Skip to content

Mladé hnutí musí být revoluční!

Srpen 26, 2010
by

Mnoho lidí se i na nacionalistické scéně ohání konzervativním smýšlením. Nepovažuji to za správnou cestu, neboť se zde minimálně nabízí zásadní otázka: Co chtějí konzervovat? Odpověď zřejmě neznají ani oni sami. Zachránit tradice zní lákavě, i já sám se k tomu přikláním, jenže vývoj společnosti jde nezadržitelně dál, a tím se ambice konzervativců mění v pouhé zpomalování nevyhnutelného. Chceme-li dosáhnout zvratu, obrátit kormidlo směřující nás do nenávratné zkázy, je nutno přijít s revolučním hnutím, rozbořit vše staré a ztrouchnivělé. Spálit na popel i s cizopasnými červotoči rozežírajícími dnešní starou barabiznu, v níž přežíváme.

Kam směřuje politika dnešních konzervativních pravicových stran, vidíme denně. Okázalá dětinská radost z drobného úspěchu, přičemž desítky snah o rozvrácení rázu evropské civilizace projdou nepovšimnuty. Zabrání evropské ústavě a za pár let to zde máme stejně v horším provedením, jenom pod jiným názvem. Brání se nekontrolovatelnému přistěhovalectví, ale pouze povrchně, takovéto divadélko pro původní obyvatele hořících předměstí. Při snaze čelit ohrožení islámem sáhnou k pověstnému vymýtání čerta ďáblem a neváhají se spojit se sionisty. Tak je to u konzervativcům se vším, pouze pokrytecké a hlavně zoufale naivní snahy. Proto se raději zaměří na vlastní krev, co neměla tolik úspěchu a padla v sociální struktuře níže než oni, a je jedno zda vlastní vinou či ne. Proti té budou štvát masy zatímco s cizokrajným bankéřem se poplácávají po ramenou.

Utápí se v hrůzném elitářství, kdy hájí jen svoje osobní momentální zájmy. Spolčit se s blekotajícím odnárodněným knížepánem a proradnou křesťanskou krysou Kalouskem mluví samo za sebe. Svoboda je jimi ořezána pouze na beztrestnost v plundrování národního bohatství. Škoda mluvit, kolikrát je i ta opovrhovaná levice národněji orientována. Vlastenectví se jim hodí  pouze k ohlupování mas a prosazování vlastních mocenských zájmů. Jediné, co chtějí uchovat (konzervovat), jsou jejich majetky a výsady. Prostými lidmi tvořícími základ a bohatství národa opovrhují, jsou pro ně jen hlupáky, po jejichž zádech se derou do výšin.

Chceme-li uspět, musíme nabídnout něco nového a neotřelého. Sám se musím přiznat, že stále dumám, jakou přesnou podobu by mělo mít mladé revoluční hnutí. Chce to hledat, zkoušet a neváhat experimentovat či tvořit různé syntézy. Je jasné, že mnoho pokusů brzy zanikne, jiné budou pouze přežívat v hlubokém podzemí. Nikdy však nevíme, zda některý z nich nezažehne pověstnou jiskru a nespustí požár, z něhož jak bájný pták Fénix z popela povstane nová Evropa.

Reklamy
komentářů 30 leave one →
  1. Vlastenectví permalink
    Říjen 22, 2010 11:30

    Hmm autor článku to myslí dobře.Jen pojmů konvervativizmus a křestanství by jsme se vzdávat neměli.
    Jo je pravda že Kalousek i kniže se ohánějí taridcí ,církví a podobně přitom jsou to fakt krysy.
    Jinak je fajn že nekdo z ODS nebo od jinud hlasuje proti Lisabonské Smlouvě či registrovanému parterství.Je lebší když je tam konzervativec než liberál.Třeba ten Joch nebo Bobošíková mi příjdou celkem slušný.I když nejsou nasionalisté v pravém slova smyslu.Když tam nekdo ultrapravičák duší je musí stejně hodně mírnit a tajit to…………
    Je to hodně složitý.

  2. Srpen 30, 2010 19:01

    Adalwolf:
    Latinská definice je jedna věc, realita dneška je věc druhá. Společenskost (či společenství) a socialismus jsou pro mě dvě zatraceně odlišný věci. Mimochodem se podívej, co „ultrapravicovejch“ plešek jsou ve skutečnosti levičáci až na půdu.

  3. Miloš permalink
    Srpen 30, 2010 17:09

    Adalwolf: já si na Sládka pamatuji osobně, také se mi tehdy líbil, ale dnes vím že to nemyslel upřímně, že mu šlo jenom o peníze a moc. Nezapomeň že to byl bývalý komunista, svobodný zednář a jeho žena je Židovka. Sládek udělal národnímu hnutí více škody než užitku. Myslím že Vandas je známej dost, každej kdo se dívá na televizi nebo čte noviny už o něm musel párkrát slyšet. Lidi ale bohužel neví nic dalšího, pro veřejnost je Vandas „vůdce skinhedů co bijou Cikány“. A i když velká většina národa nemá ráda Cikány ale pro lidi co nebydlí ve čtvrti kde je půlka Cikánů není cikánská otázka tak zásadní problém aby volili stranu o které neví nic více než že je proti Cikánům. Je třeba rozšířit náš program mezi lidi a na to jsou třeba peníze a dlouhá usilovná práce. Vandas možná není příliš výraznou osobností, ale kolik z našich politiků jsou výrazné osobnosti? Nečas nebo Sobotka určitě ne, z předsedů parlamentních stran snad jenom Radek Kohn. Tak vidíš že nejde ani tak o nějaké výrazné osobnosti, ale o peníze, které má strana na kampaň. A ty DSSS zatím nemá. Jsem zvědav co by si s tolika penězi co má DSSS dokázal ty, myslím že by si to nedotáhl ani tak daleko jako Vandas. Kritizovat je snadné ale sám něco dělat snadné není.

  4. Adalwolf permalink
    Srpen 30, 2010 15:43

    pokud je cílem národní společenství (latinsky to bude nějak nacio- socialis?), pak je to označení naprosto dokonalé

  5. Srpen 30, 2010 13:57

    Adalwolf:
    Ano, určitá inspirace jistě být může.
    Kéž by tak národní socialismus vnímali všichni. Pak by se tomu už ale nemuselo říkat socialismus, protože tohle, co jsi napsal, nemá se socialismem nic společnýho.
    Jistě máš pravdu, že aby se to někam pohlo, bude se toho muset časem chopit nějaká pevně strukturovaná skupina, atd. Nojo, jenže tahle skupina tady neexistuje a aby se toho mohla chopit, musí si nejdříve získat autoritu tím, že lidi sami za ni půjdou dobrovolně.

    Všem:
    Jo a když jsme u těch konzervativců, tak tady jeden můj starší článek:)

    http://novopatriot.blogspot.com/2009/09/podporme-britske-homokonzervatisty-aneb.html

  6. Adalwolf permalink
    Srpen 30, 2010 13:16

    Miloš: Já prostě vidím, že se současným vedením to daleko nedotáhne. Srovnej si Sládka (něco je na youtube), kterého poslouchala plná náměstí lidí (a nadšeně souhlasila) a Vandase s jeho dvaceti – třiceti sympatizanty (vlažně tleskající). Kdyby to tak dělal v prvních pár letech, budiž; ale po sedmi (nebo kolik už Dělníkům je)??? To je trochu slabý výkon… Vandas je osobnost málo výrazná, nikdo ji nezná a nebude znát. Národní hnutí jej zná, ale široká veřejnost ne. Kdybych já se doma zeptal, kdo je to Vandas? Nikdo by nevěděl. Pokud ale v DSSS věříš, věř si – je to tvoje věc. Ujišťuji tě, že budeš jednoho dne hodně zklamaný…

  7. Miloš permalink
    Srpen 30, 2010 11:18

    Adalwolf: prohlížel jsem si diskuze na hrdost net a všim jsem si že tam taky píšeš. S většinou tvých názorů souhlasím, třeba s tím že je třeba založit nacionalistický „think tank“, to říkám už dávno a i tady jsem o tom diskutoval s Orlem, něco takového by hnutí jistě pomohlo. Nesouhlasím ale s tvým názorem na DSSS. DSSS není dokonalá ale jiná NS strana u nás neexistuje a tak ať se ti líbí nebo ne, pokud chceš opravdu něco dělat a ne jen mluvit, tak nemáš jinou možnost než jí podporovat. DSSS udělala obrovský kus práce, vzpomeň si kde bylo hnutí před čtyřmi, pěti lety, kdy hlavní nacionalistickou stranou v ČR byla Národní Strana a kde je dneska, od té doby se situace výrazně ve všech směrech zlepšila a to je hlavně zásluha DS(SS). Předtím o nás veřejnost nevěděla a politici i média nás úplně ignorovali. Dnes nás alespoň veřejnost zná, politici se nás bojí a poroto proti nám bojují všemi prostředky a média nás nenávidí a snaží se nás pošpinit- i to je ale lepší než kdyby si nás nevšímaly. Jak řekl indický revolucionář Gándhí: Nejdříve vás ignorují, pak se vám smějí, pak s vámi bojují a pak vyhrajete.“ To je docela výstižné a my jsme se díky DS(SS) dostali z první do třetí fáze, i když do poslední fáze nám zbývá ještě dlouhá cesta.

  8. Miloš permalink
    Srpen 28, 2010 23:42

    Adalwolf: nevšim jsem si toho, že by Vandas měnil názory na Němce. Nepamatuju si na jeho názory v době když byl v SPR RSČ ale to ty si taky nemůžeš pamatovat. Republikáni nebyli vyloženě protiněmečtí, jenom byli proti vstupu do EU a NATO a proti zpochybňování Benešových dekretů. A tyto názory Vandas zase tolik nezměnil, to že se snaží o spolupráci s nacionalisty v dalších evropských zemích včetně NPD neznamená že by jim lezl do prdele, spolupráce evropských nacionalistů je v dnešní době nutnost. A když na stránkách odporu vyšla ta smlouva s německými nacisty, která mj. obsahovala i zrušení Benešových dekretů, DS se od toho distancovala.

  9. Adalwolf permalink
    Srpen 28, 2010 23:23

    Novopatriot: Firma má určitý cíl – zisk peněz. Hnutí má taky určitý cíl – prosazení svých myšlenek. Oba dva celky usilují o naplnění svého cíle a proto se jedno u druhého může dobře inspirovat – především v organizaci a rozdělení práce mezi jednotlivé členy.
    Národovectví nevidím jako ideologii, to rozhodně ne. Národovectví, nebo národní socialismus jsou mnohem víc způsoby myšlení, soubory morálních a kulturních hodnot, tak jak píšeš. Kdesi na hrdost.net jsem psal, jak vnímám národní socialismus: jako dodržování tří základních pravidel (princip rasy, pospolitosti a odpovědnosti), bez nichž nemůže žádná civilizace vzniknout a ani existovat, rozhodně ne jako strnulou a neměnnou ideologii.
    Pokud chceme národní ideje prosadit mezi lidem, tak nemůžeme nechat autonomní skupiny dělat si, co se jim zlíbí – doposud měly dost času a co dokázaly? Pár demonstrací? Pár vylepených letáků? V národním hnutí se musí sjednotit všichni ti, kteří aspoň trochu chápou situaci, ti se musí postavit do vedení a rozdělovat práci ostatním (a rozhodně je nenechat, aby si dělali co je napadne – pak to dopadá hodně špatně). Teprve propaganda vzešlá z této skupiny může onu „přehradu dementů“ (mimochodem dokonale řečeno :)) vypustit a vyčistit.
    Kdy v dějinách přišlo vítězství ze zmatku a chaosu? Nikdy, protože vždy stál někdo v pozadí a tahal za provázky. Pokud se tak nestane i v tomto případě, tak ani z tohoto zmatku absolutně nic nevzejde.

    Miloš: Už jen Vandasova rychlá změna názoru na Němce mi potvrzuje jeho touhu po slávě a moci za každou cenu. Dokud byl u Sládka, Němce kritizoval. O pár let jim lezl do zadku na jakési akci v Německu. Vandas u mě rozhodně není důvěryhodná osoba, kterou bych rád viděl ve vedení země.

  10. Miloš permalink
    Srpen 28, 2010 23:09

    Adalwolf: Nesouhlasím s tvým názorem na DSSS. Vandas to jistě myslí upřímně, o jeho záměrech nepochybuji. Kdyby mu šlo o peníze a moc tak vstoupí do ODS nebo ČSSD. V Antisystémové straně se v současné době peníze ani moc získat nedají, snad jenom trochu sláva ale také moc ne. V DSSS jsou lidé schopní i neschopní jako v každé jiné politické straně. Ale na rozdíl od jiných stran to nejsou žádní prospěcháři, členové a sympatizanti DSSS bojují za národ a ne za svoje zájmy, kdyby chtěli bojovat za svoje zájmy tak by do této strany určitě nevstupovali a neobětovali by politickému aktivismu svůj čas a peníze aniž by za to cokoliv dostali a určitě by se nenechali zavírat jako Vondrák a mnoho dalších.
    Mezi vedením firmy a protistátního hnutí je dost velký rozdíl a to v tom že ředitelům a členům představenstva firem obvykle nehrozí trestní stíhání a případně i vězení. Proto se dá vedení hnutí a firmy těžko srovnávat.
    Každé revoluční hnutí jaké kdy existovalo se skládalo z vedení což byli inteligentní a většinou vzdělaní lidé, často příslušníci střední třídy a masy řadových členů což jsou většinou chudí lidé, kteří nemusí být ani vzdělaní ani inteligentní. U nás to nemůže být jinak

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: