Skip to content

Pravda a láska zvítězí … ale čí a kdy?

Září 13, 2009
by

pravda-a-laska-zvitezi

komentářů 6 leave one →
  1. vincent vega permalink
    Září 15, 2009 21:29

    N:
    jo,v podstatě máš pravdu,já to napsal trochu v afektu(když jsem uviděl tu fotku)
    ale musíš uznat,že Bushovic rodinka má docela velkej vliv v politice a mám pocit,že mají hodně co do činění ve zbrojařském průmyslu,takže taková pěkná válka je v jejich zájmu,s Obamou máš zamozřejmě pravdu,já bych možná pochyboval i o té kravatě..:-)
    zajímalo by mě,jestli Busch v noci dobře spinká?? asi jo,tyhle hovada neví,co je to svědomí

  2. Září 14, 2009 21:00

    vincent:
    myslím si že Bushe přeceňuješ, také jsem si o něm před nějakými pěti lety myslel to samé co si myslíš ty ale pak jsem pochopil že prezident je v USA jen loutka bez reálného vlivu. Prezident je nějaký hloupý gojím, který jen plní příkazy sionistů. Jak se vyjádřil Stwora: Obama může rozhodovat maximálně o tom, jakou si vezme kravatu. A to platilo i o všech prezidentech před ním. Posledním prezidentem který neposlouchal sionisty byl Kennedy a víme co ním sionisté udělali….

  3. Aleš permalink
    Září 13, 2009 22:24

    Jo Havel má hlavně ve světě stále silné slovo. Bohužel …

  4. R.O. permalink
    Září 13, 2009 21:51

    bohužel mám obavu, že to myslí upřímně a o to je to horší. To už se říkalo za komoušů: Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel.“

  5. vincent vega permalink
    Září 13, 2009 21:38

    to je hnus velebnosti,jdu blejt…

    ale teď vážně,pravdoláskovec havel(psáno úmyslně s malým) je dementní důchodce s docela velkým politickym vlivem,jen by mě zajímalo,jestli si uvědomuje následky svejch počinů nebo je to takovej trouba,kterej si myslí,že koná dobro v zájmu lidu,a že když byl „symbolem svobody“ po roce 89,tak mu tahle republika patří,humanitární bombardér vytroubenej…

    a ten satan vedle havla?? to je samo největší zlo v lidské podobě,toho zmrda ani peklo nebude chtít,protože tam z něho mají strach…
    jeho známá věta : „we still live in a dangerous world“,já říkám taky,stále žijeme v nebezpečném světě,i když bych neměl přát nikomu nic špatného,tak u takovýho krypla to prostě nejde,doufám že prožije co největší a co nejdelší utrpení…(blicí smajlík)

  6. Ahaman permalink
    Září 13, 2009 21:26

    Liška ryšavá……..v objetí šimpanze

Zanechat Odpověď

