části společnosti.

  7. Kwersky permalink
    Prosinec 8, 2010 11:04

    Swantoviet: někteří psychiatři tvrdí, že i sociopatie je měřitelná

    S tou dekadencí dneška bych to neviděl tak černě. Různí trendy cool lidišky mají málo, nebo vůbec žádné děti, vše vyhodí za novou sadu cetek, tak se opakuje po celý život. To samé liberálové, vysokoškoláci a podobné vrstvy společnosti, tudíž tu nejsou jen samá negativa. Pokud člověk seriózně fetuje, je hyperobézní nebo má podobný životní styl, taky toho moc nezmůže. Zároveň tihle lidí trpí extrémní egománií, pokud jim někdo sebere jejich hračku, chtějí se mstít. Pokud je ten někdo režim, máme tu naději změnu poměrů. Ve středověku byli lidé mnohem slabší, hloupější, měřili 160 cm a umírali ve 45 letech o společenských poměrech se radši nezmiňuju. Od té doby je tady měřitelný pokrok.

    Homosexualita, drogy a podobné věci, nad kterými nacionalisté věčně hořekují, nejsou dekadencí v absolutním slova smyslu. Jako součást idealogie hedónismu a dekadence však fungují perfektně, vše se ale dá využít.

    Pokud má ČR nejvyšší výskyt spotřebitelů mariuhany na světě stačí se podívat na inspiraci do zahraničí. V USA májí korporace vlastní věznice. Policie sebere nějakého nezničeného polofeťáka, za držení 5 gramů mu napaří 5 let, v soukromém vězení vezeň pracuje za 30 centů na hodinu. Společnost je v tomto směru částečně chráněna před degenerací a působením feťáka, jako obchodní model to taky funguje skvěle. Vše se vyvíjí a měl by se vyvíjet i program nacionalistů. Chceme zakázat drogy nikoho neosloví.

  8. Hlutwig permalink
    Prosinec 8, 2010 02:33

    Líbí se mi Slovanův příspěvek.
    I článek se mi líbí… umět naše myšlenky podat nějakou populární formou je důležité. Ale je to až druhý krok.

    Za tou líbivou slupkou by měly být stále cítit nějaké tradiční a trvalé hodnoty. Hodnoty jasně zformované, aby český člověk poznal, že to máme promyšlené, že máme širší vizi. Český člověk nemá rád nekompetentnost, nemá rád bezcílnost. Jsou naše hodnoty vůbec zformované ? Jsou nadčasové ? A jaké to jsou ? Dokážeme je podat tak, abychom je nahlas nejmenovali ? Abychom zbytečně nepoučovali a netlačili na pilu ? Umíme dát bezelstně a nezištně najevo, že Čech je ochoten pomoci jinému Čechovi či se za něho obětovat jen proto, že jsou to oba Češi ? :)

    Dokážeme si za našimi hodnotami stát ? A všichni ? Český člověk nemá rád nejednotná hnutí ani věčné hašteření. Chce, abychom prokázali, že žijeme pro něho a s ním, že mu rozumíme a že jsme s ním zajedno. Musíme k němu proniknout a chytit ho za srdce ! A musíme to myslet vážně, ne jako pózu či momentální rozpoložení. Víme vůbec jaké to srdce je ? Známe dobře českého člověka ?

    Ukázali jsme mu, jak se má bránit proti všudypřítomným diverzím režimu ? Diverzím do jeho vnitřního světa ? Vždyť tady máme obrovské pole působnosti ! Pomáháme mu v té obraně nebo jen máme co dělat sami se sebou ? A konec konců: umíme sít vítr tak, aby režim sklidil bouři ?

  9. Swantoviet permalink
    Prosinec 8, 2010 00:06

    100% souhlas se Slovanem. Už jsem to myslím psal, kdo chce něco dělat pro vlast, může. Vlastními slovy etnicky čistím les od špíny a parazitů. když tohle někomu řeknu, potom rychle doplním, že mám na mysli PET láhve a tak. :-DDD

    Největší překážkou v tvorbě nějaké konstruktivní síly je DSSS a Vandas osobně. je to primitivní strana a s primitivy v čele. Viz. „připad Anička“, DSSS vytasila s registrem pedofilů. Jenže, k čemu by byl???? 99% této činnosti páchají lidé většinově sex. orientováni, ale jedná se sociopaty, kteří nejsou schopni jinak navázat vztah. A pozor, pedofilie je měřitelná (pověstný ptákometr, sociopatie už tolik ne).

    Vandas mířil na vrabce a trefil myslivce. :-D

  10. Miloš permalink
    Prosinec 7, 2010 23:17

    Slovan: Nejsem si jistej, jestli změny o kterých mluvíš jsou změny správným směrem. Souhlasím že Nacionalismus musí být prostě i „sexy, trendy, cool“, ale nebyla z tohoto pohledu skinhedská image lepší? Skinheads vytvořili subkulturu, která lákala tisíce kluků, kteří se ani tak nezajímali o politiku a nerozuměli jí, ale prostě bylo v módě mít holou hlavu, bombr a těžký boty, mnoho lidí se přidalo do hnutí jen z těchto důvodů. Kdežto moderní směry v nacionalisrtickém hnutí žádnou podobnou subkulturu vytvořit nedokázaly.
    S druhou půlkou článku souhlasím

  11. Slovan permalink
    Prosinec 7, 2010 22:37

    Ne, že bych s článkem nesouhlasil, ale…Je třeba říct, že hnutí prošlo za posledních cca 7 let změnou – ubylo agro-alkoskinheads, image se z klasického vesnického buranátu změnila směrem k alternativní a intelektuální straně, v pořádku. Je otázkou, nakolik způsobenou obměnou sestavy, nakolik kopírováním německých trendů (nic proti nim) a nakolik díky uvědomění si toho, co se ve článku píše…ale na tom koneckonců tolik nezáleží.

    Problém je, že aktivita je takřka nulová. Na jednu stranu se pořád vedou řeči o reformování hnutí, o jeho přiblížení. Problém je, že s akcemi národních hnutí se člověk nesetká, aktivismus je do značné míry víkendový. A pokud už se s akcí setká, je příliš okatě „zašpiněna“ politikou. Jsou lepší tři akce (nevím, střelba od boku – dětské odpoledne, čištění lesa, semináře o historii), kde návštěvníci podvědomě přijmou „jo…a mimochodem, víte, že to pořádali národovci?“ a postupně se dopracují k „jsou to lidé s hodnotami, dělají něco prospěšného“ a „na těch jejich hodnotách a názorech rozhodně něco je“, než když se na ně šklebí několik vlajek DS hned u vchodu. (obrazně řečeno) To nevede nikam. Lidé se „sami“ (pod národoveckým vlivem) musí k národním ideím dopracovat, nelze jim je najednou vnutit. Protože jinak je zase najednou vyhodí. Trend.

    Druhý problém je, že nacionalismus může být sexy, trendy a cool vždy jen do určité míry. Konzervativní a zodpovědný přístup nikdy nebude tak free jako „dej si brko a pár piv, kup pár panáků támdletý přičmoudlý bitch, prober s ní eminema a lady gaga (teda, pokud nemá áčko na tričku, to radši zkus sex pistols) a pak jí vohni na hajzlu…a pokud to neklapne, nech si vykouřit od kámoše, kterej bude ještě setnutější než ty, huba jako huba, to nepoznáš“. Tomu se dá jen těžko konkurovat…

    Čechům obecně chybí hodnoty i snaha cokoliv měnit, jakákoliv radikalita, ať už se jedná o drogy, náboženství, sexuální orientaci… Oproti Ukrajincům, Polákům, Rusům, Bělorusům, Srbům…člověk to vidí denně. Prakticky jsme jediná země, kde Slované tvoří majoritu, která je takhle tolerantní, nebo, chcete-li, připosraně pseudozápadně ignorantská. Proto se taky nejrychleji stáváme žumpou.

    Straně rád bych věřil v jakékoliv možné probuzení, ale nevěřím. Tolerance a dekadence nás dohnaly někam, odkud nás může dostat jen zboření hodnot, pošlapání našeho pohodlíčka. Totální ekonomická krize? Rasové nepokoje? Lynče? Válka? Nic menšího rozhodně ne.

  12. Vlastenec permalink
    Prosinec 7, 2010 20:24

    Více méně souhlasím s článkem.K tomu stádu by byl třeba nějaký vládce.
    K větě jak mladí lidé bouřící se proti zkostnatělé a spátečnické společnosti bych byl opatrný.To hlásali levičíci a liberálové a zničli tradiční model rodiny.Konzervativizmus co by jsme mněli zachranovat.Šlo by to akorát tak proti skostnatělé generaci věřící v liberalismus.Bohužel si vychovává novou genegaci multikulturalistů a liberálů.
    Je to furt do kola.Staré a nové řády.Je dobré vysvětlit že nadšení demokracie v r 1989 byla na místě ale dneska už je situace s přílišnou svobodou třeba drog,homosexuálů a tak docela jiná.
    Nacionalismus je starý směr aby byl přijatelný musí být oblečen v nových hadrech….

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: