Skip to content

Lidi, nebuďte tupci!

Duben 26, 2010
by

Blíží se nám parlamentní volby. Znechucenost voličů je zřejmá. Jenže Systému se opět podařilo nespokojence utáhnout na vařenou nudli. Nabídli jim „alternativu“ změn. Tentokrát v dosti rozšířené verzi. Nemáme zde médii preferovanou pouze jednu „novou“ stranu, jako se dělo v minulosti. Nýbrž přímo tři favority, napravo TOP 09, nalevo Zemanovce a někde uprostřed podivné Věci veřejné.

Lidé jsou zřejmě opravdu velice naivní, jinak si nedovedu vysvětlit, že neustále těmto staro-novým tvářím věří. Copak si nepamatují, jak to dopadlo dříve s Unií svobody či Zelenými! Jak někdo může skočit na lep zkrachovancům, jako je popíječ becherovky, pospávající huhla či vším možným se živící „drogový odborník“. Jediné vysvětlení je v neodolnosti společnosti vůči mediální masáži. Musíme se tedy utěšovat, že nekandiduje některý z herců hrajících v Ordinaci v růžové zahradě. To by byl vítěz voleb jasný již předem.

Jak tedy dal? Takové ty výzvy k nechození k volbám či házení prázdných lístků do urny jsou spíše zoufalé výkřiky do tmy. Slogan “Kdyby volby něco mohly změnit, dávno by je zakázali“ je v dnešní době prostoduchého konzumu sice pravdivý, jenže to neznamená, že bychom měli rezignovat na změnu. To už je lepší volit nějakou „nestátotvornou“ stranu. Sice zde moc na výběr není, ale jiná možnost, jak prostřednictvím voleb poukázat na nespokojenost neexistuje. Takováto strana kvůli negativní mediální kampani sice nemá příliš šancí na úspěch, ale nejen příklad Maďarska ukazuje, že se začínají objevovat výjimky. Režim se těchto stran bojí, to zase ukazuje příklad zákazu Dělnické strany.

Na parlamentní kolbišti se zřejmě vítěznou bitvu vybojovat nepodaří. Přesto zde lze vytvářet tlak a tím zpomalit nám vnucovaný neblahý vývoj. Každý rok navíc je dobrý a bude dávat větší šance do budoucna, kdy na základě ekonomického zhroucení konzumu proběhnou jiné formy boje za zachování naší evropské civilizace.

Advertisements
komentářů 17 leave one →
  1. VLASTENEC permalink
    Květen 20, 2010 19:50

    VOLÍM DSSS !!!KONEČNĚ NĚKDO BOJUJE ZA ZÁJMY NÁS VŠECH SLUŠNÝCH ČESKÝCH LIDÍ !!!
    ZDAR A SÍLU DSSS…

  2. Ahaman permalink
    Květen 2, 2010 01:06

    Novopatriot:
    Ano. míchám, ale bavíme-li se o nadcházejících volbách, tak to nelze úplně oddělit.

  3. Miloš permalink
    Květen 1, 2010 14:07

    Nevěřím že by účast nacionalistické strany v parlamentu nebo dokonce ve vládě (viz Itálie, Rakousko, Polsko) mohla změnit systém. Ale přesto to má obrovský význam. Parlament má pro NS stranu sloužit jako tribuna, ze které bude šířit své ideje mezi veřejnost. Výhoda parlamentní strany ve srovnání se stranou mimoparlamentní je žre parlamentní strana má mnohem snažší přístup do televize a do novin a že její poslanci mají imunitu, která je chrání před trestním stíháním

  4. Květen 1, 2010 11:30

    Ahaman:
    Nemůžu si pomoct, ale zdá se mi, že trošku mícháš dohromady samotný volební právo a to, jak se jeho důsledky snaží pošlapávat současná státní moc. Jinak ano, přesně toho se stát bojí nejvíc. Ne přítomnosti národovců v parlamentu, ale právě jejich možností takto veřejně mluvit o věcech, o kterých by vláda nejradši mluvit zakázala. Pro mě další důvod takovou stranu podpořit, protože tohle je skutečně důležité. Stát se nás snaží totálně odříznout od jakékoliv lidskosti, normality, práva na názor vůbec a dělat z nás nestvůry bez tváře, kterým jde jen o páchání zla, takže o to víc musíme využít jakékoliv možnosti dokázat, že se tak stát snaží jen manipulovat s lidma.

  5. Ahaman permalink
    Duben 30, 2010 00:10

    Novopatriot:
    No dobře, dobře, něco na tom je… :-)
    Ale dalo by se trochu polemizovat o významu volebního práva, tedy: čeho konkrétně se režim víc bojí ? Samotné přítomnosti té strany v parlamentu nebo že ta strana bude účinněji propagovat své ideje ? Vím, je to do jisté míry propojené, ale podle mě se režim daleko víc bojí té druhé možnosti-děsí se toho, že by ty ideje mohly zakořenit, že by se staly běžně uznávanými a že by je lidi přestali považovat za extrémní.
    Se samotnou přítomností strany ve sněmovně si režim patrně poradí, jako si poradil se sládkovci (důvody zde nechci rozebírat).
    To vše tedy opět hovoří pro to, abych si dnešní „síly“ volebního práva nevážil. Zas na druhou stranu uznávám, že ho nelze považovat za úplně bezvýznamné.

  6. Duben 28, 2010 18:51

    Ahaman:
    Rozhodnutí je samozřejmě na tobě, ale nemyslíš, že to, že se tebou nenáviděnej systém a jeho zástupci snažej té straně házet klacky pod nohy naopak znamená, že tvé volební právo má nějakou hodnotu? Kdyby se ji nebáli, tak ji neškoděj. Navíc jsi napsal jasně koho považuješ za nepřítele a největšího škůdce. A koho tenhle nepřítel nemá rád? … Já mám jasno a podpořím onu malou pronásledovanou stranu. Tím víc, čím víc vidím, jak se ji systém snaží škodit. Třeba za můj hlas dostane alespoń nějaký ty peníze a za to budu jen rád.

  7. Ahaman permalink
    Duben 28, 2010 08:39

    Nepovažuji KSČM za antisystémovou stranu. Např. nedávný Dolejšův korupční skandál ukázal, že i komunistům se uvnitř režimu líbí. To jen na doplnění.

    Šlo mně hlavně o to, aby můj hlas nepropadl….. Ale asi máte pravdu, volit komunisty nebyl dobrý nápad.

  8. Orel permalink
    Duben 28, 2010 01:17

    Komouši sice vypadají jako antisystémová strana, ale zároveň jsou protinárodní, protizápadní, rovněž podporovali zákony ČSSD a kdykoli se k ní přidají. Upřímnost jejich občasných protimultikulturních výroků jim moc nevěřím, protože jejich pobratimové v západní Evropě škodí. Podle mě se komunisté jen chtějí dostat k moci a potom zahájit politiku, která naši pospolitost poškodí.
    Kdo je kamarádem KSČM? KS Číny, Vietnamu, nemluvě o KLDR apod. Dovedete si představit, že komunisté budou chránit náš trh před záplavou zboží od svých asijských soudruhů?

    Toto je zajímavý článek na Eurabii:
    http://eurabia.cz/Articles/4354-stop-mesitam-rika-pred-volbami-pravice-i-levice.aspx
    Název je zavádějící, ne všechny strany jsou proti. TOP’09, VV, samozřejmě socani a za jistých, pravda vzácných, okolností i KDU-ČSL by to mohli podpořit.

  9. Miloš permalink
    Duben 27, 2010 21:22

    R.O.:pěkný článek

    Novopatriot: souhlasím

    Ahaman: Komunisti jsou možná nejmenší zlo a kdyby neexistovala DSSS ani žádná jiná nacionalistická strana, tak bych je možná taky volil, ale řešení to není, i KSČM je součástí lžidemokratického systému, i když se tváří jako antisystémová strana. Jediné řešení je volit DSSS. Ta se sice teď do parlamentu nedostane, ale za každý hlas dostane 100Kč tak bude mít peníze na další volby, na podzim se snad dostane do zastupitelstva některých měst v severních čechách, za dva roky do zastupitelstva severočeského kraje a za 4 roky snad i do parlamentu. Podívej se na Jobbik, ten měl v roce 2006 asi 2% hlasů a teď dostal 17%

  10. Ahaman permalink
    Duben 27, 2010 15:47

    Novopatriot:
    Jediné straně, která se aspoň vzdáleně blíží mým představám, je velmi ztěžována, až zakazována, činnost…Mohu si tedy vážit takového volebního práva ? Jistěže ne. O takové „právo“ ani nestojím.
    Primárně též nehledám menší zlo. Jen nechci svým hlasem jakkoliv přispět pravdoláskovcům (tj. SZ, TOP, VV, část KDU-ČSL, část ČSSD, část ODS, malá část KSČM), už takhle spolkli skoro celou politickou scénu. Jestliže někoho považuji za nepřítele, a to za nepřítele celého národa a všeho pronárodního, tak jsou to právě oni.
    Nicméně slyším argumenty pro to, abych se té šaškárny, zvané volby, zúčastnil, takže vše ještě zvážím.

    Nejsem sice příznivcem nějakých konspiračních teorií, ale zde je jeden zajímavý rozhovor, mimojiné o Havlovi a Schwarzenbergovi:
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/solis-novy-svetovy-rad-pripravuje-se-uz-dlouho/highlightSearch=solis/

    Vůbec je A.B.Bartoš zajímavý novinář, zvlášť poté, co ho vyhodili z Mladé fronty:
    http://abbartos.wordpress.com/2010/01/28/svet-smeruje-ke-globalni-vlade-tvrdi-havel-i-klaus-prvni-tleska-druhy-ale-varuje/

  11. Duben 27, 2010 11:28

    Ahaman:
    Pokud se chceš někdy skutečně dočkat změny, tak jediná možnost je zatnout zuby a volit nějakou protisystémovou stranu. Navíc pokud protisystémová strana dostane dostatečný počet hlasů, tak ji bude muset systém ze státní kasy přispět za tvůj hlas peníze a to už se vyplatí víc než aby to šlo na komunisty. Nezapomínej taky, že i komunisti jsou nepřátelé a ne malí. Též si polož otázku, zda bys skutečně chtěl jen jít volit menší zlo. Myslím, že volební právo má trošku větší hodnotu než aby se člověk měl rozhodovat pro nějaká menší zla. Žádná protisystémová strana jistě letos nevyhraje, ale když nebudeme nikoho podporovat a pořád se budeme spokojovat s „menším zlem“, tak to bude v prčicích, protože pak nikdy ke změně nedojde.

  12. Ahaman permalink
    Duben 27, 2010 08:52

    Rada: Naděje je silný argument, takže jste mě trochu zviklal.:-) Je asi potřeba dát najevo, že jsme nezanikli, i když se o to režim velmi snaží.
    V tom případě by byla DSSS jediná alternativa.

  13. Orel permalink
    Duben 27, 2010 00:54

    DSSS.

  14. Duben 26, 2010 21:37

    V národní frontě neexistuje alternativa.

  15. Duben 26, 2010 21:36

    Koho volíte ?
    Radek Banga (Gipsy.cz)
    reper

    Pořád se rozhoduji mezi dvěma stranami: TOP09 a Věcmi veřejnými. Chtěl bych letos hlasovat pro nějakou malou alternativní stranu. Určitě nechci ODS ani ČSSD, protože ty mi za současné situace připadají nevolitelné.

    ———————————————————————————
    Dnešní MF Dnes …

  16. Rada permalink
    Duben 26, 2010 18:49

    jo vypadá to jako logické řešení. No, ale já přeci jen radši někoho jiného, ikdyž se do parlamentu nedostane. Jde o to, aby dostali alespoň nějaké hlasy a byla zde do budoucna naděje.

  17. Ahaman permalink
    Duben 26, 2010 09:31

    Já bych i volil „nestátotvornou“ stranu, ale mám jeden problém. Ta „nestátotvorná“ strana nezíská ani 2 % hlasů a můj hlas si tedy rozdělí Paroubek, nejrůznější havlovci a ODS. Když si představím, že by se z mého hlasu měl dobře takový Rath nebo John nebo Schwarzenberg…..To je pro mě jen obtížně akceptovatelné.
    Říkám si tedy:“ Není za těchto okolností lepší volit komunisty ? Ti starému veškrnovi také leží v žaludku….“

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: