Skip to content

Varg Vikernes o civilizaci

Prosinec 5, 2010
by

Důležité: Varg by rád vyjasnil, že toto jsou výhradně jeho vlastní teorie a nemají nic společného s AHF (Pohanskou frontou) či jinou spřízněnou politickou organizací.

Negativista, ničitel, zpátečník, fantasta a utopista: vše tohle jsem slyšel. Ano, jsem negativistický vůči moderní civilizaci. Ano, aplauduji zničení moderní civilizace. Ano, snažím se ukončit „vývoj“ této moderní civilizace. Ano, vím, že není reálné věřit v Nový svět a ano, vím, že to, čím chceme nahradit staré, se většině lidí může zdát utopické.  

Musím být negativistický vůči „civilizaci“, která znásilňuje Matku Zemi a vraždí naše lidské rasy, která mučí zvířata a ničí vše, co je dobré, neposkvrněné, přirozené, zdravé a čisté. Dokonce pomyslet na rozvíjení této nemocné, zvrhlé, proti-přírodní, žido-křesťanské „civilizace“ kapitalistických prasat je nepředstavitelné. Musí zmizet, musí být srovnána se zemí, abychom mohli vybudovat něco nového.

Na tomto světě snad není mnoho lidí, kteří věci vidí takto, ale považují toto všechno za velmi nerealistické. Já nicméně nemluvím o zničení každé budovy moderního světa, srovnání se zemí každého města či popravě každého, kdo kdy spolupracoval s řádem moderního světa. Mluvím o fyzickém zničení a odstranění těch nejhorších zrádců, ale o co se skutečně pokoušíme, je zničení systému morálky. Usilujeme o absolutní zničení morálních kodexů a mentality moderní „civilizace“, tj. těch, kteří nejsou v souladu s našimi morálními kodexy a naší mentalitou.

Bylo by nereálné, kdybychom se snažili poučit masy současně, však my to neděláme. Mohlo by to tak vypadat, ale skutečně to tak není. Proč bych měl ztrácet čas s generací, která má mozky naprosto vymyté touto prohnilou společností kapitalistických prasat, když se mohu soustředit na přicházející generace: ještě nezaujaté a přející si myslet sami za sebe – na rozdíl od našich a  jejich rodičů? Mládež a přicházející generace nejsou slabé, jak nám říkají rodiče. Jako odpověď na to, proč se snažíme poučit mládež a pouze mládež říkají: „vaše poselství je tak slabé, že ho přijmou jen slabí lidé“. Zapomínají, že sami křtí novorozeňata – jako by novorozeňata byla o něco „silnější“ než mládež. Rád bych věděl, jak by se vůbec odvážili nás obvinit z pokusů manipulovat bezbrannými a slabými lidmi, když začínají vymývání mozků občanů, ještě než mají jméno!

Není nereálné, že bychom mohli uspět v poučování obrovského množství mládeže. Až dospějí a nahradí své rodiče, situace bude odlišná od té dnešní a pak není revoluce přece jen tak nereálná. Duchovní revoluce, kulturní revoluce, technologická revoluce, vědecká revoluce, rasová revoluce, ekologická revoluce, intelektuální revoluce, náboženská revoluce: zkrátka revoluce!

Nakonec proberu poslední výtku proti našemu „utopickému“ světovému řádu. Na jedné straně se chceme více  méně vrátit k životnímu stylu středověku a na druhé straně chceme kolonizovat vesmír. Tak jak chcete na Zemi zkombinovat tyto cíle? Utopické, ne?

Ve skutečnosti ne. Přirozeně všichni z nás nemohou žít jako ve středověku, ani nemůžeme všichni kolonizovat vesmír. Pokud o tom přemýšlíte, množství elektřiny potřebné k provozu vědeckých výzkumných center a továren není tak velké. V horských oblastech, jako je Norsko, lze brát tuto energii z řek – tak, jak to již činíme dnes. Minimální znečištění, maximální účinnost. Nemusíme mít elektrárny po celé Evropě, protože po celé Evropě elektřinu nepotřebujeme. Potřebujeme ji pouze pro některá výzkumná centra a továrny. Ne pro továrny na oblečení, boty, rybářské a lovecké náčiní, apod.; to všechno dělají místní řemeslníci. Ani nepotřebujeme tisíce továren na auta, traktory a letadla. Lidé mohou mluvit, jezdit na koních, na kolech či vozech. Obyčejní lidé nic více nepotřebují. Masy potřebují žít v harmonii s přírodou, jinak všichni zahyneme – zničíme naši planetu.

Pouze technologie pro vědu je nezbytná – a skutečně tolerovatelná. Pouze elitě našich kmenů má být dovoleno pracovat s touto technologií. Ostatní mají žít tak, jak žili v „primitivní“ minulosti. Je nezbytných pouze pár továren a dolů, výzkumných center a elektráren a ty neprodukují více znečištění než musíme tolerovat.

Proč potřebujeme tuto technologii? Proč nežijeme na 100% v harmonii s přírodou? Důvod je prostě ten, že v jisté chvíli budeme potřebovat opustit naši planetu, abychom hledali jinou – z důvodu nedostatku přírodních zdrojů a hlavně kvůli umírajícímu slunci. Kromě toho máme za úkol jako druh život, a abychom tento úkol splnili, potřebujeme technologii.

Naši Utopii lze nejlépe popsat jako fantastický svět, kde elita žije jako elfové se svou „magií“ (technologií) daleko o ostatních , zatímco zbytek žije jako ve středověku, pouze se svými (většinou přírodními) vědami. Ve skutečnosti naše Utopie není sen o budoucnosti, ale vzpomínka z minulosti! Spisovatelé jako Tolkien vlastně nikdy nic „nevytvořili“, jen psali příběhy založené na vzpomínkách z minulosti (vzpomínkách z krve)! Ne nutně z našeho světa, naší planety, ale z poslední planety, na níž jsme žili (v soustavě Síria), když jsme byli bohy.

V této Utopii se zrodí několik nových ras, od dvarfů (na hornictví) k drakům a trolům (aby udržovali prostého člověka v bázni před přírodou a drželi ho daleko od elfovských technologických zařízení v lesích a horách). Kdykoliv hrdinové a hrdinky ze společnosti prostých lidí prokážou mimořádnou odvahu a intelekt, jejich děti budou uneseny a pozvednuty mezi „elfy“, aby elita lidstva byla koncentrována a chována na několika místech. Časem se „elfové“ vrátí ke hvězdám, vytvoří svá zařízení na Měsíci a jiné bytosti v kosmu, kde nebudou znečisťovat planetu Zemi. Odtam budou ovládat masy jako bohové, bránit lidem v ničení přírody, bránit ztrátě jejich úcty k přírodě, apod.

Toto je naše budoucí civilizace a doufám, že Vám nebude znít „úplně mimo“. Krutost a válka, hladomor a epidemie nepřestanou existovat. Když o tom přemýšlíte, můžete souhlasit, že to není nic negativního. Tohle všechno potřebujeme, abychom přežili, abychom se zlepšovali (náš genetický materiál) a zjišťovali, kdo jsou ti nejlepší mezi námi, v síle morálky a odvaze – a v krvi!

Zdroj: www.burzum.org

Reklamy
komentářů 78 leave one →
  1. Hlutwig permalink
    Březen 10, 2011 12:51

    Michal:
    Přesně tak. Četl jste kosmologicky zaměřený Irminsul ? Také moc pěkné.

  2. Michal permalink
    Březen 10, 2011 11:49

    Než zanete Varga urážet měli by jste si přečíst celý jeho Vargsmal a ne jen tuto část..jo,v něčem s ním nesouhlasím..ale ve většině ano..je to velký vlastenec a hrdý člověk..a já ho za to uznávám

  3. Prosinec 22, 2010 09:40

    Mimochodem, tyhle stránky: http://nassmer.blogspot.com/ se vyjadřují k téma soužití Čechů a Němců, především v období Protektorátu. Nemám vše pročtený. Líbí se mi, že zveřejnili i některé názory čtenářů. Třeba jeden čtenář byl nadmíru nespokojený s tvrzením, že během Protektorátu nedošlo k perzekuci Čechů z důvodů rasových – čtenář upozornil na záležitost týkající se Lidic a Ležáků, kdy došlo k rasové selekci árijského (bílého) obyvatelstva Čech.

  4. Kwersky permalink
    Prosinec 19, 2010 19:44

    Posílání lidí do plynových komor je špatná věc z jakéhokoli úhlu. Je těžké vybudovat si nějakou reputaci, když pár fanatiků vidí nejvyšší úděl nacionalismu v boji proti židům. Když žid bude dělat bordel půjde do basy, pokud ne, jeho milovaný domov je Izrael. Pokud někdo pořádá pochod v předvečer Křišťálové noci, je to idoit, nebo fízl, který má za úkol pohřbít jakékoli zárodky nacionalismu. Každopádně nikomu to nic dobrého nepřinese, pouze se po akci pár hňupů typu vítkovští žháři poplácá po zádech.

    Samozřejmě že jak lidi vypadají je důležité, ještě jsem neviděl politika, který by reprezentoval svoji stranu s klaunským nosem, přiznivci v černých kabátech DSSS působí jako klauni, někomu takový kostým může imponovat, ale těmhle lidem pravděpodobně imponuje i kostým Batmana.

    Se Svobodnýma souhlas, ti nemají s nacionalismem absolutně nic společného, ale pokud někdo chce zpátky feudalismus, Svobodní jsou jasná volba.

  5. Miloš permalink
    Prosinec 19, 2010 19:05

    Lukáš: tady je ukázka schůze iniciativy DOST, která úzce spolupracuje se Svobodnými. Hájek sice nemluvil špatně, ale každýmu snad musí být jasné že tudy cesta nevede. Tihle konzervativci národ nezachrání:

    má to asi pět dílů

  6. Lukáš permalink
    Prosinec 19, 2010 13:40

    Morgarath, Miloš: pěkně napsané, skoro bych se pod to podepsal.

    NarkyBoh.: je mi jedno, jakou stranu volíš, ale k Svobodným mám obrovské výhrady. Když odmyslím to, že jsou tam Židé, tak mi především vadí, že v Evropě (např. Geert Wilders) patří Svobodní k těm, co jsou proti nacionalismu. Naproti tomu jsou zastánci dosti nacionalistického Izraele…a já říkám, že mi na tom něco smrdí! Nicméně je to jistě menší zlo, než všechny ostatní partaje dohromady. Ale jak píše Morgarath, oni nejsou ti, co by se snažili o sjednocení národovecké scény!

  7. Morgarath permalink
    Prosinec 18, 2010 20:02

    aby bylo jasno: ja, jako black metalista jsem mel dlouhe vlasy, ted je mam ale ostrihany-ne proto, abych vypadal jako agresivni skin, ale uz mi to lezlo na nervy. Taky nechodim v bombru, kdysi jsem ho mel, ale uz v nem nechodim. Plesata hlava s bradkou vypada fakt dobre a jestli tak nekdo nekoho odsuzuje, ze vypada jako skin, tak je to fakt ubohost, nebo ne? Odsuzovat nacionalistu podle vzhledu… To je snad na urovni antify, ktera napada plesky… Nesouhlasim se vsim, co rika DSSS, ale s vetsinou ano, i kdyz jeji program neni napsan nejlepe, tak je to porad jedina narodne orientovana strana, nebo ne?
    Clovek nemusi chodit do hospody a premlouvat tam ostatni lidi, aby se pridali na nasi stranu, druha vec je, kdyz se nekdo opije a pak dela ostudu… Kazdej se prece nekdy opil, na tom neni nic spatnyho, ale samozrejme se nesmi ozirat kazdej vikend a v opilosti hajlovat na ulici, to je snad jasny… Clovek ani nemusi patrit do nejake konkretni organizace, o to mi nejde, staci, kdyz bude narodne orientovany a bude k tomu vest i ostatni.
    Co je spatneho na nasirani zidu pri pochodech? Prece s nimi nechceme byt kamaradi nebo ne? A DSSS porada pochody s nejakym podezrelym „zidovskym nebo tretirisskym datem“? Jelikoz se porad bavime jen o DSSS a ne o jinych a ja si nejakeho pochodu v tohle datum nevsiml. Ja byl na dvou pochodech-letos za Vlastimila Pechance a tam moc lidi s cernymi plasti nebylo. Mozna proto, ze to bylo v lete, ze. A Pochod pro Moravu bylo primo poradano DSSS a Delnickou Mladezi, ale jelikoz to bylo taky v lete, tak vsichni meli tricka a mikiny, protoze nebylo hezke pocasi. Ale je prece naprosto jedno, kdo co nosi, jestli cerne kabaty nebo bombra, at u toho vypada jako nacek nebo ne. Ja kdybych mel cernej kabat, tak ho nosim taky, ne proto, abych vas nasral, ale protoze se mi to libi a muzu s tim chodit jak na pochody-at uz je porada kdokoli-nebo na metalove koncerty.
    Nejsem ani dokonce zadny rvac-fakt si nepamatuju, kdy jsem se rval naposled, ani nejsem vyholenej magor posedlej hakovym krizem. A prece by mohla i ta „kultivovanejsi“ cast narodovcu chodit v bombru ne? Je to pekna a pohodla bunda a nikdo nedal zadna pravidla, ze slusnaci chodi normalne obleceni a „omezeni tupci“ v bombru… Tohleto rozdelovani je prece naprosto absurdni, nikomu nemuzeme nakazovat, v cem ma chodit, to uz by nebyla ta svoboda, po ktere touzim ja, tak i vy ostatni, ne?

    Nicmene hadat se zde o takovych blbostech jako „kdo co nosi a podle toho poznam jeho IQ“ je naprosto zbytecne, stejne jako se hadat o DSSS. Pokud nekomu vadi, at je nevoli, ja zustanu -jako spravny clen- u jeji propagace a vsichni budem spokojeni. Ovsem ze prijmu kritiku na zlepseni nebo zdokonaleni strany, ale zabirat tady diskuzi, ktera je k uplne jinemu clanku, neni zrovna vhodne, si myslim.
    Meli bychom se spojit, nejak sjednotit, jelikoz takhle rozdrobeni na male skupinky ci organizace toho nezmuzeme tolik, jako jedna velka strana, hnuti, organizace ci cokoliv jineho. Nerikam, aby to mela pod palcem DSSS, chce to toho nejlepsiho, nejlepsi organizatory, poradatele pochodu, nejlepsi pisatele projevu, atd. atd… Jinak nad Systemem nikdy nezvitezime.
    Na jednu stranu bychom se meli projevovat slusne a klidne, abychom na nasi stranu pritahli co nejvic lidi, to ano, ale na druhou stranu bychom meli i ukazovat svou silu, aby si cigosi a ostatni pakaz nemyslela, ze jim to tady vsechno patri. Jde jen o to, skloubit tyto dve veci dohromady, byt slusny a zaroven ukazat silu.

  8. Miloš permalink
    Prosinec 18, 2010 14:44

    Kwersky: tak podle tebe se musí nacionalisté snažit aby náhodou nenaštvali Židy? Jestli si to myslíš tak nejsi žádný nacionalista.
    Na používání 70. let starých plakátů ovšem s jiným textem není nic špatného, DSSS bohužel nemá tak schopné malíře, aby namalovali lepší propagandistické plakáty. Jestli to dokážeš ty namalovat líp, tak je můžeš namalovat a DSSS je jistě ráda použije a jestli ne tak nekritizuj.
    DSSS už s AN nespolupracuje, AN se přece distancovali od DSSS (i když doufám že to není názor většiny členů AN, ale jen těch co provozovali internetové stránky) Ale DSSS se obejde i bez nich a AN stejně nejsou moc aktivní, poslední rok o nich vůbec není slyšet.

    Morgarath: já taky budu dál podporovat DSSS ať si místní košer nacionalisté říkají co chtějí.

  9. Lukáš permalink
    Prosinec 16, 2010 18:58

    NarkyBohemian: nerad ti to píšu, ale každý se někdy opil. A né každý má vzor v Adolfovi a chce být vegetarián a abstinent. Ale chtělo by to jistě méně dekadentních lidí, kteří dělají ostudu. Minimálně násilí z řad neonacistů na punkových koncertech omezit, pak se rozšiřují řady antifáků.

    P.S.: plešatá hlava a bradka se mi libí (a přítelkyni též), ale pokud máš jiný vkus, neberu ti to ;-)

  10. Lukáš permalink
    Prosinec 16, 2010 18:50

    Mimochodem, tyhle stránky:
    http://nassmer.blogspot.com/
    se vyjadřují k téma soužití Čechů a Němců, především v období Protektorátu. Nemám vše pročtený. Líbí se mi, že zveřejnili i některé názory čtenářů. Třeba jeden čtenář byl nadmíru nespokojený s tvrzením, že během Protektorátu nedošlo k perzekuci Čechů z důvodů rasových – čtenář upozornil na záležitost týkající se Lidic a Ležáků, kdy došlo k rasové selekci árijského (bílého) obyvatelstva Čech.

  11. NarkyBohemian permalink
    Prosinec 16, 2010 18:45

    Morgarath: no, pro tebe to bude možná přizdisráčství, ale volil jsem Svobodný. Nikoho rozumějšího jsem tam nenašel. Hraní si na frajery v pláštích je přímo specialita DSSS, to je prostě fakt. Kwersky to napsal zcela přesně – oni „odsuzují“ nacismus a přitom zkopírovali nacistickej plakát – haloooo, už ti to dochází? On ne každej se nechá zblbnout kecama p. Vandase, kterej je jak děcko, co mu vzali dudlík.
    No k tomu aktivismu – nejsem členem žádné strany, žádného hnutí a lidi mlátit nechodím. V hospodách nechlastám. Můj aktivismus spočívá v přesvědčování mých blízkých, kamarádů, spolupracovníků apod. o tom, že ne každej nacionalista je vyholenej magor v bomberu, že existuje i kultivovaná část národovců, že existují konstruktivní řešení, že ne úplně všichni jsou fetišisticky posedlý hákenkrojcem, že ne všichni jsou hlupáci, kteří se ohání nacionalismem a přitom jsou každej víkend ochlastaný jak dogy a následně dělaj ostudu nejen sobě, ale úplně všem……..

  12. Lukáš permalink
    Prosinec 16, 2010 18:39

    Byla zmínka o Heydrichově projevu, to je známá věc. Je to v každém případě humus. Sám si myslím, že šance na realizace byla minimální a pak je tu další fakt – stráty během války Němce přiměli k tomu, že s námi prostě počítali. Nebýt toho, že existovalo mnoho různých názorů na Slovany a na Čechy (které někteří nacisté považovali za slovansky mluvící Germány). Ostatně z genetického hlediska jsme Kelto-Germáno-Slované.

    Myslím, že téma „kam s Čechy?“ by vydalo jistě na knížku. Né všichni měli stejný názor. Pro příklad můžu uvést zajímavost, kterou jsem se dočetl:

    -někteří nacisté polemizovali o tom, jestli Cikáni nemají árijský původ. Nakonec z toho sešlo, ostatně pocházejí z Indie, z nejnižší a tudíž nejmavší kasty.

    -nebo jsem četl, že Himmler uvažoval o arizaci Japonců. Divné, zvláště vzhledem k tomu, jak se vyjadřoval ke Slovanům.

    Kdyby někdo z vás měla nějaký informace a nejépe se zdrojem (knižním), tak to sem jistě dejte. Myslím, že ať byli nacisti jakýkoliv (a že s mnohým nesouhlasím), tak by neškodilo uvést některé věci na pravou míru. Přeci jen zjednodušené schéma „vyhlazení Čechů“ je komunistický dějepis…

    http://nassmer.blogspot.com/2010/12/zlodej-krici-chytte-zlodeje.html

  13. Kwersky permalink
    Prosinec 16, 2010 17:26

    Nevhodný pochod je cokoli co má nějakou návaznost na židy nebo 3. říši. Možná je to jenom neohrabanost, DSSS vykládá jak s hitlerovským Německem nemá nic společného a pak zkopíruje jejich volební plakát. Vandas vykládá jak je komunismus a nacismus zlo a pak se nechá fotit na nějakým festivalu před plakátem vojáka wehrmachtu. Co se týká těch černých pláštů, stačí se podívat na nějaké video na internetu, postává tam parta děcek s kulatýma zádama promíchaná s agroskíny, každej se tváří jako Hvězda Smrti… pak se rozlezou domů a dávají ostatním lekce z aktivismu.

  14. Morgarath permalink
    Prosinec 16, 2010 15:12

    tak jsem si precetl ten Heydrichuv projev. Priznam se, ze sem to nevydrzel do konce, to „vypraveni“ nebo co to je za pribeh kolem toho jsem fakt nepochopil. Co tam dela? Dokresluje atmosferu? Prece pokud napisu, ze to je projev, tak tam dam jen ten projev a ne zadne zbytecne kecy okolo…
    jinak me je jasny, ze nackove nebyli pro nas narod to nejlepsi, aby to nekdo nespojoval s tim, ze nejsem schopnej precist projev Heydricha….

  15. Morgarath permalink
    Prosinec 16, 2010 14:47

    jake pochody pri nevhodnych vyrocich? Co je podle tebe vhodne, nebo co si myslis, ze by se melo delat na podporu nebo zviditelneni hnuti? Pochody ti vadi? Tak vymysli neco lepsiho, podle me jsou prave pochody nejlepsi ukazkou, jak se representovat na verejnosti.
    Nemyslim si, ze by DSSS nejak podporovala nacismus, nebo by chtela, aby nackove vyhrali valku a my mluvili nemecky. Kde jste na to prisli, to je fakt k smichu. A rozvesovat vlajky na cs. opevneni a pritom prosazovat risskou politiku? To je dobrej vtip… Nejde o to, jakou vlajku kdo kde rozvesi, ti lidi co poradaj a chodi na tyhle akce zajima snad ceska historie, laka je to. Nebo kdyby to byli jen nejaci nackove, tak by snad nechodili i po hradech ne?…
    Nevim, co je na DSSS spatneho, ja ji podporovat rozhodne budu dal. Kritizovat umi fakt kazdej, ale kazdej by si mel polozit otazku, kolik toho on dela na podporu, zviditelneni hnuti, jake porada akce, jestli opravdu miluje svou zem a chce ji pomoct, nebo jestli to vsechno dela proto, ze byt nacionalistou je fajn, ze maj pekny obleceni, poslouchaji super hudbu, atd…Muzu se zeptat, koho voli ti, co jsou proti DSSS? A pokud nevoli nikoho, tak snad nemaj pravo si potom stezovat, jak jde nase zeme nekam do sracek, jelikoz se jim to asi libi tak, jak to je, kdyz nechodi k volbam. A argumentovat tim, ze jsou vsichni politici stejni je pekna blbost.

    Hrat si na drsnaky v cernych kabatech:D boooze, kolik lidi nosi cerny kabaty a jen proto, ze je nosi DSSS tak jsou nackove, vypadaji jako nackove a chovaji se jako nackove…

  16. Kwersky permalink
    Prosinec 16, 2010 13:02

    Alespoň díky DSSS víme, že hrát si na drsňáky v černých kabátech a pozvat si na náměstí německého řečníka příliš nikoho nezaujme, to samé svazky s různými autonomními nacionalisty a pochody při nevhodných výročích.

  17. NarkyBohemian permalink
    Prosinec 16, 2010 04:55

    miloš: no provokatér možná, ale určitě ne anarchistickej. Ale můžu říct, že jsem tuhle reakci čekal. Zkrátka můžou být i nacionalisté, kterým tahle strana nejen nesedí, ale vyloženě vadí. Už jsem Ti jednou psal, že nechci nikoho poškozovat, ale vyjadřuju svoje dojmy. Myslím, že v rámci diskuze to neni nic špatnýho.

  18. Miloš permalink
    Prosinec 16, 2010 00:19

    Morgarath: aktivity Dělnické mládeže jsou velmi přínosné, ale hlavní problém strany a celého hnutí je nedostatek peněz. Bez peněz se nepodaří získat statisíce voličů.

    Narky Bohemian: ty jsi anarchistický provokatér. Tohle můžeš psát na antifu, tam by ti to věřili ale tady ti na to moc lidí neskočí. DSSS není nacistická strana, jsou tam sice nějací neonacisté, ale je to menšina

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: