Skip to content

A pak že to nejde! :-(

Duben 23, 2010
by

Tak jsem se vydal na úřad, abych získal sociální dávky pro svého psa. Paní u okénka mi řekla, že to nejde, že psi nemohou dávky dostat. Tak jsem ji vysvětlil, že můj pes je černý, nezaměstnaný, líný a neumí česky. Byl několikrát napomínán za sexuální obtěžováni a má plno potomků po celé vesnici. Navíc neplatí daně, na záchod chodí do parku, obtěžuje cizí lidi a
 žebrá.   Krade jídlo a netuší, kdo byl jeho otec.

Paní se ještě jednou podívala do papírů a v pondělí se mám stavit pro peníze.

komentáře 3 leave one →
  1. Militar permalink
    Duben 30, 2010 15:01

    Dobře jsi jí to vysvětlil, jen nevím, zda pochopila, že se jedná o pejska?

  2. Duben 25, 2010 10:22

    To bys ještě na tu paní musel začít řvát, že to je diskriminace a ona je rasistka a že ji všechny ty jeho haranty dotáhneš a necháš ji je na úřadě. Pokud by ani to nezabralo, mohl bys ještě vyzkoušet výhrůžky smrtí a v případě, že by se ji zdálo, že těch harantů je málo, musel bysis jich pár půjčit od jeho příbuzných. Pak by psék dávky jistě dostal :)

  3. Duben 24, 2010 14:36

    Ani příspěvek na bydlení nedali? :D

Zanechat Odpověď

