Skip to content

Nový Bydžov- terorizování většiny

Listopad 29, 2010
by

Mnozí si naivně namlouvali, že hořící pařížská předměstí jsou vzdálená. Jiní stále vidí problém  pouze v muslimech. Naivita, nalhávání si je dnešní společnosti vlastní. To je daleko, to se mě netýká, a pak když přijde na věc, zmůžou se tihle přitroublí přizdisráči na pouhé nadávání u piva nebo zlostný výlev v diskusi pod článkem. Hlavně že nám v TV ještě dávají ty báječné telenovely či fotbal hemžící se exotickými hráči.

Ani u těch voleb, které stejně mnoho změnit nemohou, nenajdou dostatek odvahy. Raději volí kašpárky a zloděje v beránčím rouše, slibující lepší nezadlužené zítřky, hlavně proboha ne ty zlé extremisty. Levice si na potírání extremismu a preferování menšin přímo zakládá, státotvorná pravice rovněž, jen o tom tolik nemluví. Populisté se vyhoupnou do sedel sliby o zamezení zneužívání sociálních dávek, a nakonec se chovají, jako by asociály byli důchodci a rodiny s dětmi. Tam a u zaměstnanců se dobře a snadno bere, jinde by mohl zaznít pokřik o rasismu, a to si žádný uvědomělý politik nevezme na triko.

A stále dokola. Situace se zhoršuje, problémových míst a problém tvořících jedinců nezadržitelně přibývá. Oni nejsou zas tak hloupí, aby si nevšimli podpory, které se jim dostává od různých vládních a nevládních organizací. Když psa nedržíte zkrátka, tak vám prostě zvlčí. S jídlem roste chuť a médii předkládaná výjimečnost jistých budí u nich pocit beztrestnosti. Útoky jsou tudíž stále brutálnější a častější. Dostali jsme se do stádia zlomu strašlivého sociálního konstruktu. Neoliberální mýtus o rovnosti a stejnosti všech se nezadržitelně hroutí, to si začínají uvědomovat i někteří vrcholní politici.

Teď je jen otázkou, zda se vzmůžou na nějaké řešení. Nejspíše předvedou pouhá teatrální populistická gesta a oddalování nevyhnutelného, stejně jako ekonomové v případě hroutící se ekonomiky. Zlenivěli jsme, stáhli se do svých imaginárních ulit pofidérního blahobytu a pouze boj o přežití, který dříve či později nevyhnutelně nastane z nás může opět udělat hrdé příslušníky evropských národů.

Reklamy
komentářů 20 leave one →
  1. Prosinec 13, 2010 09:19

    Já absolutně nechápu o čem se tady vlastně dohadujete. Je evidentní, nad slunce jasné že idiot, který jde proti své teritoriální a etnické příslušnosti si sám pod sebou řeže větev. Nedovedu si představit, že by vlk při lovu na zajíce začal kousat ostatní ve smečce a bránil zajíce. Copak jste slepý? Jste opilí cocacolou a máte ucpaná střeva hamburgery? Toto je boj o přežití! Jak se mají trestat zrádci? Odpovězte si vy zastánci multikultůrní společnosti samy! Není totiž na nás národovcích aby jsme vás trestali. Sami se potrestáte a to tím trestem nejvyšším. Trestem smrti! Vaše zaslepenost a váš vymytý mozek se slepotou zahubí vaše etnikum a vaše děti už nebudou mít žádnou budoucnost. Žádnou budoucnost protože se už nebudou rodit bílé, ale sprskaní mulati a pak už jen černí. No jasně. Vlastně není už koho obhajovat pokud se vám neotevřou oči, jsme v pr……. Škoda že vám nebudu moci poděkovat a mám štěstí že vám už nebudu moci poděovat. Tak jen GO vy tupci.

  2. Prosinec 3, 2010 13:59

    DDR:
    Kdyby poukázal na šablonovitost, tak prosím, jenže on jí hlavně předvedl. To je totální klasika – „Jak si dovoluješ kritizovat barevný a nenakydat přitom nějakou tu špínu i na bílý.“ To je styl uvažování typu: „Proč jsi psal článek o protonech a nenapsal jsi přitom do něj, čeho jsou schopný elektrony? To je diskriminace totok!“ Tenhle článek je o konkrétní menšině, které na konkrétním místě dělá konkrétní problémy. Navíc tenhle web je plnej kritiky bělošského chování všude možně.

    Miloš:
    Pokud napíšeš něco zajímavého a pravdivého, tak i s tebou budu rád souhlasit.

  3. Asgard permalink
    Prosinec 2, 2010 19:11

    Budislav-dekuji za Vaše odpovědi, slušná svobodná diskuse, slušně podanými a podloženými argumenty jsou pro vývoj názoru každého rozumného jedince důležité. Nedostatek času chápu a respektuji. Jinak jsem četl od Vás asi 2 příspěvky v jednom pohanském časopise (bohužel už nevím název) a celkem se mi líbily. Mimochodem nevíte zda někdy bude k dispozici Cesta Slovenov od M. Švického? Četl, že momentálně lze do tohoto díla nahlédnout pouze na Vedomeckém táboře?
    a) Ano, popsal jste to velmi dobře i s realistickou vizí. Bohužel problém se řeší pozdě. Na vině jsou zejména Ti (předkové), jenž Romům umožnili přístup do našich krajin, např. nahrazení pracovitých Němců ze Sudet Romy. Každý rozumný člověk musel vzhledem k jejich mentalitě, interakcím s neromy v historii a životnímu stylu problém v budoucnu předpokládat. Najít solidní řešení v současnosti je velice těžké, zvlášť když jsou přizpůsobiví stále více vytáčeni dotacemi nepřizpůsobivých. V současnosti ty, jenž s nepřizpůsobivými nepřijdou do styku extra nepálí problémy těch, kteří s těmito sousedí (vzhledem k individuálně a egoisticky zaměřené společnosti). Ovšem až se ještě více zhorší ekonomická situace, nepřizpůsobivých přibude, můžeme se pogromů skutečně dočkat, včetně pogromů na důchodce. Pokud si prostudujete (i nerasistickou) psychologii Romů, třebas ještě z totality, zjistíte, že integrace je vysoce nákladný proces s nejistým výsledkem, což v tržním, kapitalistickém prostředí, kdy jsou státy zadluženy a je nám neustále tvrzeno, že nejsou peníze vůbec nanic , velký problém. Chápu, že dost lidí může točit, že ze své poctivé práce mají malé příjmy, když zaplatí hypotéku nic jim nezbude a někdo není ochoten pracovat,přesto bydlí a dostává dávky, kterých zneužívá. Jinak s nastavením stejných práv a povinností pro všechny souhlasím. Taktéž s žadnou tolerancí a dotacemi pro nepřizpůsobivé.
    b) Souhlas, nadutost není na místě. Úcta k vlastním kořenům, kultuře a tradicím je velice důležitá. Ovšem, jak se stavět k někomu, kdo vám na tradice a kulturu kašle, zneužívá Vaší pohostinnosti a produktů Vaší práce a narušuje Vaši snahu o harmonii? Myslím, že nám je oběma je jasné, že každý je spokojen více ve skupině, kde způsob života, životní cíl, sociokulturní zvyklosti jsou obdobné, čili lapidárně, čím je v tomto duchu homogennější skupina, tím lépe, vše se zjednoduší a je větší celková spokojenost, nikoliv že by to vyřešilo všechny problémy. Důležitá je i solidní interakce mezi lidmi navzájem a týmová spolupráce s vyššími idealistickými cíli.
    c) Ano, jen že nadnárodní společnosti mají výrazný vliv na politický vývoj jednotlivých států – to je realita. Určitý trend vývoje civilizovaného světa je nastaven a příliš se z něho neuhýbá (volby a změna politiků nemají zásadní význam). Beru, že objektivní přístup by měl být samozřejmostí, není třeba aby se někdo před někým skláněl. Kořenem všeho zla, je nerovnoměrné rozdělení přírodního bohatství, (90% z něho vlastní 10% lidí, kteří se ho nechtějí vzdát, i když ho nevyužívají a pouze ho blokují a chtějí ještě více),sobeckost (individuální přístup) a konzumní nastavení.

  4. Miloš permalink
    Prosinec 2, 2010 17:35

    Budislav: to snad není možný co ty jsi za pseudohumanistu. Ty asi znáš Cikány jenom z televize. Jakou stranu volíš? Kdyby si žil v ČR tak by si určitě volil stranu Zelených.

    Novopatriot: Co se to s tebou stalo, že nesouhlasíš s Budislavem?

  5. DDR permalink
    Prosinec 2, 2010 15:25

    …v pohodě, já jsem taky nasáklý kdejakými propagandami :-D :-D ….. jinak jistě, že my nejsme příčina a oni následek….my i oni jsme zároveň příčina i následek…. část je vrozená, nicméně dynamická s generacemi, druhá je získaná s tím, že na každého působí totéž různě…. Ale to je tak vždy, když se spolu stýkají a potýkají různé kultury…. Mnohdy je pravda, že my jsme z nich chtěli udělat nás, ale přepočítali jsme se….teď už nejsou ani to co kdysi byli a ani většinovou společností, samozřejmě je mnoho vyjímek na oba směry. Myslím ale, že Budislav tady mluvil hlavně o šablonovitém myšlení…..na všech stranách s čímž já osobně souhlasim.

  6. Prosinec 2, 2010 14:58

    Budislav:

    Jak můžeš napsat takovou hovadinu jakože tady všechno házíme jen na barevný? A jací neokonzervativci? Kde jsi to vzal proboha???? Cožpak nevidíš, co je na těchto stránkách kritiku do většinovýho obyvatelstva? A co je tady konzervativního???
    A zapomeň na to, že my jsme příčina a oni následek. Tohle je opět pseudohumanistická logika vycházející z toho, že všechno záleží na výchově. Pitomost. Cikáni jsou Cikáni, protože jsou Cikáni a ne proto, že jim to zlí bílí způsobili.

    DDR:

    To je fajn, že používá mozek. Jenom tomu jeho mozku ještě nedošlo, jak neskutečně to jeho myšlení je ovlivněný multikulti propagandou. Viz moje kritika jeho slov.

  7. DDR permalink
    Prosinec 2, 2010 13:28

    Já nejsem prorežimní pravice ani levice, ale nejsem ani anti-režimní pravice nebo levice, to přenechám jiným a myslím, že Budislav také, podle toho co psal. Po dlouhé době tady aspoň napsal někdo reakci, která má hlavu a patu a není jen souborem subkulturních klišé a tak pan Budislav aspoň ukázal, že nemyslí jen v zavedených šablonách „režimní x protirežimní“ nebo „korektní x nekorektní“, ale kouká se kolem a používá mozek za což děkuju a je jen důkazem toho, že vlastenectví není žádná ideologie, ale vztah za což ještě jednou díky :-)

  8. Hlutwig permalink
    Prosinec 2, 2010 12:51

    Pane Budislave, máte pravdu, toto řešení je utopické. A to nejen z důvodu nedostatku dobrovolníků či neschopnosti EU, ale hlavně proto, že Cikáni v podstatě pracovat nechtějí. Jednotlivé výjimky, které se sebou opravdu chtěly něco udělat, se už dávno asimilovaly a ta zbývající drtivá většina prostě nechce. Měl byste si to přiznat. Jen si vzpomeňte, co se dělo, když Dzurindova vláda s tímto řešením začala-Cikáni vzali hole a šli rabovat. Zasáhnout musela i armáda, není to tak dávno. Tedy si dovolím zaspekulovat: i to Vaše řešení by vedlo ke stejné občanské válce. Jejich vztah k práci totiž vychází z jejich nátury a tu zdědili. Tady se kruh uzavírá. Zkuste jim znovu vzít nezasloužené benefity a uvidíte-nedostanou-li se k rabování obchodů, tak přijdou k Vám domů a vybílí Vám ledničku :) Oni žijí ze dne na den-jakmile dojdou zdroje, tak si jdou bezohledně pro další. Vždycky to tak dělali, i v době, kdy kočovali. To není ani tak otázka sociální, ale spíše otázka životní strategie a tu zformovala evoluce.
    Vy kritizujete ty z nás, kteří následují nějakou ideologii. Ale Vaše řešení se také shoduje s jednou vyhraněnou ideologií, a to s prorežimní pravicí. Kdyby se Vám i povedlo vše, co jste ohledně Cikánů vyjmenoval, tak by to směřovalo jen a pouze k multikulturní společnosti-čili vzhledem k jejich reprodukční schopnosti a větší agresivitě byste za pár generací byl Slovákem v cikánské vlasti. Karta by se obrátila.

  9. Budislav permalink
    Prosinec 2, 2010 10:31

    a) nastavenie legislatívy tak aby boli cigáni nútený pracovať a zaradiť sa do spoločnosti, na druhej strane to vyžaduje „prinútiť“ zamestnávateľov, aby cigáňov zamestnali, zrušenie izolácie i segregácie, systematický a trpezlivý pedagogický prístup, stop nezmyselným a nezaslúženým benefitom, nasadiť do každej osady a ghetta dobrovolníkov, venovať sa hlavne cigánskym deťom – infikovať ich našimi civilizačnými návykmi, nutný je aj dialóg a získanie, vybudovanie vzájomnej dôvery. Tieto kroky by z dlhdobého hľadiska mohli smerovať k zlepšeniu stavu, avšak považujem to za utópiu. Nenájde sa totiž dostatok ľudí ani vôle kráčať touto cestou. Kde vezmeme dostatok dobrovolníkov ochotných pracovat s Cigáňmi v osadách? Pomôže nám EÚ? Pochybujem, tá nás vie len obviňovať z rasizmu. Vidím to tak, že sa žiaľ dočkáme pogromov a občianskej vojny. Nebude to veru žiadna nežná revolúcia. Nepekná predstava, aspoň pre mňa. A ešte niečo k cigánskemu problému. Ja veľmi dobre viem, že cigánska kriminalita je vyššia ako tá biela. To súvisí s ich nízkym intelektom a samozrejme i mentalitou. Ide o to, ako to riešiť. Chcete to vôbec riešiť? Alebo vám postačuje pomenovať problém?

    b) Úcta k vlastným koreňom, kultúre, tradíciam je určite na mieste. S elitárskym nacionalizmom považujúcim ostatné národy či rasy za menej cenné však nesympatizujem. Čo sa týka mojej osoby, som indoeurópan, Slovan a Slovák (Sloven). Nie je v tom však ani štipka nadutosti. Som si skrátka vedomý z akého prostredia som vzišiel, cítim spojitosť s predkami i svojimi potomkami.

    c) kritizujem tých, čo slepo a nekriticky nasledujú nejakú doktrínu či ideológiu. Koho sa to týka, ten sa v tom nájde. Netvrdím, že všetci tvorcovia či návstevníci týchto stránok sú ideologický obmedzenci. Za slabiny niektorých ultrapravičákov považujem:

    – pridŕžanie sa zastaralých rasových teórii
    – nedostatočná kritika vlastného národa či rasy
    – viera v konšpiračné hypotézy (spiknutie židov, slobodomurárov, homosexuálov)
    – idealizovanie „starých dobrých časov“, spomínanie na „zlatý vek“, ktorý nikdy nejestvoval
    – árijec je koruna tvorstva a ostatní sa musia pred ním skloniť
    – kto s nami nesúhlasí je určite z nepriateľského tábora alebo obeť systémovej manipulácie
    – systém vo všetkom klame alebo sa mýli, len anti – systém vlastní Pravdu
    – formu ste povýšili nad obsah
    – keď zmiznú imigranti a problematické menšiny zmizne väčšina problémov
    – miešanie rás je koreň všetkého zla (všetko „zlé“ získal biely človek od farebných)

    Asi toľko. Opakujem, netvrdím, že spomínané vlastnosti máte všetci, ale určite sa nájde medzi vami dosť takých, čo spomínané negatíva majú či už si to priznajú alebo nie.
    Nie som váš nepriateľ, len oponent a kritik. Na niektoré veci mám skrátka odlišný názor, máme podobný ciel, ale kráčame po rozdielnych cestách.

    Ospravedlňujem sa, že už sa asi nezapojím do tejto diskusie, ale žiaľ deň nemá 24 hod. a ja mám iné životné priority a povinnosti z toho vyplývajúce. Vaše komentáre si však určite aspoň prečítam, verím, že sa do mňa s chuťou pustíte : )

  10. Asgard permalink
    Prosinec 1, 2010 19:35

    Budislav
    a) Pane Budislave, jaké konkrétní kroky považujete za účinné z hlediska reálného zlepšení současného stavu (a též korektní z Vašeho pohledu) –pokud možno co nejpodrobněji
    b) Považujete vlastenectví za správné (pokud ano, jak ho chápete?) nebo je to pro Vás prázdný pojem?
    c) „ste otroci svojej ideologie“ Jakou ideologii konkrétně máte na mysli?

  11. Hlutwig permalink
    Prosinec 1, 2010 17:09

    Budislav:
    „vy „principiálne nekorektní neokonzervatívci“ zas viní so všetkých hriechov sveta nebielych“

    Tohle je demagogie. Ukažte, kde jste v mých dvou příspěvcích našel nějaké řeči o všech hříších světa ?
    Mně se zdá, že bydžovské události prostě odmítáte zaregistrovat, ačkoliv jsou velmi skutečné a velmi konkrétní.

    „kto stvoril neprisposobivé a problematické menšiny? bieli „humanisti“ so zlým svedomím. my sme príčina, oni následok“

    Ne, ne…..to je opět tentýž sebemrskačský přístup, jaký jste už jednou předvedl. To nemohu přijmout. Jednak odmítám být započítán mezi „humanisty“ a druhak: cikánská menšina má ke svému chování vrozené dispozice. Tedy jsou stvořeni přírodou, nikoliv námi. V této souvislosti doporučuji Bakalářovu Psychologii Romů. Rozdíly mezi námi a Cikány najdete všude-od jasných fyzických znaků, přes reprodukční chování, inteligenci, osobnostní charakteristiky až po životní strategii. Na rasové škále mají blíže k černochům nežli k nám. S tím těžko něco naděláte a bude to i vždy příčina všech neúspěšných pokusů a sžití s tímto etnikem. Asimilované výjimky jen utvrdily trend vedoucí k ochuzování cikánského genofondu… se všemi důsledky, které dnes vidíme.

  12. Narky Bohemian permalink
    Prosinec 1, 2010 16:49

    Budislav: Ale my přece (nebo alespoň já) nepřehlížíme zločiny bílé většiny. To je nějaká Vaše smyšlenka. Ale podíl kriminality u menšin ( především tedy u cikánů) je procentuelně úplně někde jinde, než kriminalita bílé společnosti. Takže je jí logicky víc a tím pádem se o ní (alespoň tady, kde není třeba dodržovat „evropské novinářské kvóty“) i víc píše. To je přece dle selského rozumu správně. Snad i člověk zmasírovaný propagandou jako jste vy musí uznat, že české věznice jsou z 80% zaplněny cikány. Tento fakt přiznávají i prorežimní média, protože to zatím ututlat neumí.

  13. Budislav permalink
    Prosinec 1, 2010 15:52

    a trocha pragmatizmu: kto stvoril neprisposobivé a problematické menšiny? bieli „humanisti“ so zlým svedomím. my sme príčina, oni následok. podľa vás je riešením zlynčovať následok?
    síce tvrdíte, že chcete len poriadok a spravodlivý nový systém, ale ja mám pocit, že mnohým z vás ide len o POMSTU. pudy a afekty opäť premôžu rácio.

  14. Budislav permalink
    Prosinec 1, 2010 15:35

    Chýba vám holistický prístup. všetko veľmi zjednodušujete. „politicky korektní neoliberáli“ sa snažia presvedčiť že sa všetko môže „biela intolerancia“ a vy „principiálne nekorektní neokonzervatívci“ zas viní so všetkých hriechov sveta nebielych. Ste vlastne rovnakí. Tiež vidíte len svoju pravdu, správne je podľa vás len to čo má pečiatku „politicky nekorektné“. Extrémizmus a obmedzenosť vidím na oboch stranách. pravda je niekde medzi.

    vyčítate politicky korektnému stádu, že sa necháva manipulovať systémom, vy ste obeťou manipulácie anti systému:) ste otroci svojej ideológie.

    Čo sa týka samotného článku, nemám voči nemu zásadné výhrady. Výstižne opisuje súčasnú situáciu. Podobných článkov som už čítal veľa, ale napriek tomu svoj zmysel majú. Upozorňujú, burcujú, bubnujú na poplach. Problém je, že režim je voči takýmto upozorneniam hluchý.

    Vzývate revolúciu. vkladáte do nej veľké nádeje. ja som skeptický. revolúcia odstráni staré problémy a vytvorí nové. Revolúcia volá po spravodlivosti a lepších časoch a nakoniec sa mení v teror, pre tých čo si dovolia čo len minimálne jej odporovať. A keď revolúcia uhasí svoju túžbu po krvi, začne si užívať svoju moc, zabudne na ideály svojej mladosti, zlenivie, zdegeneruje a stane sa terčom novej revolúcie. história sa opakuje, mýtus o večnom návrate je pravdivý.

  15. Prosinec 1, 2010 14:09

    Budislav:

    Gratuluji, krásně jsi nyní předvedl, jak do hloubky může fungovat multikulturní propaganda. I tohle je totiž jedna z jejích nejzazších součástí – Tmaví jsou nekritizovatelní, ale pokud už je někdo kritizuje, tak nutně MUSÍ připojit i kritiku vlastního etnika. Aby se to pěkně vyrovnalo zase, jak si to rovnostáři přejí:)

  16. Hlutwig permalink
    Listopad 30, 2010 17:10

    Budislav:
    Proč sebekritiky ? Nikdo z nás tu holku neznásilnil ani dennodenně neokrádá a nepřepadává české školáky v Bydžově. To dělají tamní Cikáni a jsou to konkrétní činy konkrétních osob…bylo by pošetilé do toho zatahovat nějaké antify či zednáře. Ovšem stejně tak je pošetilé zavádět sem nějaké sebemrskačské manýry, které jsou běžné spíše v prorežimních médiích než tady. Proč bych měl při sebemenší příležitosti kydat špínu na vlastní rasu ? Abych byl politicky korektní ? Ale já nechci být už vůbec ne zrovna tady.

  17. Budislav permalink
    Listopad 30, 2010 16:43

    trocha sebakritiky by neuškodilo. čo tak upratať si na vlastnom dvore? My bieli sme svätí? Nemôžeme so „stavu spoločnosti obvinovať len „tých druhých“. za všetko môžu židia a farební? veľmi zjednodušení pohľad na vec. ale revolúcia by sa na tom dala postaviť, že áno:)

    hej som dvojitý agent z antify, radikálny neoliberál, sionista a slobodomurár a ja neviem čoho všetkého sa ešte bojíte:)

  18. Morgarath permalink
    Listopad 29, 2010 23:47

    Skvele napsany clanek. Proc si nevezmeme priklady z minulosti? Stavovske povstani, defenestrace, studentska revoluce 1848 atd… Dnes se jen zmuzem na nadavani u piva nebo pri sledovani televiznich zpravach. Fakt skvely, pokud se to tem prizdisracum libi, at si takhle „zijou“, ale ja takovej „zivot“ nechci. Chci svobodne-a opravdu svobodne-rikat nahlas sve nazory a nebat se za postihy, pokud se nekomu nelibi, chci nosit jakekoliv obleceni, chci, aniz bych se bal debilni antify, ze me zmlati za moje „extremisticke“ znacky, chci poslouchat hudbu a cist knihy, rozlepovat nalepky a plakaty jake chciz beze strachu jestli ke me vtrhne policie, chci svetlou budoucnost pro nas narod, pro Evropu, pro sve deti, chci, abych se nebal, kdyz jsou nekde sami venku-nebydlim zrovna v nejklidnejsi casti Ostravy… A nechci tady multikulti a liberalisticke kecy o rovnosti nejakych „ras“, ktere se neumi ani chovat, kradou, loupi, vrazdi, znasilnuji, prodavaj drogy, unasi lidi, delaj lichvu… O to hur, pokud se tak chovaji i bili lide, takove tady taky nechci.

    „… Jak nadherny je sen, vzit si zpet svou zem, sionismus videt horici, zradce na sibenici…“

  19. Luboš permalink
    Listopad 29, 2010 21:05

    Malá odbočka, samozřejmě, že ten maniak z Ostravy je cikán, i s tim svým nevinným kumpánem.

    Umělecké jméno „Nifest“

  20. Hlutwig permalink
    Listopad 29, 2010 19:37

    Režimní politici se na žádné řešení nevzmůžou. Bojí se, že by je média ihned odrovnala, jako se to nedávno stalo třeba Topolánkovi a jak se to v zahraničí běžně stává mnohým dalším. Tudy cesta nevede.

    Existuje jen jedno účinné řešení – lidi si musí pomoci sami, musí to přijít zdola a musí to být rázné a rychlé. A je úplně jedno, jestli to odstartuje bydžovská radnice nebo nějaká jiná síla. Režim totiž na nic jiného, než na pořádnou ránu bičem, neslyší.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: